Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cam multe puncte de rugina.... Si eu am observat la mine cateva puncte in interiorul portbagajului si pe usa dreapta spate mi s-a parut ca e puscat lacul intr-un punct mic. Culoare tot gris platine ca a ta... Asta am observat cand era curata, acum la cat e de murdara nici o sansa sa imi dau seama. Pe la aripi mai zboara vopseaua de la loviturile pietrelor aruncate de roti. la mine nu am observat inca nimic pe la aripi, dar in primavara am de gand sa pun protectii de plastic. In rest dupa ce o spal, aproape tot timpul gasesc noi zgarieturi superficiale. Asta e... tu ar trebui sa te duci peste ei si sa le ceri socoteala... ai chiar foarte multe locuri atacate de rugina.

    Comment


    • Am auzit că e posibil ca unele puncte de rugină să fie defapt la exterior, sa nu aibe nicio legătură cu tabla. Freacă cu o cârpă şi ceva soluţie, nu mai ştiu ce soluţie a folosit acea persoană. Mie mi se pare plauzibil să fie la exterior pt că văd că ai rugina şi pe bară... ?!
      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

      Comment


      • Pe bara eu cred ca e altceva care sigur se curata, dar uita-te la aripa din spate cum arata acolo unde se "imbina" cu portiera... se vede clar ca e umflata de la interior....

        Comment


        • Am ajuns la 80.000km ,fara probleme majore, dar de cateva dimineti porneste la sfert dar dupa vreo 15 sec incepe sa tremure relantiu si se opreste. Daca stiti o anume cauza?

          Comment


          • Dupa ce se opreste si ii dai sa porneasca din nou cum face? merge bine? posibil socul electronic defect daca zici ca la rece face probleme. Restul zilei merge ok, doar la prima pornire din zi face asa? daca o lasi doar cateva ore nepornita mai face asta? o diagnoza nu ar strica. Ai si GPL sau numai benzina?
            Intrebare care nu are legatura cu problema ta: La cati km ai facut distributia?

            Comment


            • posibil sa traga aer pe undeva! daca porneste bine functioneaza bine socul!

              Comment


              • Da am si gpl dar oricum porneste pe benzina, iar dimineata dureaza cam 7 min pana trece pe gpl.Probabil sa fie socul pt ca dupa ce se incalzeste putin porneste la sfert. Distributia am schimbat-o acum vreo 2000km kit si pompa de apa.

                Comment


                • tacheti ai reglat?

                  Comment


                  • Cam greu trece la tine pe gpl si eu am gpl si trece destul de repede pe gaz, cam in 3 minute de mers sau aproximativ 1 km daca nu stau dupa ea pana se incalzeste apa. Mi-au setat-o la 30-35 de grade sa treaca, altfel unde-i economia...
                    Legat de problema ta, ai putea sa incerci sa mergi o vreme pe benzina sa se mai curete injectoarele de benzina, de asemenea injectoarele de gaz sa fie ok ca altfel iti da peste cap si parametri din ecu benzina si s-ar putea sa faca figuri si din cauza asta. Eu nu sunt specialist, spun ce am mai vazut pe aici ca se discuta, s-a mai discutat despre reinitializarea parametrilor din ecu benzina care se face cu testerul. Unii colegi cu problele asemanatoare au gasit rezolvarea facand treaba asta. Cauta pe sectiunea de gpl sa vezi ce se mai discuta pe acolo.
                    Eu suspectez socul ca nu lucreaza cum trebuie daca in mers dupa ce se incalzeste e ok. Cel mai bun sfat inainte sa te apuci sa schimbi ceva este sa o pui pe tester.

                    Intrebam de distributie ca parca stiam ca se face conform carnet la 80k la 1,2. si am crezut ca poate ai facut-o la 60k.

