KIT Ambreiaj Luk Sau Valeo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Singurul model pentru 1.4 care sa fie sport este Exedy si este undeva la 400 lei ..Luk si Valeo sunt normale

    http://www.exedy.adc-cat.com/index.p...6858ca4e20ce87
    In viaţă risipim ani, iar la moarte cerşim clipe...
    sigpic

    Comment


    • #47
      Originally posted by dragos10 View Post
      Salutare 1 Am si eu o intrebare...: cati km aveti fratilor de schimbati ambreiajul ?

      Are cineva idee cam cati km duce cel din fabrica ?
      kitul meu din fabrica a mers pana la 120000 (Valeo).L'am inlocuit TOT cu Valeo(255RON+manopera gratis) Cred ca ar fi tinut mai mult daca cca juma' din kilometraj n'ar fi fost facut de nevasta'mea. E criza. Cand ai copii,nu dai banii pe prostii

      Originally posted by Mariusrs View Post
      Cand mai dati pretul la un ambreiaj ,luati in calcul .Placa ,disc si rulment...;) ca daca schimb doar discu nu faci nici o afacere..parerea mea..!
      la mine a durat cam 7 ore demontarea şi reaşezarea pieselor (articulaţii,etc)pentru si după înlocuirea kitului, deci păcat de atâta muncă dacă nu schimbi TOT kitul

      Originally posted by CMD View Post
      Cel putin de cand o am eu il am pe batranu care menajeaza ambreajul tot timpul o scoate pe liber de fiecare data cand opreste undeva nu are obiceiul sa tina piciorul pe ambreaj prea mult.
      Ia aminte de la bătrânul,să faci la fel ca el,după ce iei permisul. Şi eu,tot cu un "bătrân" am făcut şcoala acum 5 ani, m-a înv foarte multe lucruri şi am luat permisul fără şpagă
      Last edited by BereRece; 28th January 2012, 02:26. Reason: Automerged Doublepost
      Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

      Comment


      • #48
        Eu unul am 221 000 km cu ambreiajul original-Valeo.
        Daca m-a tinut atat si circul cam 90% in oras de ce sa-l schimb cu altul???
        Tot Valeo pun dar rulmentul de presiune trebe sa fie original cu locul unde apasa pe soare oval (ceva in genul http://www.alexbeagroup.bizoo.ro/van...-Dacia-Logan#1 )
        Il mai tineam inca dar apas acceleratia si doar se tureaza motorul nu accelereaza si masina.

        Comment


        • #49
          salutare. a inceput sa imi patineze si mie ambreiajul. am gasti valeo (cred ca turcia) la un magazin la 250 ron. ce parere aveti de el, e de slaba calitate? si cam cat costa sachimbul la un service? ms frumos

          Comment


          • #50
            eu am schimbat ambreiajul la 246000 km si o am pe taxi. am luat un valeo si a mers 13000km. o mare porcarie. acum montez un luk si sper sa tina mai ales ca toti colegii mei au zis ca e foerte bun.

            Comment


            • #51
              salut. ambreiajul valeo e bun numai ce vine din fabrica. cel din magazin e o mare porcarie. eu am mers cu primul 246 ooo. dupa am pus un valeo si am mers 13 000 fortat.porcaria a stricat si volanta. acum am pus un luk si pare destept. se vede si pe el ca e solid construit. masina o am pe taxi. deci eu zic ca luk merita.

              Comment


              • #52
                Pai stai asa, cat ai dat pe kit?

                Sunt doua ''tipuri'' de kit Valeo, cu aprox 250 lei si cu aprox 380 lei (Franta), sa mor daca am inteles ceva de aici...
                http://www.daciashop.ro/mecanica/kit...j/ambreiaj-1-4

                Comment


                • #53
                  Eu am 178000 si acum a început sa patineze. Am luat lui sa vad de ce e in stare.

                  Comment


                  • #54
                    Ce zici că ai luat ?
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      a luat LuK. daca te uiti K este sub I pe tastatura. s a grabit si a scris gresit

                      Comment


                      • #56
                        lucian, conteaza si montajul.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #57
                          mai mult ca sigur a fost montat prost, in cazul lui, de i-a bulit si volanta.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #58
                            Si eu cred ca acolo e o eroare de montaj. Nu e prea usor sa f*#@ volanta.
                            sigpic

                            Comment


                            • #59
                              Stie cineva care-i treaba cu diametrul discului?Am gasit pe un site 3 marimi diferite 180mm,200 mm,215 mm si zice ca s-ar potrivi toate la 1.4 mpi. cum vine asta?

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by Taximetristul View Post
                                Ma ticule cu cn ai fkt scoala sa ai un picior de lemn!scz glumeam!!Da cum Dumnezeu sa schimbi kitul la 25.000 km!Un kit din fabrica de duce la vreo 180-190.000 si pe regim taxi interior-exterior bineinteles daca n-ai picior de lemn
                                Nu te mira, pe mine m-a lasat acum la 19.000 km (mers mai mult in Bucuresti) si trebuie sa-l schimb si din cate am citit pe aici se pare ca ma orientez tot la Luk.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google