Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • defapt nu exista scadere de consum din bujii ... e praf in ochi
    Doar daca inainte mergea in 3 pistoane motorul din cauza unei bujii defecte.

    Din poza aia se si observa ca:
    -Performance :la jumatate
    -Fuel Efficienty-vax albina
    -Durability- aici sta mai bine.
    Last edited by mr.K; 13 September 2013, 13:00.

    Comment


    • Eu sa am argument ? Cei care sustin scaderea consumului si transformarea unui 1.2 in vreun rs in momentul in care pui bujii iridium sa vina cu argumente.
      La un mers normal nu ai nevoie de nicio bujie cu iridium si nici nu-ti scade consumul daca pui asa ceva, sau daca scade, cu cat scade, de la 6.5 la 6.4 ?
      Nene iancu : te contrazic cu faptul ca si eu accelerez din 1000 rpm fara sa intre motorul in moarte clinica, la 1500 rpm deja accelereaza fara probleme si cu bujii denso tt ...
      Last edited by 827sam; 13 September 2013, 13:00.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • cu nujii hr6dc+ (60 de lei setul) pot accelera fara probleme din 1000rpm. de banii de iridiu imi permit sa le schimb la 15.000km!

        Comment


        • Originally posted by 827sam View Post
          Nene iancu : te contrazic cu faptul ca si eu accelerez din 1000 rpm fara sa intre motorul in moarte clinica, la 1500 rpm deja accelereaza fara probleme si cu bujii denso tt ...
          N-am fost eu suficient de clar; era vorba de acceleratie mai sanatoasa, cu treptele 4 si 5, incepand de la 1500 rpm, fara ca motorul aiba acea scurta ezitare concomitent cu un "marait".
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • N-ai de unde sa stii cum sunt Denso TT K20 (sau ce indicativ au) daca n-ai incercat, poate si astea fac acelasi lucru cat timp sunt in parametri.
            Si tind sa-l cred pe colegu sam, ca doar manii are la viata lui: uleiu Mobil1 si bujiile Denso TT )) , cel putin cu uleiu n-a dat gres.

            Ce spui tu si eu confirm cu tarie, pe turatii mici in tr superioare (la mine si pe tr III maraia si ezita ca dracu) se comporta bine cu NKG-uri (cazul meu forjate 60000 km si tot merg bine) dar trebuie sa admit faptul (din nou) ca e comparatie cu set de bujii de fabrica rulate 34000 km care zic eu aveau ceva probleme...altfel nu-mi explic diferenta.

            Cert e ca bujii de fabrica nu mai iau in veci ))

            Comment


            • Eu n-am contestat nici un tip de bujie, doar am reactionat la ideea ca bujiile cu iridium sunt praf in ochi, legat de consum; e si foarte ferm, cum sa zic...
              Originally posted by 827sam View Post
              bujiile alea nu scad consumul cu 1 litru ca sa poti spune ca merita investitia
              defapt nu exista scadere de consum din bujii ... e praf in ochi
              In privinta raspunsului pe turatii mici, nu poate nimeni sa ma contrazica,folosind evident un un argument solid, pentru ca am testat tocmai acest lucru inainte de inlocuirea celor de origine; fusesem avizat de acest lucru( de Alessandro si Shakar) si am dorit sa ma conving. Locul de test, acelasi; pentru galateni, in urcare pe Faleza, dinspre Trecere Bac.
              Last edited by IancuMIC; 13 September 2013, 20:51.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • pentru noi astia cu 8v, modificarea banutului de la corpul clapeta combinat cu orice bujie decenta are rezultat palpabil. iridium am avut in teste, absolut nici o diferenta fata de bosch fr6dc+ (la vremea aia 40 de lei setul). si eu sunt maniac cu schimbatul in trepte joase, ma trezesc deseori pe la 1300 rpm si totusi masina trage multumitor.

                am dat masina unui prieten cu 1.4 stock (absolut stock) si nu i-a venit sa creada diferenta!.

