Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Daca ai indemanare, cu o lera de 0.9 le poti regla si pe alea la gapul dorit

    N-ai montat nimic gresit; trebuia doar sa iei niste bujii de 11-15 lei bucata si masina ar fi mers la fel.
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • colegu, turometrul are gradatii care incep de la 500 rot/min, 0 e mai jos. la 500 rot/min nu mai aveai tu ralanti stabil din parti. GAPul bujiei nu afecteaza turatie de mers incet in gol, insa gapul de la culbutori poate.
      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

      Comment


      • Originally posted by einstein1984 View Post
        colegu, turometrul are gradatii care incep de la 500 rot/min, 0 e mai jos. la 500 rot/min nu mai aveai tu ralanti stabil din parti. GAPul bujiei nu afecteaza turatie de mers incet in gol, insa gapul de la culbutori poate.
        Ok, multumesc de raspunsuri.
        Acum 2 intrebari
        1) Sa pun un laptop cu DDT pe ea sa aflu exact rotatiile? Ideea e ca inainte sa le schimb statea sub cifra "1" (adica apreciem ca ~900 rpm)
        2) Se poate regla GAP inclusiv la astea cu gap presetat din fabrica / 4 electrozi ? Intreb pt ca am am citit ca nu.
        Last edited by AlexCuLogan; 28 September 2015, 14:51.

        Comment


        • lasa GApul in pace daca merge masina.
          Daca nu dai bani la tester, pune-l si dormi linistit dupa aia, desi am inteles ca la VW arata cat vrea clientul.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Daca te "mananca" si nu poti sa dormi, pune la loc cele vechi si vezi cum face. Prin comparatie poate descoperi ceva, poate fisele...umbland pe acolo ai starnit ceva, colegii au dat informatii foarte bune, poate turometru indica turatie normala acum, cine stie.....Daca e la fel, mergi o perioada pana trece efectul placebo, dupa, pui din alea la 10-15 lei.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • Originally posted by einstein1984 View Post
              lasa GApul in pace daca merge masina.
              Daca nu dai bani la tester, pune-l si dormi linistit dupa aia, desi am inteles ca la VW arata cat vrea clientul.
              Testerul/softul de diagnoza DDT2000 oricum imi trebuie si pt alti parametrii, setari si in general, din dorinta de cunoastere a automobilului propriu
              Asa ca mare cheltuiala nu ar fi + imi iau o piatra MARE de pe inima.

              Originally posted by Oti View Post
              Daca te "mananca" si nu poti sa dormi, pune la loc cele vechi si vezi cum face. Prin comparatie poate descoperi ceva, poate fisele...umbland pe acolo ai starnit ceva, colegii au dat informatii foarte bune, poate turometru indica turatie normala acum, cine stie.....Daca e la fel, mergi o perioada pana trece efectul placebo, dupa, pui din alea la 10-15 lei.
              Nu e niciun placebo (din fericire!). Ma asteptam sa mi se spuna si asta.
              Motiv : Cu cele vechi, demarajul era aleatoriu. Ipotezele atunci erau doua - pompa de benzina infundata sau bujii obosite.
              Cred ca am solutionat macar partial problema.
              Ramane de vazut cu diagnoza.
              Last edited by AlexCuLogan; 28 September 2015, 15:51.

              Comment


              • Ok! Da-i bataie.

                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Originally posted by 827sam View Post
                  1.1 este deja foarte mult si merge bine doar in ture mari, gap mai mic de 0.9 imbunatateste mersul in ture mici
                  Nu era fix invers?

                  Comment


                  • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                    Nu era fix invers?
                    Cred ca cel mai bine iau si bujile de 0.9mm (sa fie...) si o duc pe Dyno direct, ca sa eliminam orice dubiu

                    Comment


                    • Eu am gaz si am tot testat diferite gapuri, la 0.7, 0.8, 0.9 si 1.
                      Asa am resimtit mersul masinii, gap mic e mai ok la ture mici, 0.9 e ideal pe toata plaja de turatii.
                      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                      Comment


                      • Am denso iridium cu gap de 0.8 si n-am facut afacere..cred ca simteam vreo diferenta ( fata de vechile bujii de 35k) la 0.9.

                        Comment


                        • Originally posted by 827sam View Post
                          Eu am gaz si am tot testat diferite gapuri, la 0.7, 0.8, 0.9 si 1.
                          Asa am resimtit mersul masinii, gap mic e mai ok la ture mici, 0.9 e ideal pe toata plaja de turatii.
                          Poate asa e pe gaz.

                          Eu cu bujiile la 1,1 mergeam cu masina la 20Km/h in a 4-a fara sa tremure. Vorba vine: eu eram in dreapta si ma tot uitam la turometru ca parca se stricase: viteza crestea usor spre 30Km/h si el nu se misca. Apoi am vazut ca in loc de a 2-a nevasta bagase a 4-a. Sa nu le iubesti?
                          In schimb in forja dupa 4000rpm parca era degeaba.

                          Comment


                          • Cred ca trebuie mentionate si motorizarile cand vorbim & recomandam bujii / gap-urile specifice.
                            Sau dupa producatorul auto - ce bujii recomanda Renault (Dacia) la MPI-urile clasice?

                            Comment


                            • Denso K20TT schimbate dupa aprox. 40.000 km tot cu Denso K20TT, dar lasate stock (cred ca au 0,95). Prima cheie dimineata la rece un pic mai lunga, in rest la cald, la sfert. Concluzia, luandu-ma dupa mersul motorului, mai mergeau mult si bine cele vechi, chiar daca aveau 30.000 doar pe gaz, asa ca nu ma ating de ele in urmatorii 60.000 km.

                              Comment


                              • Originally posted by AlexCuLogan View Post
                                Cred ca trebuie mentionate si motorizarile cand vorbim & recomandam bujii / gap-urile specifice.
                                Sau dupa producatorul auto - ce bujii recomanda Renault (Dacia) la MPI-urile clasice?
                                cod: 77 00 500 180.
                                dist. dintre electrozi 0,85 mm

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google