R A R - I T P

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by 77sky View Post
    In urma cu ceva timp (2017, post 1083) scriam despre incidentul si "norocul" de a fi respins la ITP, in cuda unei intretineri tehnice foarte riguroase. (regasiti acolo toate detaliile)
    A fost ultima data cand am pus piciorul in acea statie de verificare periodica tehnica.
    Incepand de anul urmator, 2018, i-am predat masina tatalul meu, avand in jurul domiciiului sau, o alta statie ITP (castigam eu timp, nemafiind nevoie a lua o zi de CO pentru asa ceva, el pensionar)
    Cei de acolo au fost foarte ok, placut surprinsi de starea in care se prezinta.
    Anul acesta (14 ani de rulaj si cca 180 kkm)...a fost selectata si la un supracontrol RAR, pe camera video din interior am putut vedea cum inspectia chiar a fost riguroasa, delegatul de la RAR uitandu-se la tipodimensiunile anvelopelor, a intrat in tunel- verificate jocuri articulatie, caseta directie, testare frane, noxe, reglaj faruri (sunt noi, dar le-a verificat).etc etc,
    Asadar, acel episod din trecut a fost un circ ieftin si de prost gust, cu un scop usor de intuit...
    Intr-un fel, cei de acolo au fost norocosi, data fiind aceasta masina selectata pentru analiza, a mea.
    Schimb imediat orice are uzura, pentru mine e un hobby, ma relaxeaza. De curand i-am demontat electromotorul (avea un zgomot ciudat, nu grav, doar deranjant). Toate piesele bucatele, spalate, curatate, analizate, gresate.
    Ramane sa primeasca si o vopsea pentru plafon si capota portbagaj (exfoliere lac, vopsea?)
    Initial ma gandeam sa o vand, pentru a cumpara o alta, intre timp am realizat ca incasam prea putin fata de cat valoreaza tehnic, asa ca a devenit masina secunda in familie
    Anul acesta a fost iarasi cu reverificare delegat RAR. Cred ca este al treilea checking de acest gen, dupa incidentul din 2017 {link mai sus}.
    De fiecare data a fost foarte OK! Verificate diverse elemente, gen: pozitie fascicul luminos, tipo-dimensiuni anvelope, performante sistem de franare, noxe motor. Totul foarte ok! Oare ce intrebare se naste legata de acel incident...?\
    Si secunda: cumva acest auto a ramas cu o "tinichea de coada" dupa acea patzanie, de vine aproape de fiecare data inspectorul RAR?

    P.S. In 2022, mai, chiar am revopsit plafonul si capota portbagaj, cca 1600 lei. I-am sporit valoarea, nu ?@? Rugina totusi musca, i-am gasit in coltul portierei stanga spate, in vecinatatea cu cea din fata, un punct de rugina-perforat. Pe sub podea am terosonat cu pistolul, substanta fiind foarte buna si anticoroziva, nu doar antifonica, aplicata inclusiv in zonele pasajelor rotilor spate. Cred ca as intra in depresie daca as vinde-o
    Last edited by 77sky; 26 July 2022, 23:21.
    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

    Comment


    • Probabil au nevoie de masini care dau bine la control, dupa 3 controale cu rezultat foarte bun , de fapt doua..La ce ora au fost controalele?

      Comment


      • Eu zic ca este pura coincidenta, am facut luna trecuta ITP-ul, am fost blocat deoarece s-a nimerit la mine sa vina inspectie de la RAR(prima de cand am masina), pana si centurile mi le-au verificat, au verificat tot din nou, cu verificat frane, tolerante la directie, pivoti, bascule, inclusiv la puntea spate etc etc, masina este ok dpv tehnic si estetic, singura chestie enervanta este ca se pierde mai mult timp, pana a venit inspectorul de la RAR au trecut aproape 40 de minute, cica daca nu vine in 45 de minute se deblocheaza programul automat ?!, pana a verificat si el din nou masina a mai trecut o ora si ceva, in total am pierdut vreo 3 ore. Am avut programare pe la un 8:30.

        Dupa mine era un matiz vai de mama lui, a avut omu un noroc, ca nu lua ITP-ul in veci cu inspectorul de fata !!
        Last edited by prometheus; 25 July 2022, 22:18.
        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

        Comment


        • Originally posted by madi View Post
          Probabil au nevoie de masini care dau bine la control, dupa 3 controale cu rezultat foarte bun , de fapt doua..La ce ora au fost controalele?
          La fel m-am gandit si eu prima data; undeva pe la ora pranzului, pana in H 13
          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

          Comment


          • Se cam adevereste si la mie mi s-a spus sa vin dupa ora 14 cu loganul.Desi stiu ca nu am nicio problema cu el.Sunt probabil niste stereotipuri(tip pentru verificare alocat) , depind si de numarul de agenti pe teren. Acum 6 ani nu au iesit "gazele", de atunci nicio problema.

            Comment


            • 77sky, prometheus Dar existenta si mai ales termenul de valabilitate al trusei medicale si al extintorului a fost verificat de catre inginerul de la statia ITP si in special de catre "exigentul" inspector RAR? (neincadrarea in termenul de valabilitate pentru trusa medicala si extintor este motiv de respingere la ITP!)

              Comment


              • Evident ca mi-au verificat si aceste 2 articole, totul ok si in termen de valabilitate.
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • Originally posted by abc View Post
                  77sky, prometheus Dar existenta si mai ales termenul de valabilitate al trusei medicale si al extintorului a fost verificat de catre inginerul de la statia ITP si in special de catre "exigentul" inspector RAR? (neincadrarea in termenul de valabilitate pentru trusa medicala si extintor este motiv de respingere la ITP!)
                  Loganul are camera DVR doar in fata, asadar nu am putut vedea ce se intampla dincolo de vizorul acesteia. Dar am auzit capota ridicandu-se, acolo se putea gasi o trusa sanitara in termen legal de valabilitate si un extinctor de nebun, valabil si el, tip P4 - cu 4 kg de pulbere ; sub pres tin si 2 chei fixe, de 10-11, 12-13 mm cu care sa pot desface urgent borna bateriei. M-am gandit si la borne rapide, daaaar...sunt sceptic in privinta contactului perfect la ele. Bornele sunt din Cu masiv, le-am postat pe aria acumulatorilor.
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • Miercuri, 31 mai, 2023

                    Logan 1.4 Ambiance, fabricat in 2007, 55700 Km

                    ITP la Dacoserv Militari, Bucuresti, sector 6

                    fara probleme

                    pret = 120 lei

                    observatie:
                    in anul 2021 am platit 100 lei
                    in anul 2022 am fost la alta statie unde am platit 160 lei​

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google