KIT Ambreiaj Luk Sau Valeo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • alessandro
    replied
    In Bucuresti se gasesc mecanici care schimba ambreiaje in putin peste 2 ore si costa 200 lei.

    Schimbarea ambreiajului in reprezentanta mi se pare o solutie costisitoare.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Intr-adevar cam atata costa, un amic a platit 900 lei la reprez. in Arad (si asta acum vreo 2 ani), aceeasi poveste.

    La particuler daca ai norocul sa stii un mecanic bun este in jur de 200-250 lei manopera.

    Leave a comment:


  • rudy_grf
    replied
    a costat mai mult manopera decat kit-ul.

    Leave a comment:


  • seba13
    replied
    Schimbat ambreiaj la 175000. Patina foarte tare, dar nu făcea zgomot. Inlocuit la reprezentanţă cu Valeo de la ei, kit complet. Cam 800 de lei parcă a fost tot.

    Leave a comment:


  • alessandro
    replied
    Sau mai exista posibilitatea sa gaseasca sachs original refurbished. Tot e mai bine ca Valeu

    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Sachs dedicat gasesti ambreiaj numai pentru 1.6 mpi. In cutia de sachs pentru 1.4 vei gasi luk sau valeo.
    Tot din povestile utilizatorilor e iesita si afirmatia asta.

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Da, Sachs si din povestirile utilizatorilor e si cel mai bun (e si ceva mai scump).

    Leave a comment:


  • dantis
    replied
    Exista vreun tip de kit ambreaj care sa nu mai "produca" acel zgomot tehnologic, care se aude la toate logan-urile cand masina e scoasa din viteza iar ambreiajul nu e apasat? Mersi

    Leave a comment:


  • Toby
    replied
    Saptamana asta am schimbat chitul ambreiaj cel de pe masina a fost valeo,acum am pus un sachs,sunt foarte multumit.Am avut cu cel vechi 200000 km pe liber se auzea o bataie ciudata dar cand apasam pedala nu se mai auzea ,cei din reprezentanta dacia au zis ca e din cauza prizei la cutie,mecanicul la care l-am schimbat pe cel nou mi-a aratat ca discul facea un zgomot ciudat,avea o zdranganeala pe la arcuri

    Leave a comment:


  • al3xlove
    replied
    kit ambreiaj

    Salut,

    Am cumparat recent un kit ambreiaj luk si am avut de ales intre luk, exedy si valeo.

    Miercuri se monteaza in service si revin cu pareri.

    Pret: luk -310, exedy 220 si valeo 180 (cel de Turcia)

    Parerea mea e ca luk se merita dar si exedy e bun numai ca e mai rigid la plecare.

    Leave a comment:


  • sorin66
    replied
    Originally posted by Taximetristul View Post
    Ma ticule cu cn ai fkt scoala sa ai un picior de lemn!scz glumeam!!Da cum Dumnezeu sa schimbi kitul la 25.000 km!Un kit din fabrica de duce la vreo 180-190.000 si pe regim taxi interior-exterior bineinteles daca n-ai picior de lemn
    Nu te mira, pe mine m-a lasat acum la 19.000 km (mers mai mult in Bucuresti) si trebuie sa-l schimb si din cate am citit pe aici se pare ca ma orientez tot la Luk.

    Leave a comment:


  • Taik
    replied
    Stie cineva care-i treaba cu diametrul discului?Am gasit pe un site 3 marimi diferite 180mm,200 mm,215 mm si zice ca s-ar potrivi toate la 1.4 mpi. cum vine asta?

    Leave a comment:


  • yrman
    replied
    Si eu cred ca acolo e o eroare de montaj. Nu e prea usor sa f*#@ volanta.

    Leave a comment:


  • zeegermans
    replied
    mai mult ca sigur a fost montat prost, in cazul lui, de i-a bulit si volanta.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    lucian, conteaza si montajul.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google