Cei Mai Multi Kilometri Cu 1.2 16v Si Probleme Aparute

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la schimbul de roti am observat ceva pierderi de ulei pe la planetara din stanga... ~ 80k km (am luat deja burduful si uleiul pt CV..., urmeaza sa merg pt inlocuire).
    la placute stau bine... (inca sunt cele din fabrica la acesti km)
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

    Comment


    • Placutele sunt tanc la acest model , eu am 91k si sunt aproape identice cu ale tale la "carne".Ai schimbat pana acum uleiul din cutie ?
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • Nu.
        dar avem in vedere anul acesta... precum si cel de la servo directie
        ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

        Comment


        • Prima schimbare la suspensie dupa 125.000 km - bascula stanga la reprezentanta. Cu aceasta ocazie am schimbat si lichidul servo, uleiul dela cutie si lichidul de frana.

          Comment


          • Cat te-a costat bascula?

            Comment


            • Ciupește ulei la 101000 km, cam 0,5-0,6 l la 6000 km de la ultimul schimb de ulei.

              Comment


              • Si eu, la 152 000 de km, cat am acum, am observat un oarecare “consum” de ulei, dar e ceva ce nu ma nelinisteste. Cred ca e vorba de 0-3 - 0-4 litru la un interval de schimb (aprox 10 mii de km).

                Ce ma nelinisteste putin e faptul ca am descoperit ceva supuratie pe la garnitura de chiulasa. Probabil ca e asta e din categoria “efecte adverse ale GPL-ului”! Tin sub observatie treaba si vad ulterior daca e cazul sa ma alarmez sa nu .

                In rest, pana acum am schimbat: amortizoare fata, bascule si bielete bara stabilizatoare, plus discuri sibplacute. Bonus: reglaj culbutori (de doua ori).
                Acceptabil, zic eu, tinand cont de modul in care a trebuit sa ruleze sareta!
                Last edited by fallax; 1 December 2019, 21:27.

                Comment


                • Ce ulei folosești?

                  Comment


                  • Cu exceptia unui singur schimb, pe care l-am facut cu Mobil1,am folosit doar clasicul Elf 5w40.
                    Last edited by fallax; 2 December 2019, 11:21.

                    Comment


                    • Am înțeles, eu am pus M1 0w40, tot aia e. La mine gazeaza cam pe la toate garniturile, capac culbutori, semering, e posibil și de acolo sa provină pierderi de ulei.

                      Comment


                      • Originally posted by aris86 View Post
                        Am înțeles, eu am pus M1 0w40
                        nu mai este M1 NL 0w40 de-l laudase kojak pe aici, a aparut altul mai slab FS 0w40,care nu e acelasi lucru.

                        Comment


                        • M1 FS 0w-40 este mult mai subtire decat raposatul M1 New Life 0w-40, poate prea subtire pentru D4F mai ales daca punem in calcul si rulajul, alta chestie ce nu-mi place mie la el, nu are aprobarea Renault,celebrele RN0700/0710, poate ca nu-i compatibil cu simeringurile de la motor, poate ca acele aprobari nu sunt date degeaba, posibil sa ajute la etanseitatea acestora.
                          .
                          sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                          Comment


                          • Mai bun ar fi uleiul care il foloseste prometheus, chit ca e castrol, pentru motorizare 1.2
                            Sau ar mai fi 2 variante de luat in calcul valvoline synpower 5w30 a3b4 ori fuchs titan supersyn 5w30 a3b4
                            https://www.fuchs.com/de/en/special/...syn-sae-5w-30/
                            Attached Files
                            Last edited by 77sky; 25 July 2022, 20:15.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google