Singurul model pentru 1.4 care sa fie sport este Exedy si este undeva la 400 lei ..Luk si Valeo sunt normale
KIT Ambreiaj Luk Sau Valeo
Collapse
X
-
Originally posted by dragos10 View PostSalutare 1 Am si eu o intrebare...: cati km aveti fratilor de schimbati ambreiajul ?
Are cineva idee cam cati km duce cel din fabrica ?
Originally posted by Mariusrs View PostCand mai dati pretul la un ambreiaj ,luati in calcul .Placa ,disc si rulment...;) ca daca schimb doar discu nu faci nici o afacere..parerea mea..!
Originally posted by CMD View PostCel putin de cand o am eu il am pe batranu care menajeaza ambreajul tot timpul o scoate pe liber de fiecare data cand opreste undeva nu are obiceiul sa tina piciorul pe ambreaj prea mult.Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte
Comment
-
Eu unul am 221 000 km cu ambreiajul original-Valeo.
Daca m-a tinut atat si circul cam 90% in oras de ce sa-l schimb cu altul???
Tot Valeo pun dar rulmentul de presiune trebe sa fie original cu locul unde apasa pe soare oval (ceva in genul http://www.alexbeagroup.bizoo.ro/van...-Dacia-Logan#1 )
Il mai tineam inca dar apas acceleratia si doar se tureaza motorul nu accelereaza si masina.
Comment
-
salut. ambreiajul valeo e bun numai ce vine din fabrica. cel din magazin e o mare porcarie. eu am mers cu primul 246 ooo. dupa am pus un valeo si am mers 13 000 fortat.porcaria a stricat si volanta. acum am pus un luk si pare destept. se vede si pe el ca e solid construit. masina o am pe taxi. deci eu zic ca luk merita.
Comment
-
Originally posted by Taximetristul View PostMa ticule cu cn ai fkt scoala sa ai un picior de lemn!scz glumeam!!Da cum Dumnezeu sa schimbi kitul la 25.000 km!Un kit din fabrica de duce la vreo 180-190.000 si pe regim taxi interior-exterior bineinteles daca n-ai picior de lemn
Comment
Comment