R A R - I T P

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Normal FARA PROBLEME,

    Masina Logan 1 cea mai injurata de mecanici care practic cam mor de foame,

    Foarte rezistenta si trainica masina Logan 1 le-a iesit la astia de la Renault/Dacia si asta a avut un rol foarte important inginerii de la Pitesti, tot respectul,

    Comment


    • Eu ce sa zic...12 ani, 148 de mii fara probleme(cu rulmentii, telescoapele, discurile si multe altele, de la mama ei )
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Am facut si eu ITP recent, Logan 2006 110.000 km, am martorul check engine aprins de vreo 2 ani, la un diagnostic era sonda lambda dinainte de catalizator.
        Chestia e ca tipul de acolo imi zice abia la sfarsit ca cica "te-am ajutat cu noxele, te costa 50 lei". Ma grabeam, n-am mai stat sa il iau la intrebari ca oricum daca imi dadea revenire era 40 lei revenirea.
        Are dreptate? Cum adica "m-a ajutat", poate sa manipuleze rezultatul de la noxe? Sau doar a avut chef de un mic ciubuc. Si anul trecut la anteriorul ITP aveam acelasi martor aprins si nu au fost probleme.

        Comment


        • Originally posted by IancuMIC View Post
          Eu ce sa zic...12 ani, 148 de mii fara probleme(cu rulmentii, telescoapele, discurile si multe altele, de la mama ei )
          Eu am aproape 170 kkm trotineta din semnatura. Rulmentii sunt aceeasi, ambreiajul il simt OK, discurile schimbate la cca 120 kkm (masurate cu subler). Parcurs estimat la peste 80% urban.
          Amortizoarele...am niste dubii ca le ai inca bune
          Eu am facut 2 teste anterior, sunt schimbate acum, simteam ca fizica actioneaza invers dorintelor mele, in curbe, mai ales line. Dupa schimbare...alta viata!
          Apoi- schimbate cele 2 bucsi ale puntii spate. Ziceam si eu ca ar fi bune. Cand le-am demontat..praf!
          Alt comportament cu cele noi!
          Tatal meu insista sa nu le schimbe, a cedat presiunilor mele, cand le-am demontat i le-am aratat: nici unul scurs, insa erau moarte, nu mai indeplineau deloc serviciul!
          Apoi...tampon motor-hidroleastic-desi nu era scurs, am realizat ca imbatranise, cand am incercat sa masor cu lera spatiul liber (intre cei doi pinteni). Iarna mai ales, cand era rece, se simntea cum nu trebuie...Am schimbat si elementele elastice de sustinere-amortizoare a coloanei de evacuare
          Furtunurile de frana-schimbate si ele, uleiul hidraulic de 2 ori. In CV de 3 ori.
          Ideea este ca mai ales elementele care contin cauciuc, uleiuri (precum cele de mai sus) trebuie schimbate fara regrete, dupa 10 ani de uzura

          Am avut si eu ITP saptamana trecuta. Baietii au ramas surprinsi de cum arata, frana, inclusiv frana de mana, a tras-o destul de violent incat l-a aruncat de pe tamburii statiei...
          Mai discutam cu un cunoscut: masina capata o uzura specifica, intr-un ritm lent (de obicei), omul are capacitatea de acomodare, nu realizeaza aceasta uzura, decat masurand.anumite elemente.
          Last edited by 77sky; 30 June 2020, 18:20.
          Logan Ambition-dCi, 70 CP; C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie sigpic

          Comment


          • Asta-i tare, ce probleme sa ai la doar 40.000 km pentru Logan I ?! Sau sunt 400.000 km ?
            Am facut si eu I.T.P-ul luna aceasta, cca. 80 de lei totul OK rulaj 110k , desi la amortizoarele de pe fata am niste dubii c-ar mai fi in limitele normale.
            Last edited by prometheus; 30 June 2020, 21:24.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • Mai exact 40 300 Km. Pret ITP 100 lei. Anvelope originale Kormoran. Nu au fost schimbate niciodata. O singura pana. De cand s-a dat legea nu am mai circulat cu Logan-ul pe zapada, gheata sau polei.

              Comment


              • Originally posted by IancuMIC View Post

                Foarte corecta remarca.
                Nu cred ca e cineva care sa se duca anual cu stingatoru' la verificare, cum la fel cred ca la ITP, nu va cere nimeni si acest lucru; viza anuala.
                Si trusa si instinctorul de la masinile mele au termen de valabiliate 5 ani. Dupa aia, altele.
                Eu ma duc, si am aflat astfel faptul ca daca nu e cu manometru nu e valabil ISCIR si chiar daca e omologat RAR nefiind valabil ISCIR, nu e bun. Oricum, pana acum nu mi le-a verificat nimeni.

                In alta ordine de idei am impresia ca in Bucuresti standardele ITP sunt mult mai ridicate, eu am fost la un ITP, cand au vazut logan din 2005 : aaa, pai numai pe sub mana merge, ca astea nici noi din fabrica nu treceau itp-ul ca sunt proaste franele pe spate, chiar daca pui frane noi tot nu trece, nu ai ce le face; nici nu au urcat masina pe stand si ziceau ca nicidecum nu trece. Si era si 130 lei itp-ul. M-am dus frumos la tara si am facut cu 90 lei pe bune si nu a gasit nimic. Oricum, eu stiu ca masina e ok, nu are rugina, nu are probleme. Dar mi se pare aiurea sa critice daca nici nu au vazut vreo problema. M-am simtit chiar lovit in amorul propriu.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google