Am nevoie urgent de un sfat de la cei care au experienta , deoarece maine trebuie sa cumpar kit-ul de ambreiaj si nu stiu ce sa aleg:
Valeo - 310 ron
Luk - 360 ron
Eu cred ca Luk e putin mai bun (mai ales ca am gasit cu pret bun) si se preteaza mai bine la cresterea (moderata) de putere dupa remapare, dar nu sunt pe deplin convins.
Va multumesc anticipat!
KIT Ambreiaj Luk Sau Valeo
Collapse
X
-
nici nu sta pe ganduri sa iei sachs. dai mai multi bani da face. noi la firma am schimbat la niste dci uri ambreiajele si am pus valeo. dupa cateva sute de km mergea masina de ziceai ca e wola. trepida in ultimul hal cand plecai de pe loc si pe parcurs din ce in ce mai tare. le am schimbat din nou cu sachs si toate au mers tzipla.
Leave a comment:
-
Salut gmv97!
Ce ai facut?Ai schimbat kitul?
Daca da spune-ne o parere despre el , cum se comporta fata de Valeo?
Si eu am ambreiajul defect si vreau tot un kit Luk.Te asteptam cu pareri si informatii!
Leave a comment:
-
@laur_cos
Pai da-l sa tina la jumatate (adica mai desfaci putin piulitele acelea). Eu asa il am si e cel mai sanatos.
Leave a comment:
-
Salutare 1 Am si eu o intrebare...: cati km aveti fratilor de schimbati ambreiajul ?
Are cineva idee cam cati km duce cel din fabrica ?
Leave a comment:
-
am schimbat eu kit-ul ambreiaj la vreo 25 000 km. mi s-a spart placa. am pus unu valeo, care e ca si cel din uzina, doar ca nu platesti firma renault. am dat 240 lei parca si 200 lei la mecanic. in primele zile nu se auze asa rau tacanitul ala, acum e la fel ca inainte. masina are acum aproape 60 000 km. ambreiajul tine cam la 3\4 cursa acum. e si asta pe duca? ce-i drept in primii 25 000 masina a fost menajata, dar pe urma am zis ca si intretinuta tot a cazut si i-am mai dat scarturi . uneori, foarte rar, mai tremura putin cand plec de pe loc...sper sa nu fie de schimbat iar ca e criza mare
Leave a comment:
-
Guest repliedam si eu o curiozitate daca a pus cineva alt kit decit cel de fabrica si daca se mai aude tacanitul acela la relantii.
ma gandesc si eu ca daca e de alta firma sa nu mai produca zgomotul acela.
Leave a comment:
-
stiu ma simpaticule, glumeam si eu, sa ia parte de el oricum ! ! ! Respect ! ! !
Leave a comment:
-
Da pai si la mine e aceeasi problema ...stiu si cum l-am stricat de asta il si inlocuiesc
@MVP....ma refeream la faptul ca nu il montez in service , ci la un prieten si e cam frig in garaj
Leave a comment:
-
Eu mi-am pus un Valeo de 4 luni si merge. Cel vechi care a fost pe masina din fabrica tot Valeo a fost si a inceput sa patineze pe la 95.000.
Cost total 600 RON, 300 kitul si 300 manopera la un mecanic.
Discul kitului schimbat arata foarte bine, dar cred ca arculetele din placa de presiune se slabisera si nu mai apasau suficient pentru a cupla fara a patina (adica, cand plecam de pe loc, daca nu porneam incet incet incet, sistemul prindea-scapa intermitent pana cand isi lua elan). Secretul e sa nu stai prea mult cu pedala apasata, in felul asta tine lejer 100.000.
Leave a comment:
-
sa-l ti la frigider, sa nu se strice, ca altfel nu tine pana vine caldura George ) !!!
Leave a comment:
-
Pana la urma m-am hotarat ...o sa comand maine un kit de ambreiaj Luk....de la Autokarma....sper sa fie totul ok....si il voi monta cand da caldura ....sper sa tina pana atunci
Leave a comment:
-
Intre Luk si Valeo cu siguranta Luk e mai bun. Si nu e departe de Sachs ,poate uneori chiar mai bun . Unele marci auto recomanda luk altele sachs . Oricum ambele sunt made in Germany .
Leave a comment:
Leave a comment: