Discutii generale Logan 1.2 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La Diesel-ul Euro 5 cutia este altfel etajata, ma gandeam ca asa ar fi si la 1,2 16V, Euro 5 !
    Attached Files

    Comment


    • daca pe 1.2 puni cutie de diesel, l-ai temelit de tot. vmax 120km/h screi pe el si 25 de secunde 0-100km/h. cutia de dizal are rapoarte pt 200Nm, ce de 1.2 are rapoarte pt 100Nm. normal ca benzinarul trebuie turat, ca sa dezvolte aceeasi putere ca dizalul, deci are cutia mai scurta.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Pai din cate stiu 1.4 nu se comporta la fel.
        La 1.2 dupa 120km/h, am impresia ca imi sare motorul in brate . Cu toate, ca are un consum foarte bun, si merge destul de bine, daca esti constient ca ai 1.200cmc3 si are taxe mici, euro 5. Totusi daca era 1.6 16v euro 5, mi-l achizitionam, asa nu a fost nici euro 4 1.6 16v.

        Comment


        • tu vii si-mi spui ca 1.4 cu cutie de dizal ar fi racheta? permite-mi sa nu inteleg bine, sau sa ma indoiesc profund. eu cu 1.6_16v si aprox 160Nm simt pinionul de dizal pe tr5, 1.4 cu 112Nm crezi ca nu-l simte? la mine, depasirile in tr5, sub 3000-3500rpm n-au ce cauta in poza . castigul e la viteza constanta, unde ma scoate la consum.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Am aflat in parte de ce e mai silentios 1.4 decat 1.2:
            la 1.2 cutia de viteze nu e asa de fina ca la 1.4 si are un sunet specific, care se adauga sunetului motorului.

            Comment


            • Eu credeam ca jh3 e mai silentioasa, in comparatie cu jh1...oricum era vorba ca baga jr5 pe 1.2, dar poate la anu'(si la multi ani).
              Keyboard error or no keyboard present.
              Press F1 to continue or DEL to enter setup...

              Comment


              • Salutare.

                Am inceput sa aud un zgomot in partea din spate a masinii, si nu reusesc sa il identific. Cand sunt in accelerare ( I, II, III in special) si ridica piciorul de pe acceleratie, fara sa franez, sau sa calc ambreiasul, si masina intra in frana de motor, ei bine, de fiecare data, se aude un "clonc" enervant in spate (stanga). Am golit tot ce putea face zgomot in portbagaj, la fel. Banzina din rezervor se aude si ea, dar nu e benzina, ca aia se aude la anumite nivele, in special cand e plin. Plus ca pana acuma nu am auzit zgomotul asta...si benzita a fost tot acolo

                Inainte sa ajung la service, unde nu ma prea grabesc sa dau peste toti ezermesterii, m-am gandit sa intreb aici, poate s-a mai confruntat cineva cu problema asta.
                sigpic

                Comment


                • Spuneti-mi daca loganurile 1.2 16v au acum bara stabilizatoare in dotare standard si daca mai sunt probleme cu pornirea la rece (prima cheie da rateuri). Multumesc !

                  Comment


                  • Da au in dotare standard

                    Comment


                    • chiar si aia cheala.?
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • acum stiu ca nu prea mai exista decat 3 variante parca ambiance preference laureate

                        Comment


                        • ai dreacu!m-am uitat pe configurator si varianta ambiance e vechea varianta "cheala..cheala"unde au acele minicapace la jantele de otel..printre altele..
                          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                          Comment


                          • Ei, sa nu fim rai. Vechea varianta cheala "Logan" avea busonul de benzina cu filet, fara incuietoare. Din punctul meu de vedere, variantele de echipare sunt in asa fel concepute incat cea mai rentabila tot Laureate ramane: daca vrei niste dotari cat de cat o alegi pe cea din mijloc si daca mai vrei sa-i pui si pachetul cu AC ajungi la acelasi pret cu Laureate-ul.

                            Comment


                            • daca o alegi pe cea de mijloc si mai pui AC-ul pe ea e foarte posibil sa sari peste pretul unui laureate. sau cel putin asa s-a intalmplat la mine, drept urmare, laureate ramane cea mai buna optiune dpvd pret / dotari

                              Comment


                              • Originally posted by Obsolete View Post
                                Salutare.

                                Am inceput sa aud un zgomot in partea din spate a masinii, si nu reusesc sa il identific. Cand sunt in accelerare ( I, II, III in special) si ridica piciorul de pe acceleratie, fara sa franez, sau sa calc ambreiasul, si masina intra in frana de motor, ei bine, de fiecare data, se aude un "clonc" enervant in spate (stanga). Am golit tot ce putea face zgomot in portbagaj, la fel. Banzina din rezervor se aude si ea, dar nu e benzina, ca aia se aude la anumite nivele, in special cand e plin. Plus ca pana acuma nu am auzit zgomotul asta...si benzita a fost tot acolo

                                Inainte sa ajung la service, unde nu ma prea grabesc sa dau peste toti ezermesterii, m-am gandit sa intreb aici, poate s-a mai confruntat cineva cu problema asta.
                                poti sa dai muzica mai tare si dispar ca prin minune
                                sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google