Un nou motor diesel pe MCV

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Masina nu e stricata. Atata poate.

    Salut!
    Ieri am mers cu fii-mea in parc. Soseaua Petricani-pana in Herastrau. 5kmx2. Fara aglomeratie. Cateva cedeaza trexerea si doua stopuri. Consum 5,9%.
    Seara, am mers de la Teiul Doamnei la Timpuri noi 7kmx2. Aglomeratie acceptabila. Consumul a crescut, inclusiv cu cei 10 dinainte, la 8,4%. Reiese ca pe traseul cu trafic a consumat peste 10%.
    Acum nu stiu daca voi ati invatat asta la scoala, la fizica, dar pe vremea mea se dadea exemplu un om care, odata ce a invins inertia la pornire, poate sa traga singur pe distante lungi cateva vagoane pline. Explicatia? Are de invins doar frecarea de rostogolire. Adevaratul consum este la porniri si accelerari.D-aia a si scos Dacia CI de pe CB.
    Deci enuntul corect:
    In zone neaglomerate si in orase precum Corabia, Loganul are 6%.
    In zone aglomerate fiti pregatiti peste 10%.
    Pentru domnul sofer de taxi, tot respectul, este o meserie infecta in conditiile din Bucuresti. Dar Loganul cand sta, nici macar frecarea de rostogolire,(adica din rulmenti), nu o are de invins. E normal, cand e folosit ca aeroterma, mai ales ca are si injectie cu calculator, sa consume foarte putin. Pe de alta parte am avut motorul Dumneavoastra pe un Megane si intr-adevar consuma foarte putin in oras. Maxim 12%.
    Alte lucruri negative la MCV DCI85CP:
    Aseara, cu doua persoane si trei copii, geamurile s-au aburit cumplit. A trebuit sa ma coc 10 minute in fata, ca sa se rezolve. In timpul asta nu a vorbit nimeni, pentru ca ventilatia suiera ca sirena de la Grivita.
    Am vrut sa tasnesc de pe loc, la o intersectie. Am simtit ca masina e batuta in cuie. Dupa ce ai cativa km/h, se rezolva.
    ca sa intorci dintr-o bucata iti trebuie cel putin un bulevard. Atentie pentru cei care sunt noi la bord, o sa ramaneti perpendicular pe drum si cu claxoane-n freza...
    Nu vreau sa desfiintez Loganul. Mi s-au parut posturile Dumneavoastra mult prea optimiste, uneori nerealiste. De aceea, m-am hotarat sa spun ce nu-mi place la el. Si sa-l asez acolo unde ii e de fapt locul: O masina proasta dar ieftina. Va rog sa ma credeti ca e o parere sincera.
    Pe de alta parta Loganul normal a ajuns la 11-12000, dac vrei sa ai ABS si AL,
    asa ca nu mai este ieftin.
    In ultimii 15 ani, am lucrat in customer service si suportul vanzarilor. Iata cum vad eu strategia de vanzare a Loganului:
    Pe o strada sunt cateva restaurante:
    In primul somon au creme 32 lei
    In al doilea Chateaubriand 29 lei
    In al treilea ceafa de porc cu cartofi prajiti 22 lei
    In al patrulea slanina cu ceapa a si paine la discretie 19 lei.
    Cum strada e intr-un cartier sarac, sunt multi care au maxim 200 lei in buzunar. De foame vor trebui sa dea 19 lei pe-o ceapa amarata.
    Nu cred ca o sa mai postez, am pierdut si asa mult timp cu Loganul. Poate doar daca o sa-mi schimb parerea sau o sa descopar defecte majore.
    Nu are rost polemica sterila. Eu nu vreau sa fac Loganul mai prost decat este asa cum sper nici voi mai bun decat merita.

    Comment


    • #62
      bravo andreis ai reinventat roata...
      motoru e inca nou o sa vezi ca atunci cand se lasa consumu va scadea...
      ptr faza cu aburirea trebe sa ai grija sa nu fie aeru pe recirculare , si eventual deschizi de un deget geamu...
      si daca tu il intorci in loc intrun bulevard inseamna ca 25de ani ai condus degeaba , astept sa mi zica si spike cum e manevrabilitatea dar eu ma intorc in spatii foarte stramte , poart nu esti tu obisnuit si ai impresia ca dai cu roata in bordura...

      sigpic

      Comment


      • #63
        glumeam oameni buni.poate este omul suparat si nu i se pare nimic ok

        scuze omule.eu nu am atatea cunostinte de fizica,sunt psiholog,cert este ca sunt multumit de masina,la cati bani costa noua este ok.n-as vrea sa te intristez spunand cum sta treaba la mercedes ca stiu.asa ca una peste alta e bine.oricum data viitoare cand iau masina tot logan iau sau ma rog ce va va fi peste 2-3 ani cand mi-am propus sa o schimb cu mica dif ca ma duc sa o iau de la un dealer din germania sau austria din cauza conditiilor de garantie pe care le ofera ei.

        p.s. nu te supara pe noi cred ca pt multi dintre noi cei de aici masina e mai importanta decat nevasta si tu o denigrezi,asa ca devenim patimasi.
        Last edited by andrei; 2 December 2007, 13:57.

