Ce nu mi place la Loganul meu(MCV)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Cu ©, normal.)
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #77
      Observ urmatorul lucru: sunt anumite persoane pe forum care se supara daca cineva indrazneste sa spuna ceva de masinile Logan. Aici ar trebui sa fie o discutie libera...nu scriem doar pentru a ne lauda masinile ..nu trebuie sa impingem intratit nationalismul nostru incat sa ne suparam pe oricine indrazneste sa sesizeze anumite probleme aparute la aceasta masina. Nu e perfecta si repet forumul nu e doar pentru a lauda masinile sau pentru a ne convinge ca nu am gresit achizitionand un astfel de autoturism. Are destule neajunsuri pe care unii au "indraznit" sa le sesizeze inaintea mea, asa cum are si o gramada de avantaje pe care mai toti le-au prezentat.
      Ce ma supara pe mine la aceasta masina( voi scrie cu riscul sa oftic cateva persoane, si cu riscul de a repeta unele neajunsuri):

      1. Pornirea la rece: motorasul de 1.5dCI 85Hp porneste un pic am greu la rece....am timp sa ma intreb in timp ce invarte demarorul "Oare porneste sau nu?"...pana acum a pornit dar nu am decat 2900Km si probabil cateva zeci de porniri. Surprinzator e faptul ca nu tine cont de temperatura, uneori chiar daca e f rece porneste relativ usor alteori cam la aceeasi temperatura se chinuie, si nici de combustibil pentru ca alimentez din acelasi loc.
      2. Reglajul farurilor lasa de dorit atat ca pozitie cat si ca tip de reglaj(prin cablu).
      3. Uneori cand debreiez la treptele 1-2 cuplajul se face in hopuri(valuri), initial am crezut ca nu debreiez eu bine sau nu turez corespunzator motorul dar am cerut si parerea altcuiva si rezultatul a fost acelasi. Ciudat ca se intampla doar uneori.
      4. Nu-mi place cutia de viteza: e prea "elastica" rapoartele nu sunt ferme.Am citit pe aici ca ar fi pe cabluri..poate asta e explicatia.
      5. Daca ar fi pus doua difuzoare de inalte la sistemul de sunet( difuzoare care costa cateva sute de mii) ar fi schimbat total sunetul...sunt convins ca Blaupunkt-ul poate mai mult si aici ma refer la calitate nu putere.
      Ce-mi place la el:
      1. Motorasul toarce frumos si trage bine avand in vedere gabaritul masinii;chiar si incarcata.
      2. E spatioas, aerisit cu aspect interior acceptabil.
      3. Nu e foarte zgomotoas.
      4. Sta bine pe sosea si derapeaza fain pe zapada.
      5. Consumul e bun.
      In concluzie sunt multumit de el, mai ramane sa vad cum functioneaza clima la vara(am pornit-o de vreo 2 ori in decembrie si am paralizat de frig),iar daca se dovedeste a fi un autoturism fiabil voi fi foarte multumit de el.
      Logan MCV Laureate 1.5dci 85Hp

      Comment


      • #78
        dieselul niciodata nu va porni ca benzina si tot ce ai enumerat tu mai sus este adevarat si eu am acele neajunsuri cum spui tu dar la 13,300 euro ce masina noua ai fi luat (la fel de mare ca MCV 1.5 dci 85 cai 7 locuri.....eu lucrez pe mai multe tipuri de masini si credema toate au nejunsurile ei cu toate ca sar peste 28.000 euro si sincer eu am cautat sa imi iau altceva dar acum am ajuns la concluzia ca am facut alegerea cea mai buna pentru mine la banii astea- am masina noua si uite ca azi am descoperit si aeratoare de incalzire sub scaune pentru toate cele trei rinduri de scaune de defecte cred ca o sa vorbim dupa catva ani toti le avem relativ noi (nu cred ca se supara cineva daca se aduce la cunostinta un defect aparut asta nu inseamna ca toti il avem sau o sal avem si mai conteaza si cum este intretinuta

        Comment


        • #79
          Ce detest eu cel mai tare acum in sezonul zapezii...dupa ce ma chinui si curat masina de zapada...sa fie frumoasa ,in momentul in care deschid usa zapada imi cade pe scaun , de pe chederul care se afla sub portiera in partea de sus...super tare frate.Dupa cateva injuraturi imi trece.
          sigpic

          Comment


          • #80
            si la pasat si la C4 si la rexton....care le conduc la servici e la fel ori cit de incetu am incercat sa deschid tot a cazut zapada pe scaun

            Comment


            • #81
              @Ovidiu:
              1. Orice motor Diesel are "o retinere" cand temperatura este scazuta, pentru ca daca porneste motorul si atat aerul admis, cat si motorina injectata este rece, atunci aprinderea motorinei datorate compresiei si temperaturii aerului la sfarsitul fazei de compresie nu are loc, pentru ca temperatura este prea mica.
              De aceea temperatura motorinei si a aerului trebuie ridicata, inainte de admisie si compresie. Rezulta acea perioada de asteptare, invers proportionala cu temperatura aerului.
              3. E din cauza ambreiajului hidraulic si e normal.
              4. Da, comanda CV e pe cabluri, dar asta ar trebui sa fie un plus, nu un minus si nu ar trebui sa existe probleme.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #82
                eu dupa ce se stinge bujia îi dau o cheie scurta cit sa faca putina compresie si la adoua cheia mio ia la sfert nici odata nu mia dat gres (doar pe vremea asta ,in iasi sunt acum - 9 grade pina dimineata posibil -12

