KIT Ambreiaj Luk Sau Valeo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 77tiger
    replied
    Din cauza unei faceri de bine (tractat pe cineva la necaz) am fost nevoit sa schimb kitul la 75000 km. Am pus valeo de Franta ca ala de Turcia era aproape jumatate de pret si mecanicul a zis ca nu se merita atata manopera pentru ceva atat de prost. acum am 125000 km si inca nu a dat semne de oboseala... Asa ca atunci cand luati piese utati-va unde sun facute... evitati cele foarte ieftine si produse inafara UE

    Leave a comment:


  • johnnybegoode
    replied
    Nu, nu mi-a zis nimic mesterul. Ca idee Loganelul meu pare nou acum, nu mai trebura, se schimba vitezele cu degetul mic, pedala tine jos, abia trebuie sa o atingi...Ma declar supermultumit.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Simeringuri de planetare nu?

    Leave a comment:


  • johnnybegoode
    replied
    Gata, l-am schimbat. Am gasit in oras "original" (scrie Valeo pe el dar mecanicul care mi l-a schimbat lucreaza la Dacia si a spus ca e Ok asa) la 350 lei+ ulei pt cutie =420 lei. Montatul m-a costat 250 lei. Am vazut discul vechi (85k km, masina cu 2 soferi incepatori si mers 85% prin oras) si intradevar se vede uzura plus ca toate arculetele alea zdranganeau. Eu zic ca am iesit bine. Aveam si un tremurat la schimbator era de la motor, o piesa care se cheama bieleta antibalans motor. Pret 85 lei.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by Commy View Post
    1.4 mpi la 57.700 a crapat placa de presiune.
    Originally posted by Fanez View Post
    La fel si la 42.000 (aproximativ). Masina era in garantie, ambreiajul nu. Reparatia ar fi fost 1.400.....
    Despre asta vorbeam.

    Leave a comment:


  • johnnybegoode
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    In afara de problema pe care am avut-o eu, am mai auzit si la altii despre probleme cu valeo (printre care una identica cu a mea).
    Ce problema ai avut?

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Despre exedy am auzit ca sunt bune. Eu as pune exedy sau luk, in niciun caz valeo. Din cate am inteles, cele din fabrica, "Dacia" si cele "de origine" sunt valeo. In afara de problema pe care am avut-o eu, am mai auzit si la altii despre probleme cu valeo (printre care una identica cu a mea).

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Daca nu a ajuns sa-ti patineze la cei 85.000 km, nu-l schimba.
    Daca totusi ti s-a pus pata, ia mai bine un LUK decat valeo, macar scapi de zgomotul de dinti clantaniti.
    mai ieftin aici
    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

    Leave a comment:


  • johnnybegoode
    replied
    Buna ziua, incerc sa reinviu un pic acest topic pentru 2015...Am 85k km si se pare ca ambreiajul ar cam trebui schimbat. In functie de ce ati schimbat dumneavoastra, cam ce m-ati sfatui dintre cele de aici https://www.piesenet.ro/Ambreiaj/Set...an-1.4-1.6MPI?

    Cu stima.

    Leave a comment:


  • bgd_puya
    replied
    Deci...pentru toti cei care detin buzunare mici,VALEO sa il aruncati din minte.Si eu am facut prostia sa cumpar VALEO si ma tinut fix 2500km.Masina e 1.4 cu unele mici-mari modificari dar am zis ca se merita.EXEDY sau SACHS daca vreti sa parcurgeti ceva kilometri.Pentru 100 de lei nu se merita sa suportati investitia de 2-3 ori intr-un timp scurt cand puteti sa cumparati ceva de calitate.Masina are 62.000km pentru cei curiosi si stil de condus sportiv.Fiecare cu piticii lui!!)

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Teoretic discul de ambreiaj este tocit.

    Se schimba tot kit ul : placa , disc, rulment

    Leave a comment:


  • antflorin
    replied
    am si eu o intrebare. dupa ce plec de pe loc si sunt in treapta a 2-a sau a 3-a si accelerez imi patineaza ambreiajul. ce trebuie schimbat? placa sau discu? ori ambele?

    Leave a comment:


  • Miky 48
    replied
    Sachs clar, are cu 0.5 mm mai gros discul, in plus par mai ok la vedere arcurile din el, si placa e cu mai putine "raze" la sachs decat la luk. Oricum zgomotul ala specific din relanti dispare si cu unul si cu altul.
    Cel original m-a tinut 120k km si poate mai tinea 20k, era uzat soarele la contactul cu rulmentul dar ma saturasem de zgomutul ala din relanti.
    Luk-ul nu a tinut numai un pic peste 100k km dar nu am condus numai eu si l-am schimbat ca a trecut rulmentul prin jumatate de soare.
    Sachs-ul nu are numa 20k km, sper sa tina mai bine ca si luk-ul , pare mai ok placa de presiune ca si concept fata de luk.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Cati km ai acum ?
    Daca poti sa expui o parere care ar fi totusi mai ok intre Luk si Sachs, sau ce diferente de comportament ai observat.

    Leave a comment:


  • Miky 48
    replied
    Originally posted by 827sam View Post
    Sachs dedicat gasesti ambreiaj numai pentru 1.6 mpi. In cutia de sachs pentru 1.4 vei gasi luk sau valeo.
    Tot din povestile utilizatorilor e iesita si afirmatia asta.
    Culmea ca in cutia de luk am gasit luk, prima schimbare pe la 120k km, iar in cutia de sachs am gasit sachs, a doua schimbare la 230k km.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google