0-100 Km/h X S???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Sa ne arati si noua filmuletul,ok?

    Comment


    • #17
      Nu cred ca filmez... doar cronometrez

      Comment


      • #18
        Ii diferenta si intre soferi , eu si cu un prieten pe fiatu linea a lui , am scos cu 1 secunda mai bun ca el , si asta numa la schimbarea vitezelor
        Mereu superiori unui sat cu caini si oi

        Comment


        • #19
          Acuma depinde... nu spun ca sunt perfect... dar dupa mine eu cred ca-s rapid... intotdeauna exista loc de mai bine...

          Comment


          • #20
            Mephis_taz: eu nu am facut referire la tine , ziceam in general , deci prietenu pierde 1 secunda la schimbatu vitezelor fata de mine , eu am zis ca asta ii diferenta intre mine si el
            Mereu superiori unui sat cu caini si oi

            Comment


            • #21
              Eu am scos 12,8 dupa ce i-am facut cip tuningu cu 3 pers la vro 70-80 kg fiecare. si nu schimba mai sus de 5500 ca nu rezolvi nimik la 1.4
              : Sofer5: : Surf:

              Comment


              • #22
                @Matryx:aham... totusi chip tuning-ul unde e recomandat sa-l fac... la firme de pe piata care executa chip tuning sau la dacia ?
                @Lucianitos: stiu ca n-ai facut referire tocmai la mine dar s-ar putea sa fiu si eu putin mai incet decat ar trebui...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Razvan_DUB View Post
                  Eu nu cred ca are rost sa schimbi in 5900 pt ca tu ai puterea maxima la 5500 rpm. o turezi degeaba
                  da,dar si cand schimbi pici pe o turatie mai mare deci o sa creasca un pic mai repede in ture in treapta urmatoare...
                  Originally posted by memphis_Taz View Post
                  @Matryx:aham... totusi chip tuning-ul unde e recomandat sa-l fac... la firme de pe piata care executa chip tuning sau la dacia ?
                  @Lucianitos: stiu ca n-ai facut referire tocmai la mine dar s-ar putea sa fiu si eu putin mai incet decat ar trebui...
                  la mine )
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    ai firma de chiptuning Cristi?
                    Last edited by crististreulea; 20 May 2008, 07:57.

                    Comment


                    • #25
                      Sincer eu mi-am facut cipu la primu care am vazut ca se ocupa cu asa ceva am vb cu unu de pe okazii.ro a venit cu leptopu mi-a modificat prin mufa obd a durat cam 40 de min, ne-am plimbat un pic cu masina am simtit din prima acceleratie ca merge mai bine masina i-am mai pus o sumedenie de intrebari legate de consum probleme daca apar .... am neg putin pretu i-am dat bani si am plecat, oricum difereta chiar se simte chiar daca sunt doar 7-8 cp in plus si 16 Nm pe okazii avea anunt cu skytuning numele firmei
                      si a trecut un an si ceva de atunci , nu am niciun fel de probleme cu masina , sunt multumit.
                      : Sofer5: : Surf:

                      Comment


                      • #26
                        Aham... cat te-a costat? dupa negociere ma refer

                        Comment


                        • #27
                          Timpii de sprint si consumurile se fac dupa specificatii clare ale firmelor de standarde, toti producatorii sunt obligati sa le specifice. deci, masina trebuie sa stea pe un drum cat mai drept, fara vant mai mare de 3m/s, rezervorul plin, doi oameni de 75-80kg in masina (se ia talia medie a majoritatii soferilor), absolut toti consumatorii auxiliari sunt opriti. deci fara clima, ventilatie, faruri, servodirectie, etc si se fac cateva incercari in ambele directii ale pistei. cel mai bun rezultat e ala oficial.
                          turatia de schimbare a vitezelor e undeva mai sus decat turatia de putere maxima, astfel incat cuplul motorului dupa schimbarea treptei superioare de viteza sa fie cat mai apropiat de valoarea de dinaintea schimbarii vitezei. e cea mai buna varianta de a obtine un timp minim. orice altceva sunt speculatii nedocumentate. intamplator, la logan turatia respectiva e in jurul a 5700-5800rpm.deci, memphis, 13.58 al tau e clar un 11-12 pt un pilot profesionist. apropo, se foloseste benzina cu cifra octanica maxima admisa de producator. in cazul nostru, alimentati din ungaria sau austria cu benzina de 98 si veti vedea ca masina merge mai bine decat cu orice CO98 al nostru.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Eu am reusit un 14,2 dar am ratat ceva la plecare si din a 2-a incercare mi-a iesit 12 schimbat tr.1 la 5600 , 2 la 5800 si un pic din 3 si aia a fost
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Cel mai bine, ca sa intelegi fa niste cursuri de pilotaj...o sa vezi ca nu are nici o treaba cu soferia! DAR pilotajul prin oras e ca nuca in perete cu mentiunea ca poti da de necaz instantaneu!
                              Last edited by crististreulea; 20 May 2008, 07:58.
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #30
                                M-am gandit sa fac niste cursuri de pilotaj, dar n-am inca banii necesari, in fine cand o sa am salariul meu am sa merg sa fac si cursul de pilotaj...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google