                Comment


                • #83
                  Originally posted by Ovidiu View Post
                  1. Pornirea la rece: motorasul de 1.5dCI 85Hp porneste un pic am greu la rece....am timp sa ma intreb in timp ce invarte demarorul "Oare porneste sau nu?"...pana acum a pornit dar nu am decat 2900Km si probabil cateva zeci de porniri. Surprinzator e faptul ca nu tine cont de temperatura, uneori chiar daca e f rece porneste relativ usor alteori cam la aceeasi temperatura se chinuie, si nici de combustibil pentru ca alimentez din acelasi loc.
                  2. Reglajul farurilor lasa de dorit atat ca pozitie cat si ca tip de reglaj(prin cablu).
                  3. Uneori cand debreiez la treptele 1-2 cuplajul se face in hopuri(valuri), initial am crezut ca nu debreiez eu bine sau nu turez corespunzator motorul dar am cerut si parerea altcuiva si rezultatul a fost acelasi. Ciudat ca se intampla doar uneori.
                  4. Nu-mi place cutia de viteza: e prea "elastica" rapoartele nu sunt ferme.Am citit pe aici ca ar fi pe cabluri..poate asta e explicatia.
                  5. Daca ar fi pus doua difuzoare de inalte la sistemul de sunet( difuzoare care costa cateva sute de mii) ar fi schimbat total sunetul...sunt convins ca Blaupunkt-ul poate mai mult si aici ma refer la calitate nu putere.
                  .
                  La Multi Ani!
                  Eu fac parte dintre cei nemultumiti dar cele semnalate sunt in mare parte si printre nemultumirile mele
                  1. Nu am avut nicio problema cu pornirea. Porneste aproape la fel ca benzina. Uneori chiar uit sa astept stingerea bujiilor si merge foarte bine. Recomand o vizita la service.
                  2. Reglajul farurilor= orice student ar fi picat examenul daca venea cu astfel de solutie la un proiect.
                  3. Credeam ca sunt singurul care am observat aceasta problema. Eu zic ca ambreiajul e subdimensionat si da in balbaiala la pornire. Poate se manifesta numai la unele masini.
                  4. Cred ca nu cutia de viteze e de vina, ci ansamblul M+CV+A.
                  5. Sunetul este mai rau ca la telefon. Nu cred ca difuzoarele ar fi de vina, oricat de proaste ar fi, tot s-ar auzi mai bine. Cred ca de vina sunt prostiile alea de capace( de-a dreptul stupide, gauri cu burghiul intr-un disc(cred ca cine le-a proiectat avea 12 ani sau peste 80, habar n-avea de audio) . O sa le scot cand se incalzeste afara(acum mi-e frica sa trag de ele, e prea frig pentru plastice). Cer ajutorul celor care care au mai facut-o: se scot prin tragere sau mai imi trebuie vreo alta scula. O sa postez ce capace am gasit potrivite si cat costa(daca se aude mai bine).

                  Comment


                  • #84
                    am si eu o nemultumire. al lasat deoparte DSN pe care o aveam pentru loganul mcv. singurul lucru care, pana acum, ma nemultumeste, in comparatie cu vechea masina, e ca atunci cand trag de maneta pentru a stropi parbrizul nu se pornesc atomat stergatoarele si, în consecinta. trebuie sa trec maneta in pozitia a doua pentru a curata geamurile.

                    mi se pare extrem de incomod acest lucru. la DSN dintr-o miscare rezolvam totul. aici trebuie sa fac 3 miscari.

                    cred ca este o gresala de conceptie. poate ca cei de la dacia au o explicate si pentru asta. o sa sum la CoceaClientului sa vad ce zic.

                    Comment


                    • #85
                      as e si la mine si asa sunt toate dar vezi ca este un thread pe aici unde se poate rezolva acesta modificare

                      Comment


                      • #86
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #87
                          da ...am citit....numai ca nu daca o fac trebuie sa pun si un temporizator pe 5 secunde.....altfel nu merita


                          tks!!!

                          Comment


                          • #88
                            Logan 1,4MPI

                            Al meu are un an si jumatate si 43000 km , ce ma enerveaza la culme ,ami trosneste in bord si ceva in spate la nivelul politei de la luneta,atat ami face probleme si slava domnului am facut si OFF-ROAD cu el la nevoie si nu m-a lasat in drum.
                            sigpichttp://picasaweb.google.com/cristist...44443427132114

                            Comment


                            • #89
                              Apropo de zgomot. Nu credeam ca nenorocitul de parasolar poate face atat zgomot. 80% din zgomotul interior panarama asta il face. Restul de 20% il reprezinta cochilia volanului centura de siguranta dreapta si boxa(sau cablurile) de la usa din dreapta (asta numai pe macadam).
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #90
                                Logan 1,4MPI

                                Asta cam asa este.
                                sigpichttp://picasaweb.google.com/cristist...44443427132114

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google