Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mariusmjm View Post
    deci consumul in oras e diferit fata de 1,4 ? ca masina merge si prin oras nu sta pe loc in relanti... cu AC porinit care e diferenta ? creste si relantiul ?
    Nu am inteles intrebarea, te rog formuleaza altfel.
    La mine cel putin relantiul la cald este pe ceas 750 rpm indiferent de ce sarcina are motorul (ma refer stand pe loc scos din viteza). Cand se modifica sarcina motorului se modifica relantiul dar in cateva secunde computerul de injectie il stabilizeaza iar la 750.

    Comment


    • deci daca stai pe loc ai 750rpm... pornesti AC, dupa cateva secunde revine la loc la 750 cu AC pornit ?

      Comment


      • Nu, pica ralatiu in baia de ulei si e nasoala treaba, trebe oprit AC-ul ca sa-l recuperezi.
        Daca era motoru de 1000 cmc (cum e la Brazilia parca) pica ralantiu prin baia de ulei, ajunge pe scut, greu il mai recuperezi.

        Comment


        • Da,am mai auzit la cineva treaba asta,e urata rau,numai il poti scoate de acolo dupa cica

          Comment


          • daca nu ajunge in cutia de viteze e bine, poate iese pe esapament. dar daca pica in baie e nasol ca se baga la cuzineti si blocheaza bielele,si cand o cadea si pistoanele in baie, si cele 16 supape...belea mare, dar nu e nimic ca merge motoru si fara relanti.....


            eu vb serios, mai sus no.23 a zis ca se tureaza motoru daca trage de volan, sau face alcva, vreau sa stiu ce se intampla cand pornesti AC datorita faptului ca tipul acesta de motor are relantiul mic

            Comment


            • cand cupleaza AC-ul la relanti se simte foarte putin, sub 1 secunda.
              in mers daca cuplezi ac-ul, ex: la 80km/h in tr5 aprox 3000rpm se simte pe masina cand intra.
              pe undeva am citit ca AC-ul ar consuma cam 8cp asta ar veni cam 5.5KW ce inseamna 10% din puterea motorulu - dar acest lucru este absurd
              -si nu mai departe, de obicei mergi cu motorul pe la 2500-3500rpm unde motorul dezvota doar 30-40cp asta ar insemna ca ac-ul sa iti pape 20% din putere
              - explicatia; un AC de camera de 5.5KW imi raceste o camera frigorifica (la servici) aprox. 20m3 la +4'C (cu termostat) lejet.
              un AC de 12.000BTU consuma 1.4-1.6KW aproc 2cp (in functie de clasa energetica) si raceste o camera de apartament de 50m3 de la 40'C la 16'C in o ora

              deci daca acel compresor ar papa 8cp de la motor ar ingheta gurile de la aer in masina.

              Comment


              • Consumat in oras pe 299,2 km, cu o medie de 22,7 km/h, 19,9 litri de petrom95. CB arata 6.6 l/100 km, matematic iese 6.65l/100km. Masina are 1336 km, inca merg cu al doilea plin(mai am inca 9 litri conform cb).
                Evit sa fac drumuri sub 3 km, cunosc traseul de dinainte, intuiesc pe unde e mai putin aglomerat, folosesc frana de motor si lasatul pe liber cand ma apropii de semafoare cu rosu, 1-a -> 2200 ture, 2-a -> 2500 ture, 3-a -> 2500 ture, unde se poate 4-a 2000 ture, nu consider ca merg subturat(oricum fiecare are parerea lui despre mers subturat. Eu consider ca in oras nu are rost sa treci de 2700 la benzina.)
                In km astia am urcat de vreo 9 ori copou pana sus, restul drum relativ drept.
                2 - 3 persoane in masina tot timpu, AC pentru maxim 5 km, majoritatea kilometrilor mersi intre 7.30 - 8.30 ; 17.30-20.00 prin centru/cantemir/pod piatra/pod ros/europa ...

                F multumit de masina, isi indeplineste cu brio scopul pentru care a fost cumparata.
                Urmeaza ceva km in exterior, sa vedem si un consum extern dupa ce am terminat rodaju.

                Comment


                • despre stilul tau de condus zic doar atat : gresesti cu lasatul pe liber cand te apropii de intersectii....e suficient sa nu accelerezi...se taia benzina oricum...consumul tiinde spre 0 in momentul in care nu accelerezi. In orice caz...consuma mai putin decat daca o scoti din viteza.

                  in test ok.

                  Consum ok, dupa parerea mea.
                  Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                  Comment


                  • offtopic: comparatia cu clima de camera e gresita, pt ca nu se compara coeficientii de pierdere la sticla si tabla subtire, cu cei de beton de 12cm grosime. asta una, a doua e ca a/c-ul de pe masina trebuie sa raceasca in cateva minute, nu intr-o ora. intr-adevar, volumul masinii e de 3 ori mai mic decat al camerei, dar transferurile termice sunt mult in defavoarea masinii.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • Originally posted by mumus View Post
                      despre stilul tau de condus zic doar atat : gresesti cu lasatul pe liber cand te apropii de intersectii....e suficient sa nu accelerezi...se taia benzina oricum...consumul tiinde spre 0 in momentul in care nu accelerezi. In orice caz...consuma mai putin decat daca o scoti din viteza.

                      in test ok.

                      Consum ok, dupa parerea mea.
                      O sa schimb chestia asta in viitorul test, ms de sfat.

                      Comment


                      • Eu tot in Iasi conduc, benzina de 95 de la MOL si imi iesa 8+ L/100km in oras. E drept ca merg drumuri scurte (gen 6km) si dese, si cu motorul mai mult rece (chiar daca ajunge repede la 4 liniute nu cred ca ajunge asa repede la temp optima).
                        La plecatul de pe loc, plec cu toata coloana adica nu pornesc eu lin asa cum as vrea. Tu cum faci? Cum pleci de pe loc? In cat timp ajungi la 40km/h?

                        Comment


                        • @chip : dupa cum am mai zis ... de obicei aleg un traseu pe care sa nu astept, si evit cat pot semafoarele unde stiu ca se aglomereaza, dar cand e de stat, stau normal si plec mai lin decat ceilalti. :P
                          la 40 km/h incerc sa ajung cat de repede, dar in acelasi timp nici sa o calc la podea ... nu am cronometrat niciodata, dar daca vrei ne intalnim odata si facem un traseu amandoi.


                          f ciudat am observat azi ca imi arata CB cati km mai am si cand cifra e sub 100 km. La primul plin cand am ajuns la 100 km a afisat --- km pana la golire, iar mai inainte am avut 99km - 98km si 97km cand am ajuns acasa. E posibil sa fie de la faptul ca inca nu mi s-a aprins beculetul de benzina (mai am o liniuta) ... sunt curios ce se intampla maine.
                          Last edited by rhadoo_ds; 1 April 2010, 20:53.

                          Comment


                          • cand cb iti arat ca mai ai 70-80 km de parcurs cu benzina din rezervor o sa ai surpriza sa nu iti mai arate dupa ce ai oprtit masina si o repornesti, bineinteles sa ramana benzina care ai avut-o pana atunci in rezervor.

                            Comment


                            • dupa 1200 km 6.8%.treptele le schimb la 3000 rpm

                              Comment


                              • Un mic sfat. Cand motorul este rece nu trebuie sa apasati acceleratia la pornire si cand schimbati a 2a. Are suficienta putere datorita socului.
                                Azi, in prima zi de Paste, traseu Pd Piatra - Copou si retur consum 6,0% (la urcare s-a dus consumul in 9.2%)
                                Last edited by amigos; 4 April 2010, 21:42.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google