Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si cu cat vin reglate din fabrica?

    Comment


    • in functie de tipu/puterea motorului
      0,8-1 mm sunt bujii pentru motoare aspirate(gen logan)0,8 si pentru cele cu turbo 1mm

      Comment


      • Diferentele astea intre 0.8 - 1 mm (vb. de logan aspirat), sunt sesizabile?

        Adica influenteaza cu ceva daca prind un set reglat cu 0.8mm sau unu' cu 0.95mm, sa zicem?

        Mersi.

        Comment


        • eu am pe masina bujii cu iridiu cu gapu de 1 mm motor aspirat, si se comporta OK,daca era un motor de turatie mare,gen motocicleta,da avea o mare influenta distanta
          sau unu de curse unde bagi aer cu turbo la greu in el

          Comment


          • Am inteles. Ms.

            Comment


            • eu am observat diferentele astea regland bujii clasice. cu 0.8 se infige mai bine pe ture mari, cu 1.0 pe turele mai mici, parca. ideea era ca un gap de vreo 0,9 sau 0,95 e numa' bun. testele sau facut pe bosch-uri fr7dc+ cu 15k, cand le-am dat jos. si fiindca le-am tot fatait, am spart ceramica la una si a trebuit sa le schimb. mai mergeau lejer cateva mii de km, cu sau fara gap reglat. dar daca tot va impiedicati de lera, mai bine faceti un reglaj de culbutori. fata de bujii, acolo chiar se cunoste, mai ales in cat de "rotund" merge motorul.

              Comment


              • eu nu am ce sa reglez la motoru de la a mea,tacheti hidaulici cu compensator de axa cu came

                Comment


                • Ba se regleaza, daca nu ai incredere in fabrica sau ai masina rempata, etc, samd. Doar ca pentru iridum este o scula dedicata.
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by razvanamza View Post
                    dar daca tot va impiedicati de lera, mai bine faceti un reglaj de culbutori. fata de bujii, acolo chiar se cunoste, mai ales in cat de "rotund" merge motorul.
                    A fost facut undeva in primavara, anu' trecut. Si, da, diferentele au fost si sunt sesizabile in bine.

                    Alta intrebare: bujiile de origine (eyquem sau reno, pare-mi-se) - de care am si eu acu' pe masina - cu ce gap vin by defaul?

                    Comment


                    • 0,8 daca nu ma lasa neuronu' care mai este treaz la ora asta.

                      Gap-ul prea mare il simti la ture ridicate, cand bujia nu mai reuseste sa dea scanteie buna si motorul nu trage ok, sau rateaza aprinderea. La ture mici s-ar putea sa-l simti chiar pozitiv.
                      sigpic

                      Comment


                      • Pot fi influentate si detonatile (apar, dispar sau se diminueaza) de reglajul GAP-ului, sau n-au nicio legatura?

                        Comment


                        • Totul tine de capacitatea formarii arcului electric intre electrozi. Cu cat mai mare compresia si continutul de benzen, cu atat mai greu de strapuns cei 0.8 sau 1 mm de aer dintre ei.
                          La ture mici, no problem, merge si 1 mm, si pentru ca ai 0.2 mm mai multa scanteie, chiar trage bine. La ture mari incepe sa rateze aprinderea.
                          sigpic

                          Comment


                          • daca vreti ceva special, luati bujii dor15lgs. sunt "de curse". sau orice bujie cu specificatii GPL, fiindca miezul are rezistivitate mai mica, asadar scanteie mai puternica.

                            Comment


                            • Adica astea ? http://www.gplshop.ro/index.php?rout...product_id=184
                              Crezi tu ca se comporta ca alea din poza ? Eu nu prea.

                              Un NgK dedicat GPL este 100 lei / bucata
                              Attached Files
                              Last edited by alessandro; 5 February 2014, 10:45.

                              Comment


                              • Scanteia va fi doar intre unul din electrozii de masa si cel din centru, in functie de locul in care strapunge prima oara. Sansele sa reduci numarul de rateu la aprindere sunt mult mai mici, anduranta mai mare, dar nici o data nu ai sa ai 4 scantei.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google