Consum Ulei Logan 1.2 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mike-5,1714048
    Nu mai spun ca indiferent cum montez garnitura noua din cupru a busonului de ulei,nu picura dar este umezita acea zona.
    Este umezita pentru ca se monteaza gresit sau este stransa insuficient.
    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

    Comment


    • Pot sa spun ca ultimele doua schimburi de ulei am avut garnitura montata cu striatia (crapatura) spre capul busonului asa cum se zice ca este corect.In plus,de fiecare data a fost centrata in momentul cand a facut contact cu baia de ulei,stiindu-se ca o garnitura noua are un mic joc lateral.Este adevarat ca nu am strans busonul la maxim de prima data,dar vazand ca in timp umezeste,am strans la maxim cat am simtit la mana sa nu stric filetul si tot a umezit.Oricum la mine nu picura ci doar umezeste zona busonului,deci nu se pune problema pierderii uleiului pe la buson.

      Comment


      • Deci, concluzia cu motoarele astea e că sunt oarecum problematice sau că trebuie o atenţie deosebită la întreţinerea lor. Eu unul mi-am reparat maşina şi am vândut-o. Sfatul meu e să fiţi atenţi la întreţinere, cel puţin în perioada când maşina e în garanţie şi sunteţi nevoiţi să faceţi revizii la reprezentanţe. Toate cele bune.

        Comment


        • Salutare baieti! Eu cred ca mai degraba undeva se pierde uleiul, e putin probabil ca un motor relativ nou, sa pape ulei, din cat stiu eu un motor cand papa ulei asa mult motorul ala deja e pe duca...nu mai e nici economic din moment ce bagi benzina si litru de ulei la 1000 de km... eu am avut o problema cu pierderea uleiului la motor 1.4 mpi, pierdea pe la simering la distribuite, l-am schimbat si asta a fost...

          Si in general astea 16v, fie 1.2 fie 1.6 la logan ma refer, am un prieten cu logan 1.6 16v care la fel ii arunca uleiul in filtrul de aer...cred ca asta e buba la toate ori in filtru de aer ori pe la simeringuri...
          Last edited by danutz89; 10 June 2016, 12:07. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • vad ca scrie lumea cu busonul la baia de ulei: la mine dupa 3 garnituri schimbate ne-am uitat pe filetul de la baie: filetul este intact, perfect dar in spatiul dintre spira 1 si spira 2 este o gaura pe care supura ulei pe langa buson, indiferent de cate garnituri noi schimbam. Parerea mea este ca e vorba de defect de fabricatie. bineninteles ca nu mai am garantie.

            Comment


            • N-are nici o treaba acea "gaurica" pentru ca daca pui corect acea saiba de cupru , saiba in sine va impiedica scurgerea uleiului datorita acelui snur de azbest aflat in interiorul acesteia (saiba stransa corect la cuplu se va aplatiza creand etansietate !).
              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

              Comment


              • Eu nu am schimbat niciodata acel buson de cupru...probabil la urmatoarea revizie o sa-l schimb... precizez ca am 135 000 de km si nu pierde ulei absolut deloc pe acolo.

                Comment


                • Vorbim de altceva , 1.4/1.6 8v/ mpi , 1.5 dci , au baia de aluminiu , acolo ai saiba cu "buza" din cauciuc la surubul de golire , saiba care se poate utiliza de mai multe ori .

                  1.2 16v are baie din tabla la care nu se poate pune decat saiba de cupru cu striatie , o data aplatizata acea saiba nu se mai poate folosii si a doua oara.

                  Deci cand faci schimbul de ulei pentru D4F , pe langa filtru de ulei trebuie obligatoriu inlocuita si saiba pentru surubul de golire.
                  sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                  Comment


                  • Nu stiam de 1.2 ca e asa...eu de aia ziceam ca nu am avut probleme...

                    Comment


                    • Originally posted by prometheus View Post
                      Vorbim de altceva , 1.4/1.6 8v/ mpi , 1.5 dci , au baia de aluminiu , acolo ai saiba cu "buza" din cauciuc la surubul de golire , saiba care se poate utiliza de mai multe ori .
                      ..................
                      Nu exista asa ceva la 1.4/1.6 mpi (buza de cauciuc), e busonul de golire si acea saiba de cupru.

                      Comment


                      • Prima poza , saiba cu "buza" de cauciuc care se foloseste la baie de aluminiu respectiv Logan 1.4 ,1.6 , 1.5.
                        Cea dea doua poza e saiba numai pentru D4F cu baie de tabla.
                        Attached Files
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • Aia de cupru seamana cu garnitura de la baia de ulei la dacia 1300. Si la dacia veche aveam scurgari de ulei similare 1.2 .

                          Comment


                          • La 1.2 merge si cea din aluminiu,care de fapt ar fi pt. celelalte motorizari si tine multe presari-schimburi.
                            Am avut montata in 2011 la primul schimb de ulei(in lipsa de ce originala),dupa ce bineanteles ca pierdea ulei pe la buson cu cea veche.Mecanicul ca sa se scuze de tampenia lor mi-a dat cadou inca o saiba de aluminiu pe care o am si acum in masina.
                            Apoi au trecut ca procedura la fiecare schimb de ulei si inlocuirea garniturii de la buson(din cupru )

                            Comment


                            • Eu am folosit mereu pe cea de cupru cu striatie , n-am avut probleme cu scurgeri de ulei , totul e sa fie montata corect.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Conform topicului, consuma ulei.
                                Model 2014 cu GPL si AC
                                Totul in regula pana la prima revizie,18000Km ,pus ulei mobil5w30
                                Dupa prima revizie , dupa aprox. 5000Km a scazut nivelul pe joja 5 mm.
                                La aprox. 28000Km schimbat filtre si pus ulei Elf 5w40,dupa aprox. 5000Km scade din nou uleiul cu 5-6 mm pe joja.
                                Revizie la 2 ani,35000Km pus ulei mobil 5w30.
                                dupa aprox 5000Km, scade nivelul pe joja cu 5-6 mm.Am completat, la iarna-primavara voi schimba din nou filtrele si uleiul.
                                -nu functionez ca taxi
                                -unde drumul permite merg si cu 110-120 Km /h
                                -sunt multumit de consum,7-8 %GPL, merg cam 5Km pe benzina la drumurile lungi de 100-300 Km si cu 110Km /h. Acum amaproape 42000Km.
                                Ma deranjeaza consumul de ulei si aici as dori parerile dumneavoastra.Nu am scurgeri de ulei si nici in filtrul de aer.
                                In service nu am nicio sansa-atat cat nu depasesc 1l de ulei la 1000Km ,conform cartii...si totusi sunt taximetristi care afirma ca nu consuma ulei-ce rost ar avea sa minta?
                                Ce parere aveti?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google