In Bucuresti se gasesc mecanici care schimba ambreiaje in putin peste 2 ore si costa 200 lei.
Schimbarea ambreiajului in reprezentanta mi se pare o solutie costisitoare.
KIT Ambreiaj Luk Sau Valeo
Collapse
X
-
Intr-adevar cam atata costa, un amic a platit 900 lei la reprez. in Arad (si asta acum vreo 2 ani), aceeasi poveste.
La particuler daca ai norocul sa stii un mecanic bun este in jur de 200-250 lei manopera.
Leave a comment:
-
Schimbat ambreiaj la 175000. Patina foarte tare, dar nu făcea zgomot. Inlocuit la reprezentanţă cu Valeo de la ei, kit complet. Cam 800 de lei parcă a fost tot.
Leave a comment:
-
Sau mai exista posibilitatea sa gaseasca sachs original refurbished. Tot e mai bine ca Valeu
Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
Leave a comment:
-
Sachs dedicat gasesti ambreiaj numai pentru 1.6 mpi. In cutia de sachs pentru 1.4 vei gasi luk sau valeo.
Tot din povestile utilizatorilor e iesita si afirmatia asta.
Leave a comment:
-
Da, Sachs si din povestirile utilizatorilor e si cel mai bun (e si ceva mai scump).
Leave a comment:
-
Exista vreun tip de kit ambreaj care sa nu mai "produca" acel zgomot tehnologic, care se aude la toate logan-urile cand masina e scoasa din viteza iar ambreiajul nu e apasat? Mersi
Leave a comment:
-
Saptamana asta am schimbat chitul ambreiaj cel de pe masina a fost valeo,acum am pus un sachs,sunt foarte multumit.Am avut cu cel vechi 200000 km pe liber se auzea o bataie ciudata dar cand apasam pedala nu se mai auzea ,cei din reprezentanta dacia au zis ca e din cauza prizei la cutie,mecanicul la care l-am schimbat pe cel nou mi-a aratat ca discul facea un zgomot ciudat,avea o zdranganeala pe la arcuri
Leave a comment:
-
kit ambreiaj
Salut,
Am cumparat recent un kit ambreiaj luk si am avut de ales intre luk, exedy si valeo.
Miercuri se monteaza in service si revin cu pareri.
Pret: luk -310, exedy 220 si valeo 180 (cel de Turcia)
Parerea mea e ca luk se merita dar si exedy e bun numai ca e mai rigid la plecare.
Leave a comment:
-
Originally posted by Taximetristul View PostMa ticule cu cn ai fkt scoala sa ai un picior de lemn!scz glumeam!!Da cum Dumnezeu sa schimbi kitul la 25.000 km!Un kit din fabrica de duce la vreo 180-190.000 si pe regim taxi interior-exterior bineinteles daca n-ai picior de lemn
Leave a comment:
-
Stie cineva care-i treaba cu diametrul discului?Am gasit pe un site 3 marimi diferite 180mm,200 mm,215 mm si zice ca s-ar potrivi toate la 1.4 mpi. cum vine asta?
Leave a comment:
-
Si eu cred ca acolo e o eroare de montaj. Nu e prea usor sa f*#@ volanta.
Leave a comment:
-
mai mult ca sigur a fost montat prost, in cazul lui, de i-a bulit si volanta.
Leave a comment:
Leave a comment: