KIT Ambreiaj Luk Sau Valeo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Deci...pentru toti cei care detin buzunare mici,VALEO sa il aruncati din minte.Si eu am facut prostia sa cumpar VALEO si ma tinut fix 2500km.Masina e 1.4 cu unele mici-mari modificari dar am zis ca se merita.EXEDY sau SACHS daca vreti sa parcurgeti ceva kilometri.Pentru 100 de lei nu se merita sa suportati investitia de 2-3 ori intr-un timp scurt cand puteti sa cumparati ceva de calitate.Masina are 62.000km pentru cei curiosi si stil de condus sportiv.Fiecare cu piticii lui!!)
    http://www.loganclub.ro/forum/logan_...-t52046p4.html

    Comment


    • #77
      Buna ziua, incerc sa reinviu un pic acest topic pentru 2015...Am 85k km si se pare ca ambreiajul ar cam trebui schimbat. In functie de ce ati schimbat dumneavoastra, cam ce m-ati sfatui dintre cele de aici https://www.piesenet.ro/Ambreiaj/Set...an-1.4-1.6MPI?

      Cu stima.

      Comment


      • #78
        Daca nu a ajuns sa-ti patineze la cei 85.000 km, nu-l schimba.
        Daca totusi ti s-a pus pata, ia mai bine un LUK decat valeo, macar scapi de zgomotul de dinti clantaniti.
        mai ieftin aici
        Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #79
          Despre exedy am auzit ca sunt bune. Eu as pune exedy sau luk, in niciun caz valeo. Din cate am inteles, cele din fabrica, "Dacia" si cele "de origine" sunt valeo. In afara de problema pe care am avut-o eu, am mai auzit si la altii despre probleme cu valeo (printre care una identica cu a mea).

          Comment


          • #80
            Originally posted by Fanez View Post
            In afara de problema pe care am avut-o eu, am mai auzit si la altii despre probleme cu valeo (printre care una identica cu a mea).
            Ce problema ai avut?

            Comment


            • #81
              Originally posted by Commy View Post
              1.4 mpi la 57.700 a crapat placa de presiune.
              Originally posted by Fanez View Post
              La fel si la 42.000 (aproximativ). Masina era in garantie, ambreiajul nu. Reparatia ar fi fost 1.400.....
              Despre asta vorbeam.

              Comment


              • #82
                Gata, l-am schimbat. Am gasit in oras "original" (scrie Valeo pe el dar mecanicul care mi l-a schimbat lucreaza la Dacia si a spus ca e Ok asa) la 350 lei+ ulei pt cutie =420 lei. Montatul m-a costat 250 lei. Am vazut discul vechi (85k km, masina cu 2 soferi incepatori si mers 85% prin oras) si intradevar se vede uzura plus ca toate arculetele alea zdranganeau. Eu zic ca am iesit bine. Aveam si un tremurat la schimbator era de la motor, o piesa care se cheama bieleta antibalans motor. Pret 85 lei.

                Comment


                • #83
                  Simeringuri de planetare nu?
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #84
                    Nu, nu mi-a zis nimic mesterul. Ca idee Loganelul meu pare nou acum, nu mai trebura, se schimba vitezele cu degetul mic, pedala tine jos, abia trebuie sa o atingi...Ma declar supermultumit.

                    Comment


                    • #85
                      Din cauza unei faceri de bine (tractat pe cineva la necaz) am fost nevoit sa schimb kitul la 75000 km. Am pus valeo de Franta ca ala de Turcia era aproape jumatate de pret si mecanicul a zis ca nu se merita atata manopera pentru ceva atat de prost. acum am 125000 km si inca nu a dat semne de oboseala... Asa ca atunci cand luati piese utati-va unde sun facute... evitati cele foarte ieftine si produse inafara UE

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google