        Comment


        • #64
          @Andreis - "Si sa-l asez acolo unde ii e de fapt locul: O masina proasta dar ieftina."

          Domne, la ce posturi ai pe forum, nu pot decat sa fiu fericit ca ai logan. Daca tot esti matale nemultumit de felul tau, ti-a dat Dumnezeu ce meritai.

          "Nu cred ca o sa mai postez, am pierdut si asa mult timp cu Loganul" - e simpla rezolvarea, nu mai pierde timpul. Nu ne suparam, jur!

          Comment


          • #65
            Originally posted by Andreis
            ...Acum nu stiu daca voi ati invatat asta la scoala, la fizica, dar pe vremea mea se dadea exemplu un om care, odata ce a invins inertia la pornire, poate sa traga singur pe distante lungi cateva vagoane pline. Explicatia? Are de invins doar frecarea de rostogolire. Adevaratul consum este la porniri si accelerari...A trebuit sa ma coc 10 minute in fata, ca sa se rezolve. In timpul asta nu a vorbit nimeni, pentru ca ventilatia suiera ca sirena de la Grivita...
            si eu am invatat fizica (culmea, mi-a si placut), dar explicatia data e puerila. aratati-mi o locomotiva cu consum de mobra (pt ca odata urnit trenul nu-i mai trebuiesc 2500cp). hai sa fim seriosi in teorie exista frecare de rostogolire, dar in practica, orice rahat, pana si rulmentul are frecare de alunecare. permiteti-mi sa ma indoiesc de locomotivele proiectate sa aibe consum de mobra (mai ales ca sunteti inginer mecanic, nu ma asteptam la explicatia asta).
            in alta ordine de idei, loganul 1.6mpi are 10% in oras. ma indoiesc profund ca un diselar nu-i in stare sa scoata macar 8% in oras, daca nu si mai putin.
            de acord ca dacia umfla pretul, dar masina mi se pare departe de unele din problemele enumerate. va invit sa va cumparati un bmw touring de 10000 euro (sa fie nou) si sa mearga ventilatia mai bine ca la logan. completare: ati vrea sa auziti cum suiera sirena de la Grivita intr-un volvo s80 de 50000 de euro? nu cred...
            nu zic ca loganu e o masina buna, dar la banii ei e o masina corecta. o sa vedeti mai tarziu, dupa 3000 de km, cand rodajul e gata si motorul lucreaza in parametrii optimi. apropo, cutia aia cu mestecau de mamaliga e si pe renault laguna, masina de 25000 de iepuroi...
            credeti ca intr-un megane combi se vede mai bine inapoi, la parcari? la ampatament de 2.5m, la ce fel de manevrabilitate/diametru de bracaj v-ati fi ateptat?
            sper sa nu va suparati, dar exista si varianta sa va vindeti masina si sa va cumparati un bmw nou. sunt sigur ca si ala are defecte ascunse de catre producator. incercati sa-i schimbati macaraua geamului dupa ce-a iesit din garantie, o sa va luati o jumatate de logan pe banii aia...asa ca...
            cu respect, un alt inginer.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #66
              Poate am enuntat gresit.
              Nu am spus ca o locomotiva consuma cat o mobra, ci ca o locomotiva care opreste de 10 ori consuma mult mai mult decat una care merge constant(pe acelasi traseu). Bineinteles ca explicatia este simplista. Am fost asistent la Politehnica, si nu complic aiurea lucrurile. Nu ar fi avut nici un rost sa fac teoria mecanicii in post.
              Stiti cu faceti voi?
              Acum 30 de ani, un prieten a primit o prima de joc si s-a dus sa-si cumpere un costum de la magazinul Victoria.
              Vanzatorul ii zice:
              -Am un costum refuzat la export, este extraordinar si la pret redus(era pe vremea lui nea Nicu...)
              Prietenul il probeaza...
              -Bine, dar are maneca stanga cam scurta...
              -Nu-i nimic, lasa umarul stang putin mai jos...
              -Si cracul drept e mai scurt...
              -Flexeaza si tu putin genunchiul stang...
              Prietenul plateste 400 de lei si pleaca pe Lipscani cu umarul stang mai jos si genunchiul indoit, cand aude in spatele lui:
              -Bai, fii atent ce costum mishto si-a cumparat paraliticul ala...

              Asa si voi... Masina este excelenta... soferul e prost....

              Principalul e ca sunteti multumiti de ea. Asta inseamna ca avem bareme diferite... Va urez s-o stapaniti sanatosi si fara evenimente...

