Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • daca tot te bate gandu' sa-ti iei bluresponse-uri, ia-ti si un set de iridiumuri...daca-i bal, sa fie pana la capat.

    Comment


    • neah

      am inteles de la dr_mke ca singura diferenta intre ngk v line si ngk iridium e raspunsul motorului de la 4 mii in sus (ca e mai liniar dar oricum pe mine nu ma avantajeaza, 8v da randament pana la turatii medii spre ridicate, linia de cuplu cade dupa 4500 rpm si au o durata mai mare de viata, astea sunt singurele diferente)

      eu am avut si ngk v line si nu prea m-au impresionat. eventual sa incerc de curiozitate denso tt iridium, daca s-ar face si pt motorul de logan desi ma cam indoiesc

      pana una alta, denso-urile astea k20tt, pt stilul meu de condus (140km/h top speed si turatii de pana la 4500rpm, niciodata mai sus) sunt super ok

      bluresponsurile sunt mai mult un moft de al meu de acu; practic si pragmatic nu as avea nici un motiv sa mi le iau: am anevlope de vara dot 2015, rulate 5 mii de km, n-am nici un motiv sa ma mai gandesc la alte anvelope de vara. doar ca imi plac mie dunlopurile astea si ma "ispitesc"

      din reclama suna foarte bine

      DENSO Iridium TT Spark Plug at CARiD:http://goo.gl/wzNvlsUtilizing decades of experience developing the world’s leading spark plugs, the Iridium TT draws fro...


      doar ca nu prea am vazut de vanzare la noi, sunt si foarte recent lansate
      Last edited by cristi....; 9 January 2016, 00:42. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • Exista denso TT iridium si pt logan, codul este IK20TT ; nu am gasit in Romania-inca

        Au electrodul de masa (varful Acela ascutit characteristic ) de platina


        Offtopic: esti mai avantajat daca iei cauciucurile inaintea bujiilor, te ajuta mult mai mult ; exista si cauciucuri mai bune decat Dunlop

        Comment


        • mersi de cod, o sa intreb pe la magazinele de specialitate daca au sau daca pot aduce asa ceva, dar mai inainte pretul ngk-urile cu iridium erau 95 bucata, am zis pas. in ro sigur exista, nu stiu daca de vanzare, dar pe unele masini exista. au facut baietii de la Giurgea si bratu test cu ele pe un ferrari mondena si un lotus elise pe circuitul de la adancata

          legat de anvelope, nu neg ca exista si mai bun decat Dunlop doar ca eu nu am nevoie de asa ceva, nu-mi servesc la nimic. pasiunea mea pt Dunlop e strict legata de banda de rulare, imi place cum arata ca design, atata tot ) daca fac si rularea mai confortabila, mai fina, mai silentioasa, cu atat mai bine doar ca mi-e cam greu totusi sa cred ca niste anvelope pot suplini suspensii mai sofisticate, cu brate duble suprapuse (fishbone) pe fata de ex. deci probabil ca efectul resimtit va fi minim

          ce sa fac de ex cu Michelin super sport sau continental sport contact pe o masina de 75 de cai?
          Last edited by cristi....; 9 January 2016, 21:18.

          Comment


          • De la NGK doar cele LPG sunt 95 lei/bucata (pret excesiv de mare) ; cele obisnuite entry level cu iridium sunt 50-60lei/ bucata.....la 95 lei/ bucata as lua doar champion iridium, lucru care sar putea sal fac...


            Off topic : daca la anvelope nu ai nevoie de cei mai bun, atunci de ce la bujii ai avea?
            O sa iau ca gluma afirmatia cu design-ul....
            Anvelopele sunt singurul lucru care te tine pe sosea...de asta sunt cele mai importante, power is nothing without control (PIRELLI)

            ce faci cu anvelope sport pe o masina de 75 cai? Iesi dintro curba de unde iese si una de 200 de cai.....sau, poate numai tu iesi....de tine depinde, intelegi ?

            Comment


            • nu am facut nici o gluma cu anvelopele

              afirmatia cu pirelli ai rupt-o din context, ei se refera la situatia in care ai pe mana cateva sute de cai sau un cuplu foarte mare, ca de fapt asta conteaza, nu caii neaparat, deci cum poti face sa transferi eficient un cuplu mare pe planeta la asta se refera .

              ca doar de asta s-au pus atatea sisteme si de launch control si alte minuni. de ce se zice ca puterea maxima care se poate pune pe puntea fata e undeva la 250 de cai? pt ca peste puterea asta si cuplu implicit dezvoltat nu ai cum s-o transferi, e pur si simplu prea multa. de ce nu s-a pus launch control pe logan de ex? pai ce gluma mai e si asta. la ce sa ai nevoie de launch control la 75-90 de cai? asa e si cu anvelopele. la ce-ti trebuie Michelin super sport care se pun pe hothatchuri de 250-300+ de cai pe o masina de 75-90 de cai?

