KIT Ambreiaj Luk Sau Valeo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Masy10
    replied
    salut

    o mica intrebare in legatura cu zdranganitul de la relanti: masina mea are 43k km dintre care 90% facuti in bucuresti. daca masina merge bine , cand o calc prinde si viteza nu merge in gol , daor ca face zgomot la relanti. mai pot amana schimbarea kitului?? bft multa

    Leave a comment:


  • Cristi_Xp
    replied
    da nu zice nimeni ca in kitul de sachs vine tot ambreiaj valeo ? e bine de stiut cand cumparati .Sachs ambaleaza valeo
    Problema nu doar la kitul sachs de logan , ci la mai multe masini .Am fost de fata intr-un magazin de piese auto mare din Timisoara , unde omul a comandat sachs la nu stiu ce VW si a primit valeo in cutie de sachs .Acum ca e acelasi valeo pe care il primeste masina stock din fabrica ,sau se inlocuiesc arcuri pe el,placa de presiune etc nu stiu sa va spun .
    Last edited by Cristi_Xp; 30 August 2010, 22:17.

    Leave a comment:


  • Taximetristul
    replied
    Originally posted by laur_cos View Post
    am schimbat eu kit-ul ambreiaj la vreo 25 000 km. mi s-a spart placa. am pus unu valeo, care e ca si cel din uzina, doar ca nu platesti firma renault. am dat 240 lei parca si 200 lei la mecanic. in primele zile nu se auze asa rau tacanitul ala, acum e la fel ca inainte. masina are acum aproape 60 000 km. ambreiajul tine cam la 3\4 cursa acum. e si asta pe duca? ce-i drept in primii 25 000 masina a fost menajata, dar pe urma am zis ca si intretinuta tot a cazut si i-am mai dat scarturi . uneori, foarte rar, mai tremura putin cand plec de pe loc...sper sa nu fie de schimbat iar ca e criza mare
    Ma ticule cu cn ai fkt scoala sa ai un picior de lemn!scz glumeam!!Da cum Dumnezeu sa schimbi kitul la 25.000 km!Un kit din fabrica de duce la vreo 180-190.000 si pe regim taxi interior-exterior bineinteles daca n-ai picior de lemn

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Si la mine se aude uneori chiar stresant tzacanitul cand nu e ambreiajul calcat si am un pic peste 83.000 km. Mi l-a mai reglat un mecanic de vreo doua ori sa nu mai tina asa sus, dar parca tot se lasa in timp si tine iar sus. Exista vreo posibilitate de reglaj/reparatie in asa fel incat sa se mai amane schimbarea kitului complet?

    Leave a comment:


  • gmv97
    replied
    Daca se aude doar zgomotul poate sa mai mearga mult si bine ...probelme sunt atunci cand ai trepidatii la plecare de pe loc , agata la schimbarea vitezelor sau masina se tureaza si viteza nu creste

    Leave a comment:


  • FloRio
    replied
    Eu am 81.500 km si daca circul mult cu masina intr-o ,cand o scot la liber se aude foarte tare acel zornait de la kitu de ambreiaj.Cred ca nu mai are mult si e gata

    Leave a comment:


  • raduprov
    replied
    pai eu l-am uzat si in oras si in afara , in oras cand ma mai jucam cu ea ... stiti voi ...

    Leave a comment:


  • Canto
    replied
    in functie de condus - si in functie de cum iti e norocu - poti sa-l schimbi la 50k poti sau sa nu-l schimbi la 140k(vezi dsign) e in functie de tot ce faci in acesti km, nu e ceva de genu la 100k pica la toti, in plus daca tu faci 80-90% din km in afara orasului cred ca te prinde si 2-3 sute de mii de km cu ambreiajul stock - insa daca stai in oras si prinzi toate orele de vf ...

    Leave a comment:


  • raduprov
    replied
    totusi dupa cati km ati schimbat ambreiajul ?

    Leave a comment:


  • solidstate
    replied
    Gata , l-am schimbat si eu.Se comporta bine , intradevar a disparut zgomotul de diesel de la relanti. Discul vechi avea arcurile comprimate si zdranganeau in carcasa , iar placa de presiune era sparta( cred ca am stat cam mult cu piciorul pe ambreiaj).
    Sper sa ne tina cat mai mult noile kit-uri!

    Leave a comment:


  • solidstate
    replied
    Multam de sfaturi!Am platit deja kit-ul LuK si maine i-l iau.Dupa ce-l montez revin cu primele impresii despre comportamentul acestuia , mai ales in comparatie cu Valeo, care a fost din fabrica.

    Leave a comment:


  • gmv97
    replied
    Da am schimbat kitul...masina merge mult mai bine adica nu mai am trepidatii la demaraj....kitul care era pe masina avea arcurile de la discul de ambreiaj praf ....de acolo si zornaitul specific la Logan

    Leave a comment:


  • Canto
    replied
    alege luk, nu valeo - si asa mai scapi si de anumiti greierasi.

    Leave a comment:


  • solidstate
    replied
    Multumesc de sfat , dar Sachs iese din schema pt. ca depaseste bugetul
    Dintre cele doua enumerate de mine daca puteti sa ma sfatuiti.

    Leave a comment:


  • Guest
    Guest replied
    cauta SACHS daca vrei ceva bun pe masina.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google