Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Folosesc NGK BKR6E V-Line de vreo 30.000 km. Motorul functioneaza identic cu cele din fabrica (de la inceputul schimbului), consumul e ok. Nu am motive sa spun ca sunt mai bune sau mai proaste. Sunt ceea ce trebuie cat timp totul e in parametri. La urmatorul schimb o sa folosesc tot NGK.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • si eu am fost multumit de NGK pana la un punct, acum ce sa zic, decizia de a pune denso imi apartine da sincer nu mi pare rau, sunt bune si NGK normal

      Comment


      • Salutare,

        Fericit posesor de MCV 1.6 16V, SH. 75 000 km din 2007. In zilele acestea cu zapada si mers ici colo, consum mediu 18.5%- 22%

        Consumul de mai sus ma bate sa-i fac o revizie, bujii, ulei, filtre etc.

        Ce bujii recomandati, nu iridium, aur, platina si alte alea ca nu-s posesor de mercedes?

        Va multumesc !

        Comment


        • poti sa incerci Beru, NGK sau Denso, parerea mea, restul decizi tu

          Comment


          • Multumesc pentru raspuns.

            Ce parere aveti despre buji eyquem?la un service am primit 21 ron buc si 40 de lei montaj?

            Comment


            • 40 lei manopera sa schimbi bujiile ? E japca pe fata. Treaba de 2 minute, iti trebuie doar o cheie de bujii si una de 8 sau 10 sa desfaci bobinele de inductie.
              '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

              Comment


              • Ei hai sa nu minimalizam; la 16v schimbatul bujiilor necesita un pic de intuitie si o mana buna; asa-i la service, in parcare iti ia mai putin, aceiasi mecanici.
                Last edited by IancuMIC; 31 January 2012, 21:19.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • ai dreptate shakar, de 40 de lei mancai o pizza si bei o bere linistit amandoi ce sa faci, asa traiesc cei de la dacia service, mie ptr un capat de bara si un optic mi au zis 400 RON si le am ras in fata.....))

                  Comment


                  • Expresia "cu japca",e discutabila.E chestie de normativ,iar daca acesta prevede 1/2ora,la care se adauga TVA,se apropie de suma precizata.Normativele nu sunt facute de service-uri,ele sunt respectate,de regula,sub imperiul sanctiunii. Nu am inteles de ce trebuie demontata bobina de inductie,cind se inlocuiesc bujiile? Cine doreste a pastra banii in buzunar,isi poate face singur manopera,operatiunea fiind oarecum simpla,cine nu doreste...

                    Comment


                    • Omu vorbea despre 1.6 16v, unde exista cate o bobina la fiecare bujie si trebuiesc scoase si alea
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Sunt cateva chichite la inlocuirea bujiilor la 16v; cine n-a vazut macar odata la cineva, sau un tutorial, va avea ceva emotii la demontare.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • exact cu e si la opel, nu are fise de bujii, are bobina direct pe bujie, deci 4 bobine, cred ca nu ai inteles bine electro.... Oricum eu am schimbat la opel bujii, nu te ia 2 minute vorba lui Shakar ca te ia sa zicem maxim 10, dar 40 de lei, totusi sa fim seriosi....

                          Comment


                          • Originally posted by darksid3 View Post
                            Omu vorbea despre 1.6 16v, unde exista cate o bobina la fiecare bujie si trebuiesc scoase si alea
                            Am inteles,multumesc!

                            Comment


                            • Multumesc ca mai sunt oameni cu picioarele pe pamant si spun ce dif este intre bujiile de uzina si NGK sau alte marci.

                              Ideea e sa nu va imbatati cu apa chioara ))

                              PS: idei de genu ca se topesc electrozii la bujiile de fabrica dupa o autostrada de nici 2000 km (tur-retur)
                              Last edited by Octavian; 31 January 2012, 22:05.

                              Comment


                              • Nu mai distorsionati lucrurile. Cand se vorbea de anumite imbunatatiri aduse comportamentului masinii era vorba de NGK Iridium (sau Denso Iridium) nu de NGK standard care evident se comporta ca bujiile OEM.

                                E pacat ca s-au scris 70 de pagini aproape, explicat de N ori si tot nu e clara treaba. Asta clar arata ca o reluare a discutiei ar fi fara rost.

                                PS - gasesti pe YT video cu functionarea unei bujii Iridium vs una standard, nu marketing sau chestii teoretice ci bujii filmate (scoase din motor dar "alimentate"). Doar unul din avantajele bujiilor de top.
                                Last edited by Shakar; 31 January 2012, 22:11.
                                '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google