              iar cu curba nu inteleg ce e cu ea? cine ma pune sa o negociez cu viteza?
              in plus, fii absolut sigur ca nu iesi dintr-o curba de unde iese si ala cu 200 de cai din mai multe motive: nu poti atinge viteza aluia cu 200 de cai in curba, si cu toate anvelopele tot ai iesi in decor pt ca nu ai electronica necesara sa te tina pe sosea, nici sasiu, nici suspensii; deci nu faci nimic cu anvelopele

              in plus, regula de pilotaj zice cam asa: ca sa iesi repede dintr-un viraj trebuie sa franezi inainte de a intra in el, sa il negociezi cu viteza rezonabila si sa accelerezi puternic pe iesire

              no, acu fiecare face cum crede. eu zic ca pe logan nu ai nevoie de anvelope de top pt ca nici masina nu e facuta pt performanta. ah, daca iau un bmw, un rs de ex, da, acolo se justifica , masina are alte setari de suspensie, alt sasiu, alta rigiditate structurala, torsiune etc, permite ceva extravagante sportive

              idem cu bujiile. ideea e sa ai la dispozitie toti caii sau macar pe majoritatea dintre ei. cu nici o bujie nu cred ca poti depasi puterea motorului. daca producatorul a zis ca are 75 de cai, ma indoiesc profund ca cu cea mai tare bujie va avea 77 de cai

              in schimb bujia de calitate superioara poate face ca totul sa lucreze la potential maxim asta e cu totul altceva

              poti merge la iony in sb sa intrebi de bujii ngk cu iridium, sa vezi ce pret iti comunica

              Ce anvelope să alegem? Scumpe sau ieftine?
              Trebuie avut în vedere faptul că la anvelope există o corelaţie foarte puternică între calitate şi preţ. Anvelopele din clasa economică niciodată nu vor avea performanţele anvelopelor din clasa înaltă. Anvelopele din clasa cea mai de sus reprezintă cel mai înalt nivel tehnologic, însă la drumuri scurte şi condus liniştit nu vom descoperi potenţialul lor.

              preluat de pe http://info.promo-anvelope.ro/Tips/?NewsId=37

              in concluzie anvelopele se aleg si functie de stil de condus, pe langa clasa si tipul masinii as adauga eu. adica la masini de lux nu pui anvelope resapate sau cele mai ieftine, asa cum la masini ieftine nu pui anvelope super avansate, adica sa existe o corelatie intre aplicatii

              de asta am zis ca eu n-am ce sa fac cu anvelope de top sau cele din gama sport pt ca nici masina nu e sport si nici stilul de condus nu e deloc sport. in concluzie nu-mi servesc la nimic. daca altii se stiu cu un stil mai energic sau se simt mai in siguranta in compania unor anvelope scumpe, e democratie, fiecare poate cumpara ce doreste

              de asemenea iti recomand cu caldura sa citesti aplicatiile fiecarui tip de clasa de cauciuc de pe situl ala. eu ma incadrez perfect la categoria anvelopelor economice.gata cu offtopciul
              Last edited by cristi....; 10 January 2016, 03:07. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Vad ca perseverezi in directia gresita

                O bujie, chiar premium, nu-ti va asigura toti caii specificati de producator ; astia depind mai mult de motor in sine, conteaza prea putin o bujie; o bujie premium iti asigura o scanteie buna, cu conditia ca intrega aprindere sa functioneze ok si cam atat.....;


                Mai pe intelesul tau, degeaba ai iridium daca ai fisele praf si bobina e standard.....si chiar cu upgrade la bobina/fise , tot "praf" esti daca nu ai si modificari la soft......

                Nu stiu cine este iony din Sibiu, eu nu cumpar ( bujiile ) de la primul ofertant ;......fac studiu de piata, cum este la moda acum sa vorbesti

                Nu o sa continui pe tema cu anvelopele, daca vrei discutam pe topicul dedicat, am inteles ca experienta ta sa rezuma la un condus linistit, informare de pe net si mai putina practica ; altfel ai fi stiut ca exista curbe ( ca sa nu zic situatii ) in care fizica elementara ( aceea care ai invatat-o in clasele V-VIII ) face ca sa nu poti atinge viteze exorbitante fara sa iesi in décor ( adica poti sa ai n(n+1).... cai putere si tractiuni 15x18 tot cu 40km/h maxim o negociezi si daca treci de pragul asta, indifferent de masina tot in décor ajungi...)

