KIT Ambreiaj Luk Sau Valeo
Collapse
X
-
Din cauza unei faceri de bine (tractat pe cineva la necaz) am fost nevoit sa schimb kitul la 75000 km. Am pus valeo de Franta ca ala de Turcia era aproape jumatate de pret si mecanicul a zis ca nu se merita atata manopera pentru ceva atat de prost. acum am 125000 km si inca nu a dat semne de oboseala... Asa ca atunci cand luati piese utati-va unde sun facute... evitati cele foarte ieftine si produse inafara UE
-
Nu, nu mi-a zis nimic mesterul. Ca idee Loganelul meu pare nou acum, nu mai trebura, se schimba vitezele cu degetul mic, pedala tine jos, abia trebuie sa o atingi...Ma declar supermultumit.
Leave a comment:
-
Gata, l-am schimbat. Am gasit in oras "original" (scrie Valeo pe el dar mecanicul care mi l-a schimbat lucreaza la Dacia si a spus ca e Ok asa) la 350 lei+ ulei pt cutie =420 lei. Montatul m-a costat 250 lei. Am vazut discul vechi (85k km, masina cu 2 soferi incepatori si mers 85% prin oras) si intradevar se vede uzura plus ca toate arculetele alea zdranganeau. Eu zic ca am iesit bine. Aveam si un tremurat la schimbator era de la motor, o piesa care se cheama bieleta antibalans motor. Pret 85 lei.
Leave a comment:
-
Originally posted by Fanez View PostIn afara de problema pe care am avut-o eu, am mai auzit si la altii despre probleme cu valeo (printre care una identica cu a mea).
Leave a comment:
-
Despre exedy am auzit ca sunt bune. Eu as pune exedy sau luk, in niciun caz valeo. Din cate am inteles, cele din fabrica, "Dacia" si cele "de origine" sunt valeo. In afara de problema pe care am avut-o eu, am mai auzit si la altii despre probleme cu valeo (printre care una identica cu a mea).
Leave a comment:
-
Daca nu a ajuns sa-ti patineze la cei 85.000 km, nu-l schimba.
Daca totusi ti s-a pus pata, ia mai bine un LUK decat valeo, macar scapi de zgomotul de dinti clantaniti.
mai ieftin aici
Leave a comment:
-
Buna ziua, incerc sa reinviu un pic acest topic pentru 2015...Am 85k km si se pare ca ambreiajul ar cam trebui schimbat. In functie de ce ati schimbat dumneavoastra, cam ce m-ati sfatui dintre cele de aici https://www.piesenet.ro/Ambreiaj/Set...an-1.4-1.6MPI?
Cu stima.
Leave a comment:
-
Deci...pentru toti cei care detin buzunare mici,VALEO sa il aruncati din minte.Si eu am facut prostia sa cumpar VALEO si ma tinut fix 2500km.Masina e 1.4 cu unele mici-mari modificari dar am zis ca se merita.EXEDY sau SACHS daca vreti sa parcurgeti ceva kilometri.Pentru 100 de lei nu se merita sa suportati investitia de 2-3 ori intr-un timp scurt cand puteti sa cumparati ceva de calitate.Masina are 62.000km pentru cei curiosi si stil de condus sportiv.Fiecare cu piticii lui!!)
Leave a comment:
-
Teoretic discul de ambreiaj este tocit.
Se schimba tot kit ul : placa , disc, rulment
Leave a comment:
-
am si eu o intrebare. dupa ce plec de pe loc si sunt in treapta a 2-a sau a 3-a si accelerez imi patineaza ambreiajul. ce trebuie schimbat? placa sau discu? ori ambele?
Leave a comment:
-
Sachs clar, are cu 0.5 mm mai gros discul, in plus par mai ok la vedere arcurile din el, si placa e cu mai putine "raze" la sachs decat la luk. Oricum zgomotul ala specific din relanti dispare si cu unul si cu altul.
Cel original m-a tinut 120k km si poate mai tinea 20k, era uzat soarele la contactul cu rulmentul dar ma saturasem de zgomutul ala din relanti.
Luk-ul nu a tinut numai un pic peste 100k km dar nu am condus numai eu si l-am schimbat ca a trecut rulmentul prin jumatate de soare.
Sachs-ul nu are numa 20k km, sper sa tina mai bine ca si luk-ul , pare mai ok placa de presiune ca si concept fata de luk.
Leave a comment:
-
Cati km ai acum ?
Daca poti sa expui o parere care ar fi totusi mai ok intre Luk si Sachs, sau ce diferente de comportament ai observat.
Leave a comment:
-
Originally posted by 827sam View PostSachs dedicat gasesti ambreiaj numai pentru 1.6 mpi. In cutia de sachs pentru 1.4 vei gasi luk sau valeo.
Tot din povestile utilizatorilor e iesita si afirmatia asta.
Leave a comment:
Leave a comment: