Consum Logan 1.2_16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce prosti sunt toti taximetristii astia de-si pun cartoane la radiator..
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • eu la asta ma refeream, strict drumri scurte maxim 5 km unde temp apei nu ajunge la 90 de grade .... regim orash, faza proasta e ca la noul logan nu este indicator temp lichid de racire, pt a se putea teste si asa fel sa se evite cei rautaciosi in privinta acestui aspect. Ma repet un carton e urat dar o husa e practic si daca te uiti pe strada multe masini diesel au huse :P

      Comment


      • husa e de frumusete. la diesel, care are oricum materialul ala sub capota, nu face nimic. radiatorul va fi tot rece. doar carton sau un vinilin sau piele peste toata grila fata.

        Comment


        • Aveti dreptate ajuta foarte mult .
          Taximetristii il folosesc ca sa obtina mai multa caldura in masina cand stationeaza in asteptarea clientului .

          Comment


          • da eu am mai vazut ceva pus la radiator jos de taximetristi de culoare inchisa ... fara a se astupa grila de sus unde e sigla, acum nush ce e mai important de "aparat: grilajul de sus sau grilajul de jos !.... oricum cand gradele sunt cu minus se merita din plin astuparea :P

            Comment


            • Nu stiu cat de mult ajuta acea husa mai ales in cazul benzinarelor care se incalzesc muuult mai repede ca orice diesel ....si in plus avem termostate care "inlocuiesc " acea husa.
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • ca inainte masinile n-aveau termostate. ce iti face termostatul, daca apa nu se icalzeste ?! daca e prea fierbinte, deschide ca sa se raceasca.
                dar daca nu se incalzeste, ce face, sufla in motor ?!

                Originally posted by cristiboerica View Post
                Aveti dreptate ajuta foarte mult .
                Taximetristii il folosesc ca sa obtina mai multa caldura in masina cand stationeaza in asteptarea clientului .
                culmea e ca la stationare nu sunt probleme. cand mergi se raceste radiatorul.
                Last edited by B997NDL; 19 December 2013, 21:52. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Deja suntem off-topic , cert este ca odata cu scaderea temperaturii creste si consumul.
                  Last edited by prometheus; 19 December 2013, 22:17.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Deci, in concluzie, Loganul e incomplet , ii mai trebuie un carton mai ales la iernile noastre cu temperaturi extreme de ---15 grade. Romanul este oricum cel mai destept : vara - ventilator pe bord ( nu are AC ); iarna - carton la radiator ; la diesel - 2T in motorina ; CD la oglinda ( antiradar ); etc.
                    Am iesit si eu din tara , din cand in cand , si nu prea am vazut cartoane la radiator . Tare prosti strainii astia nu ca romanii !

                    Comment


                    • nu te mai da crocant. aia au masini, nu loganuri. daca nu vrei, nu pune carton. lasa-i pe altii sa fie prosti.

                      Comment


                      • Dumneavoastra ati pus carton ?

                        Si sa revenim : Bucuresti - Ploiesti - Bucuresti 6,5% cu 90 in localitate si 130 afara , 300 kg in masina , fara carton .
                        Last edited by cristiboerica; 19 December 2013, 23:08. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Daca nu ar trebui demontata toata bara ca sa se poata pune carton in fata mie nu mi-ar fi rusine sa circul cu carton sau cu o masca mai eleganta. Sau daca stiti voi vreo solutie cum se poate proceda fara a demonta bara care e intr-una cu masca fata, spuneti sa aflu si eu. ;)

                          Comment


                          • A mea e preference si nu am acele plastice negre montate jos in lateralele radiatorului.Din aceasta cauza,in mers,aerul umed/frigul bat direct in alternator,curele (am doua in afara de cea de distributie),rola intinzatoare.Folosesc aceasta tiganie iarna,constatand ca apa ajunge la patru pavele mai repede si nu trebuie data bara jos la montarea ei:
                            Attached Files
                            Last edited by mike-5; 20 December 2013, 09:53.

                            Comment


                            • dar pe interior, intre ventilator si motor ce are?

                              Comment


                              • NU are absolut nici o treaba alternatorul sau curele cu fluxul de aer rece ce vine catre radiator, voi nu observati ca intre radiatoare si bara e un fel de carcasa din plastic care directioneaza practic tot fluxul de aer catre radiator ?? alternatorul si curelele nu sunt afectate de acest flux.

                                Daca nu ai acele carcase negre montate , foarte probabil ai avut un incident in partea din fata a masinii(sau fostul proprietar a avut un incident de care tu nu stii) , iar mesterii din service au "uitat" sa le monteze la loc. Toate loganurile inclusiv loganul chel dispune de acele plastice.
                                Last edited by prometheus; 20 December 2013, 11:43.
                                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google