              Comment


              • #67
                @Sonykeleee .... vezi nene ca omu asta a mai inventat o data roata "o locomotiva care opreste de 10 ori consuma mult mai mult decat una care merge constant(pe acelasi traseu)" - la asta chiar nu ma asteptam. Trebuie facultate pentru asta?

                Comment


                • #68
                  bine gata hai ca eu am treaba ma duc in obor sami vand golanu si dupaia sa stau al OPC sa ii reclam pe nemernicii de la dacia ca mau tras in teapa... sper sa rezolv toate astea pana pe al vreo 30de ani...
                  andreis nu consideri ca ne jignesti asa pe fata pa ne faci inculti adica noi nu stim fizica acuma prosti ce sa mai zic, bine ca ai tu prieteni strambi

                  sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Scuze Sonikel, nu am facut pe nimeni prost...
                    Imi cer scuze daca s-anteles asta...
                    Am spus ca voi mi-ati scriss ca nu stiu sunt sa conduc, ca masina e foarte buna, iar eu un sofer prost...
                    Eu nu m-am suparat... poate ca aveti dreptate... depinde cine judeca...

                    Comment


                    • #70
                      bai andreis si eu ti-am zis tu inca nu teai obsinuit cu masina si consumul e normal sa fie mai mare ca ai doar 1500km mai mergi cu ea si o sa vezi ca e OK... Acuma sincer trebuia sa faci un drive test...

                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        @Andreis - Noi ne ofticam (eu unu f tare) ca aduci atatea critici loganului pe care tocmai l-ai achizitionat de parca zici ca cineva a stat cu socul electric in spatele tau fortandu-te sa-l cumperi. Mare parte dintre supararile tale sunt reale dar trebuie sa pricepi ca problema pe un forum nu se pune asa cum ai facut-o tu.

                        Intri intr-o comunitate de oameni care tin mult la masinile lor pentru ca muncesc pentru ele si asta si-au permis sa-si cumpere si incepi sa scrii posturi de mii si mii de caractere din care sa raiasa ca toti suntem idioti ca am ales logan, trebuia sa ne luam orice altceva.

                        Mie mi se pare f ciudat faptul ca faci asta pentru ca automat te bagi in aceiasi oala. Asa cum am mai zis, daca aveam banii dati pe masina cash, probabil luam altceva sau poate nu. Eu cred ca supararile tale nu se vor mai izbi de mistouri si contre dure daca ai intelege ca nu asa tre sa pui problema pe o comunitate care culmea, e chiar de loganisti.

                        Eu unu, nu am nimic cu tine dar cu posturile tale am o mare problema. Toate au fost la fel.
                        Last edited by iuli81; 3 December 2007, 14:05.

                        Comment


                        • #72
                          Mai spun inca o data:
                          NU MA DERANJEAZA CONSUMUL! Pe traseul pe care merg eu este mult prea bine 11%. Eu am combatut cu post-uri entuziaste de 2,9% care mi se par absurde daca n-ai vantul din spate...
                          Sunt absolut de acord ca trebuia sa fac un drive test. In mod clar as fi ales alta masina. Problema este ca aveam foarte mult de ludcru, aveam nevoie de cel putin o masina noua la firma, asa ca din cele disponibile la firma de long term am ales-o pe-asta...
                          Tocmai de-aia am postat ce nu-mi place...
                          Cine are de cumparat sa-ncerece intai si daca trece de baremul lui, e OK
                          Sa nu faca aceeasi greseala ca mine...
                          Sa se ia mai putin dupa articole si posturi...
                          V-am scris ca Sambata dimineata consumul in oras a fost sub sase... Nu vreau sa va spun cat a fost aseara in aglomeratie, am mers la pomul de Craciun... La cat de suparaciosi sunteti, o sa spuneti ca mint...

                          Comment


                          • #73
                            hai zine cat a fost ca nu ne suparam

                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              Intelege o data omule ca daca unul nou pe forum iti vede posturile, chiar daca poate ii place loganul, fuge de rupe pamantul. Tu ai incercat sa-ti impui baremul tau pe forumul asta, de ce nu intelegi ca asta supara de fapt. Lasa pe fiecare sa zica daca e de c**** sau nu, nu incerca sa ne fortezi sa credem ca daca tie ti-a amortit piciorul la volan, mie o sa mi se intample la fel. Modul tau de abordare a problemelor pe care le are masina e gresit - si o zic ultima oara chestia asta pentru ca observ ca orice ai posta, ignori ceea ce zic.


                              "Cine are de cumparat sa-ncerece intai si daca trece de baremul lui, e OK" - mda, cred ca tu esti omul cu bareme ridicate la nivel BMW dar a ales dacia din nationalism.
                              Last edited by crististreulea; 31 March 2008, 07:54.

                              Comment


                              • #75
                                apropo de drive teste si de barem... multi se plang ca le amorteste picioru pe pedala de acceleratie la drum lung , mie imi amorteste in oras deci fiecare cu pasarelele lui

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google