                    Comment


                    • Ma bucur ca a postat cineva poze cu rugina, Exact aceeasi problema o am si eu, tot gri platine si chiar sunt curios daca se poate rezolva. Este cert ca nu e in regula, chiar azi am lasat masina in service pentru o alta problema de care va voi relata si le-am zis si de rugina doar ca e murdara si oricum astept sa treaca iarna sa vad cat de mult se maresc punctele de rugina. Am postat si eu acum ceva vreme despre acest subiect si oricum va trebui rezolvat.
                      Dar astazi am sa va spun despre o alta belea pe care am patit-o si se pare ca nu sunt singurul, mi s-a spus in service ca au mai avut cazuri.
                      Si anume am ramas fara ulei hidraulic la servo directie. Aseara cand ma intorceam de la servici in apropiere de casa am simtit ceva in neregula la directie, un mers sacadat. Ajungand acasa si luand mai mult de volan am observat ca s-a intarit volanul si clar am dedus ca este o problema. Ridic capota si ce sa vezi surpriza, tot uleiul de la servo directie imprastiat pe partea dreapta a motorului in zona curelelor de aer si alternator.
                      Nestiind cum sta treaba si afland mai apoi azi in service ca de fapt acolo este si pompa de servo directie am sunat la service si au venit de mi-au luat-o pe platforma.
                      Buba este pompa care a pierdut uleiul hidraulic. Acum am inteles ca maine ar fi gata ca au gasit intr-un final o pompa intr-un alt service tot de al lor, initial am sperat ca o vor repara astazi, dar ce poti face decat sa astepti.
                      Deci mare atentie ca se poate ramane in drum. Mi-au si aratat poze cu un tip care a ramas pe DN1 si a fost adus la ei (IATSA Campina) care avea sub 1000km. Se pare ca e un bug pe motorul de 1.2
                      Multa bafta, fara sa intampinati aceasta neplacere si daca mai are cineva problema asta aveti grija ca sunt obligati sa va schimbe si curelele de accesorii deoarece se umplusera de ulei, deci tineti-va pe pozitie daca stramba din nas.

                      Comment


                      • Nasoala treaba, ai patit.... Nu i-ai intrebat din ce cauza a fost posibila defectiunea? poate nu a fost uleiul de servo ok... Nu ai facut cumva poze? Cati km are masina? Sper ca ti-au reparat-o pe garantie. Transportul ca ai dus-o tractata l-au suportat ei?

                        Comment


                        • nasol ce ai patit! pentru probleme de genul asta si cu pompa ma bucur ca NU am luat cu servo(si cum ar mai spune cineva ca a fost mai ieftina fara servo)!
                          nu mai stiu unde am vazut un filmulet cu cineva care tragea maxim de volan si i se oprea motorul si a ajuns la o reprezentanta dacia si au spus ca e normal! parerea mea este ca sunt proaste pompele/sistemul de servo de pe logan!(probabil si renault)
                          n-am condus masini cu servo, dar am inteles ca la logan e vrajeala servo! nu se intareste la curbe si alte chestii pe care masinile straine le au!
                          acum e bine ca mai e in garantie, dar ce faci cand iese din garantie?

                          Comment


                          • adaniel69 tu zici ca e vrajeala servo cum ziceam eu de ABS acum vreo 3 ani ca e tot vrajeala.Cand o sa conduci o sa iti schimbi parerea.

                            Comment


                            • La LOGANUL din 2005 servo functioneaza si acum..Ma mir,deoarece lichidul este cel din fabrica..
                              Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                              Comment


                              • Originally posted by adaniel69 View Post
                                nasol ce ai patit! pentru probleme de genul asta si cu pompa ma bucur ca NU am luat cu servo(si cum ar mai spune cineva ca a fost mai ieftina fara servo)!
                                cand vulpea nu ajunge la struguri zice ca-s acrii ... Daca nu ai avut bani sa cumperi una cu servo, nu te minti ca nu e bun ... Deaia nu imi iau nici eu Mercedes ca mi-e frica ca se strica senzorii
                                Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google