Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    In acest timp, motorul a functionat?
    ...
    Bujii impecabile.
    Un drum Suceava-Bucuresti cu 4 persoane si ceva bagaj mers cat sa nu raman fara permis, ac cuplat tot timpul 7,8 l/100km si esapamentul usor afumat m-a facut sa ma uit la bujii. Gapul a ajuns la 1,2mm.
    [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

    Comment


    • O sa fiu putin offtopic dar totusi intreb, bujiile mele originale au 57.000 km(7 ani jumate) si sunt pe cale sa le schimb zilele astea cu DENSO K20TT care am citit pe aici ca sunt destul de bune. Problema e ca de ieri masina merge destul de rau, nu mai trage liniar ...... bobina de inductie este fisurata in cele 3 locuri in care este prinsa si cand scot fisele din bujii una din ele are scanteie foarte slaba, deci nu am curent in bujii cumsecade.

      Nah acum intrebarea este daca pun bujiile noi si nu schimb bobina de inductie exista sanse sa stric bujiile, la un magazin unde am intrebat mi-a zis ca nu se da garantie pe bobina noua daca nu se schimba tot ansamblul (bobina-fise-bujii).
      Mersi.
      sigpic

      Comment


      • Cauta un magazin care da garantie doar pentru bobina.
        [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

        Comment


        • Bujiile de origine made in Mexic cu 1 electrod sunt foarte bune , dar la logan 1,4 mpi sa le reglati gapul la 8,5 .

          Comment


          • eu am pus acum cateva luni Denso K20TT si sunt foarte multumit(mergeau foarte bine si cele dinainte, originale dar facusem 50.000 km cu ele - am postat la pag 137). Le-am pus asa cum le-am luat, nu am umblat sa le reglez (ceea ce va recomand si eu, cum au facut-o si alti colegi) si merge foarte bine! Consumul: 7%. Am consumat 28 de litri in 400km dus-intors (40 km traversare Bucuresti unde sambata fac aproape 1 ora pana la Bragadiru si restul pana in Teleorman).

            Comment


            • [QUOTE=Bad_Wolf;1677893 bobina de inductie este fisurata in cele 3 locuri in care este prinsa si cand scot fisele din bujii una din ele are scanteie foarte slaba, deci nu am curent in bujii cumsecade.
              [/QUOTE]

              Am avut aceleasi probleme si am schimbat bobina de inductie , am pus NGK , restul a ramas - masina si-a schimbat total comportamentul . Denso sau NGK daca vei pune nu vei mai avea probleme , ma refer la bobina de inductie . Garantia la bobina de inductie atentie ca include citeva amanunte pe care e bine sa le sti : bobina sa fie montata in service autorizat iar la plecare sa ai o hirtie semnata si parafata de acestia , nu arunca bobina veche - dureaza pina o vor schimba pe cea in garantie care va trebui trimisa la firma insotita de copia actului din service .

              Comment


              • Mersi de info, dar am pus pana la urma Beru cu 212 ron la un Service autorizat si am si garantie + bujii Denso k20tt si totul merge f bine, acum sunt plecat din tara si nu pot testa masina dar o sa verific consumul si o sa compar cu ce valori scoteam inainte cu piesele originale vechi.
                sigpic

                Comment


                • Am făcut și eu schimbul de bujii. Setul de Denso K20TT a fost înlocuit cu unele de origine Renault, cod 7700500180 UV1. N-am avut răgaz să comand altele (așa aș fi făcut) fiindcă plec într-un circuit și astea mi-au fost la îndemână. Sper să nu regret.

                  După cca. 35.000 km așa arată micuțele. Distanța dintre electrozi s-a mărit la peste 1,1 mm.
                  Attached Files
                  Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                  Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                  Comment


                  • Cum e cu noile bujii fata de Denso-urile vechi? Cam tot vreo 35.000 km am si eu cu Denso si vreau sa le schimb.

                    Comment


                    • Bujiile Renault cod 7700500180 sunt de fapt Beru, daca nu ma insel; dupa iridium am pus acum Beru UXF79P (platina) care imi par mai adaptate, mai iertatoare ( nu smuceste la ridicarea brusca a piciorului sau la acceleratii bruste), km am putini cu ele, cam 1500

                      Eu am si gaz si stiu ca instalatia mea (140 000 km) nu este reglata chiar ok (in afara de filtre schimbate la timp altceva nu a vazut) insa Beru mi s-au parut cele mai iertatoare cu astfel de instalatii, nu dau misfire si nu intrerup, iar la adaptivi la imbogatire stau foarte bine ( pe benzina zice 132)

                      Deci beru par destul de potrivite

                      Comment


                      • Originally posted by andreyi View Post
                        Cum e cu noile bujii fata de Denso-urile vechi? Cam tot vreo 35.000 km am si eu cu Denso si vreau sa le schimb.
                        Evident, se simte că sunt bujii noi: merge mai lin motorul, rotund, fără microtrepidaţii. A scăzut niţel şi consumul, dar nu atât de mult pe cât m-aşteptam, semn că trebuie să fac un reglaj serios şi BUN la culbutori. Ştii pe cineva pe la voi care să facă, fără programare?
                        Somnul adânc ajută la prevenirea îmbătrânirii, mai ales dacă dormi la volan.
                        Nu goni mai tare decât poate îngerul tău să zboare!

                        Comment


                        • Pentru un 1.6 16v E4 ce bujii sunt mai bune : Denso K20TT sau NGK V LINE BKR6EZ . Stiu ca cele iridium sunt cele mai bune dar deocamdata ma rezum la cele doua tipuri. Gap-ul trebuie tot de 0,9 la 16v din cate am vazut.
                          Lera stiti pe unde se mai gaseste inafara de magazinele cu profil auto? ( pentru ei este ceva ce se folosea la vechile Dacii, cele noi nu au nevoie)

                          Comment


                          • Interval schimb

                            La mine (1.4 - 2007) intervalul de schimb pentru bujii, trecut in manualul de intretinere, este de 30 000 Km. Am vazut ca la masinile fabricate ulterior intervalul a fost marit la 60 000 Km. Ce parere aveti sa le schimb la 30 000 sau sa mai astept, eventual pana la 60 000. Intentionez sa pun bujii de origine, la reprezentanta. Pana in prezent nu am niciun fel de probleme cu pornirea motorului doar ca nu mai porneste "la sfert" ca pe vremuri, desi bateria este noua. Dar inca porneste la prima cheie, doar ca putin mai lung - ca sa zic asa. Intotdeauna a pornit la prima cheie chiar si cand bateria era terminata.

                            Comment


                            • schimba-le la 60.000, se comporta bine pana atunci.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • La 60.000 se recomanda să le schimbi pe cele cu iridium. 50 de lei costa 1 set Denso k20tt. Eu zic ca nu e mare pagubă să încerci să vezi diferența.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google