                Comment


                • Mersul meu obisnuit e la consum. Obtin deseori consumuri bune mai ales pentru ca merg prin localitati cu a 5-a pe la ~2000 rpm. M-ar interesa si pe mine sa traga mai bine din turatii joase si mai ales sa nu aiba balbaiala aceea la plecarea de pe loc. Am inteles ca s-ar rezolva cu schimbarea softului din ECU dar inca nu am facut-o.

                  Problema mea cu bujiile este ca unele de fabrica identice cu ce am acum costa minim 20 ron/bucata + transport si ajung pe la 100 ron un set de bujii. Pe cele de mai sus le-am gasit la 37ron/bucata+ transport. Daca tin 50% mai mult decat unele obisnuite s-au cam scos. Ma gandesc ca trebuie sa tina mai mult pentru ca au electrodul din iridium + platina. Cam toate componentele pentru motorul 1.2 sunt mai scumpe comparate cu 1.4 sau 1.6 : filtre, bujii, curea distributie, schimb ulei ( necesita mai mult ulei).

                  Cu cele de fabrica am deja 46.000 km din care 31.000 pe gpl. Nu am eu simturi ascutite sa-mi dau seama daca s-au uzat sau nu dar pare ca la ralanti am variatii mai mari de turatie decat aveam initial. Nu sunt sigur ca s-au uzat bujiile si trebuie sa le schimb pentru ca inca merg normal la cald si am consumul in parametri normali.

                  827sam m-a ghicit intr-un fel. Nu vreau sa arunc o avere pe bujii sperand sa am cine stie ce performanta dar nici sa dau 100 ron pe bujii normale cand pot plusa un pic si sa cumpar unele care m-ar tine mai mult pana sa le schimb. De performanta lor nu stiu ce sa zic. Sper sa fac alegerea potrivita. Multumesc tuturor pt sfaturi.

                  Comment


                  • Am 110.000 Km si inca nu am schimbat bujiile , masina e pe GPL , porneste usor iar daca nu sunt probleme nu vad rostul sa le schimb.

                    Comment


                    • Nu ai schimbat bujiile de fabrica niciodata pana la 110.000 km la o masina cu gaz? Porneste usor ca e injectie si orice scanteie fie si mai slaba aprinde amestecul bine atomizat de injector, insa performantele fii sigur ca sunt mai slabe, inclusiv in materie de consum. Pe principiul merg pana "cade" ceva te poti trezi ca o sa spargi o bujie in chiulasa cand vei incerca sa o scoti odata.
                      Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                      Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                      Comment


                      • Le-am scos odata pe la 80.000 km ca am vrut sa le schimb dar le-am curatat putin cu peria de sarma ,si am reglat distanta intre electrozi.Daca masina merge bine nustiu de ce sa le schimb.Masina e pe TAXI si chiar am interes sa nu ma lase in drum , da pentru mai multa siguranta am sa le inlocuiesc, oricum si-au facut treaba, iar ca consum in regim de taxi 10% GPL in oras, si cine e din Iasi stie cele 304 semafoare si santierele din oras. Daca acum 10 ani traversam orasul in 7 minute , acum minim 25-28 minute.Au aparut semafoare ca ciupercile dupa ploaie, unele au chiar si 84 secunde pe asteptare

                        Comment


                        • Le-am scos odata pe la 80.000 km ca am vrut sa le schimb dar le-am curatat putin cu peria de sarma ,
                          De evitat astfel de deprinderi; bujiile "stiu" sa-si faca autocuratirea, in cazul functionarii corecte a motorului si a unei exploatari corespunzatoare.
                          Daca totusi bujiile dvs. sunt imbacsite de calamina, cautati sa identificati cauza.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • Am scos acum de curiozitate bujiile sa le schimb dar nu sunt imbacsite , arata chiar foarte bine. Si pentru ca am n set nou de bujii am sa le inlocuiec cum ajung acasa.

                            Comment


                            • si cat au gap-ul ? 1.2 ?
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • Distanta intre electroji e 0,9 masurata cu lera, ultima oara le-am reglat la 0,7
                                Last edited by is40gan; 24 September 2013, 13:32.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google