R A R - I T P

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Impresii ITP

    Logan MPI an de fabricatie 2007, 26 113 Km, a treia inspectie

    Am facut astazi, sambata 28 iunie 2014 inspectia tehnica la Motor Service (din reteaua Dacia - doar mecanica si electrica, fara tinichigerie si vanzari). Este in Bucuresti, sectorul 3, pe bulevardul Nicolae Grigorescu.
    Am ales aceasta statie deoarece este cea mai apropiata de casa si am vrut sa risc cat mai putin, avand in vedere ca imi expirase ITP-ul.
    Daca aveam itp valabil ma duceam la Dacoserv Militari, unde am facut inspectia anterioara. Chiar m-au sunat cei de acolo sa-mi spuna ca o sa expire ITP-ul.
    Aici am facut programare prin e-mail, cu doua zile inainte, dar nu am primit niciun mesaj sau telefon. Probabil ca nu utilizeaza sistemul de programari.
    Programul incepe la ora 8.00, inclusiv sambata.
    Impresie generala nu prea aveu clienti, nici la service nici la itp - aici eram singur.
    A durat cam mult dupa parerea mea, de la 8.00 la 8.45.
    Dupa ce a montat sonda pentru poluare, inainte sa porneasca motorul, mi-a spus ca trebuie sa asteptam 20 minute. Dupa aproximativ un sfert de ora a pornit motorul si a facut testul. Nu am comentat si nu am cerut explicatii.
    Inainte de asta s-a bagat sub masina si i-a spus colegului "misca putin de volan ca mi se pare ceva slab aici" dupa care nu a mai zis nimic.
    Mi-a dat hartia suplimentara si m-a atentionat ca trebuie sa o am cu mine la controlul politiei (o sa fac o copie, cum fac si dupa rca - originalele le tin acasa). M-am uitat doar la km trecuti, restul o sa citesc mai tarziu.
    Pretul pentru itp este 110 lei (cam mult).
    Mi-a dat si bonul de 50 lei dar numai pentru ca l-am cerut altfel plecam fara el (o bila neagra).
    Mi-a zis ca e valabil numai pentru service si pentru facturi de min. 250lei.
    Eu stiam ca pot cumpara si piese/accesorii in valoare de min. 100 lei.
    O sa verific.
    Last edited by abc; 28 June 2014, 10:12.

    Comment


    • La prima inspectie pe care am facut-o la masina asta (in 2009, la IPSO) au pus un aparat in fata fiecarui far (pe rand) si, cu farurile aprinse, au reglat cu surubelnita un surub de la far; probabil au verificat si reglat farurile.

      Acum la inspectia de la Motor Service doar au veridicat daca functioneaza farurile, verificare vizuala si atat.

      Comment


      • ITP (nr. 4) efectuat astazi, fix in ziua expirarii, la Nesty service.

        Timp efectiv de control pe rampa: cca. 20-25min

        Ce s-a verificat:
        - identificare serie sasiu;
        - test frane;
        - sistem lumini;
        - articulatii - directie (doar formal - pe elevator a rotit fiecare roata in parte, fara alte verificari suplimentare),
        - traseu espament - vizual;
        - noxe;
        - incarcare baterie - alternator la turatia de cca. 2000rpm
        - fotografia finala cu vedere din fata a masinii (sa se vada abtibildu' )

        Ce am primit;
        - abtibildu' "cu dovada" lipit pe nr. din fata
        - talonu' + anexa la talon (arat la fel de infect ca pe vremuri, un carton ordinar de
        culoare galbena);
        - anexa certificat - format A4;

        Ce am platit;
        Taxa 85lei (factura + chitanta)

        Mentiuni:
        - nu s-a pus problema de folii (fata+spate+ luneta), nici macar nu a intrebat de acte doveditoare, lucru bun, dealtfel - nu s-a mers pe principiu' spagii obligatorii, ai, n-ai probleme, cotizezi Oricum, aveam toate hartiile posibile si imposibile la mine.
        Ce-i drept, pe fata geamurile erau total lasate...ce ti-e si cu caldurile astea.

        Per total, ma declar multumit, atat de pret (vs. alte reprezentante) cat si de prestatie...a masinii, bineinteles.
        Last edited by Kojak; 7 July 2014, 18:19.

        Comment


        • Adica, asa nu !

          sigpic

          Comment


          • Kojak, ai avut noroc ca nu te-a pus sa ridici geamurile la jumatate, cum am patit eu.
            Avand folie pe fata (chiar daca e transparenta) a trebuit sa ajung la un compromis...
            Computer, did we bring batteries?... Computer?...

            Comment


            • Operatoru' ITP a manevrat masina, adica el a intrat in hala, el a scos-o.
              Putea oricand "sa dea" de geamuri, daca vroia.
              Oricum, transaparenta e si a mea, adica 76% vs 81% cat e geamu' din fabrica.

              Comment


              • Astazi am facut ITP la APAN pe Drumul de centura GALATI
                Mi-a luat exact cat trebuie 70 de lei cat costa inspectia nimic mai mult.
                Nenea de acolo e super ok.DARR!! Sa ai masina cat de cat in regula.Sa nu ai becuri arse,jocuri pe la articulatii.

                Comment


                • Trebuie sa ai masina in regula nu ''cat de cat in regula''. Pacat ca multi dau ITP-urile pe bani si nu verifica aproape nimic...
                  MY CLA

                  Comment


                  • Omologare pentru un autoturism import UE; programare on-line la RAR, cu 3 saptamani in urma.
                    Pret platit 450 lei, in care intra inspectia tehnica, emisia de CO2, cartea masinii, folie securizare.
                    Last edited by IancuMIC; 19 August 2014, 17:25.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Ti-ai luat pana la urma Megane-ul 3 diesel?

                      Comment


                      • Sa zicem.........va fi pentru fica-mea.
                        Last edited by IancuMIC; 19 August 2014, 17:30.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Bravo, sa-l conduca sanatoasa!

                          Comment


                          • Originally posted by PRESTIGE View Post
                            Trebuie sa ai masina in regula nu ''cat de cat in regula''. Pacat ca multi dau ITP-urile pe bani si nu verifica aproape nimic...
                            ai dreptate imi cer scuze ca nu am zis ca trebuie sa fie in regula
                            mai ales la franare pune mare accent.SCZ

                            Comment


                            • Multumesc.
                              De remarcat schimbarea totala de atitudine fata de ce stiam eu; respectare ora programare, nu te apropii de linia de inspectie, sala de asteptare decenta, emiterea documentelor la maximul 15min. dupa ce inspectorul DOIIT la care esti repartizat inca de la programare (fara sa stii), prezinta operatorului de la ghiseu dosarul cu documente.
                              Per ansamblu o impresie buna. N-am vazut "manareala" de altadata, sau nu mai e la vedere; per ansamblu o impresie buna.
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Buna ziua domnilor! Cat mai costa un itp pentru Diesel la RAR?Multumesc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google