                Comment


                • Originally posted by cristi.... View Post

                  am inteles de la dr_mke ca singura diferenta intre ngk v line si ngk iridium e raspunsul motorului de la 4 mii in sus (ca e mai liniar dar oricum pe mine nu ma avantajeaza, 8v da randament pana la turatii medii spre ridicate, linia de cuplu cade dupa 4500 rpm si au o durata mai mare de viata, astea sunt singurele diferente)
                  .........................
                  cuplu dupa 4000 rpm cade mai la toate, indiferent ca e 8V sau 16V.
                  Diferenta e ca la 8V dupa 4000+ rpm cade rau.
                  Din ce am mai vazut pe net, la 1.6 mpi curba de cuplu e mai ok decat la 1.4 mpi.

                  Nu stiu cum sunt NKG iridium fata de V line, dar stiu cum sunt fata de bujiile de fabrica, nkg-urile rulate 60000+ km cand le-am pus, cele stock rulate 25000 km cand le-am dat jos.
                  Raspuns bun la turatii mici 1800-2200 rpm (cu cele stock erau momente cand mai dadea in nas oleaca) , plecare mai buna de pe loc (daca nu acceleram un pic cu cele stock mai dadea in nas), raspuns mai bun in turatii mari pana in limitare (cu cele stock mai aveam mici intreruperi la 5000+ rpm) , o tin mai usor din acceleratie la ~80/h in tr V (cu cele stock parca era infundata) , tzava de esapament mai curata (pesemne o ardere ceva mai buna).
                  Posibil si un consum mai mic, dar treaba asta nu am monitorizat-o atent.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Dupa cateva mii de km, am constatst ca beru z15 parca, cele mai ieftine pentru logan, se comporta mult mai bine decat denso k20tt, reglate ambele la 0.9
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • mai bine in ce sens?

                      la denso avantajul ar fi diametrul electrodului (1.5 mm parca fata de 2.5 mm standard) + acea proeminenta de pe eletrodul de masa

                      beru sa lucreze mai bine pt ca si fisele sunt tot de la beru?

                      Comment


                      • Beru fac piese pt aprindere f bune; e posibil sa mearga mai bine deoarece sunt mai adaptate aprinderii loganului; posibil si rezistenta interna (beru are cam 4-6 kohm ) sa aiba de-a face cu asta

                        Mai bune decat Z15 pe care le are colegul sunt cele Z193 care sunt dublu cupru, respectiv electrodul lateral are si el miez de cupru, ajuta la pastrarea unei temp de lucru mai bune...indice termic mai bun

                        De fapt Z193 au fost recomandate initial pt 1.6 16v de catre beru ( datorita acestei capacitati) insa acum au schimbat si recomanda Z15 si la 16v; totusi la sandero 1.6 8v 85cp ( mai ales export ) beru inca recomanda Z193

                        Per ansamblu Z15 sunt bujii bune, nu poti da gres cu ele, beru miau parut foarte stabile in timp, raport pret/calitate ff bun

                        Comment


                        • m-ati facut curios...

                          la 10 lei bucata cred si eu ca sunt niste bujii foarte bune, poti sa le schimbi de fiecare data cand schimbi si uleiul la asa pret

                          inteleg ca astea sunt, nu? o sa le incerc de curiozitate luna asta tot voiam sa ii schimb si bujiile ca imediat vine gerul mare

                          Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
                          Last edited by cristi....; 11 January 2016, 01:41.

                          Comment


                          • Eu le-am simtit ca raspund foarte bine la acceleratie, indiferent de turatie. La plecarea de pe loc aveam unele trepidatii daca nu acceleram mai hotarat.
                            Singura diferenta ar fi ca la 1200-1300 ture trepideaza mai tare decat cu denso, oricum fara importantan.
                            Data viitoare am sa incerc zi eu z193
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Pentru motorul de Logan euro5 D4F-732,1.2 16v,aveti idee ce valoare are gap-ul bujiilor in manualul de service ? poate diferi intre logan 1 si Logan 2?
                              Daca a gasit cineva cheia tubulara speciala de 14 pentru aceste bujii,va rog dati-mi un link,pm.Multumesc!

                              Comment


                              • Originally posted by 827sam View Post
                                ..... La plecarea de pe loc aveam unele trepidatii daca nu acceleram mai hotarat...
                                .... am sa incerc zi eu z193

                                Tie iti trepideaza si de la "balariile" care le ai in UCE ( ai ametito cu resoftari si apoi revenire la stock)

                                E ok si Z193, insa fata de Z15 nu cred ca o sa observi mare lucru, decat de la 4000 in sus si asta sustinut....


                                P.S exista si "resoftari" mai bune decat ce ai tu
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google