Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Kojak View Post
    Consum mediu 9.8L%, A2, B - CT, AC permanent, predominant vant moderat din fata si lateral, viteza de deplasare 140-170km/h.
    Având în vedere ca am mers destul de mult cu 160km/h, constant, mă declar mulțumit ptr. un polizor de 1.4.
    Consumul a scăzut la 9.3L% după ce am intrat în CT.
    predominant vant din fata si viteza de deplasare 170 ? )
    la mine pot sa am pedala-n podea, daca bate vantul din fata nu sare de 120-130. Cu 200 ce distanta ai mers ? ;)
    My Ride ! B - 29 - TmT

    Comment


    • hai ca deja exagerezi... du-te la service eu cu 1.4 nu am avut probleme NICIODATA sa ajung la 140-160 cu aer conditionat si sigur mergea si mai sus dar nu prea are rost.

      Comment


      • Omul a zis foarte clar: 140 -170, destul de mult 160. 10 e un consum decent.

        Comment


        • Originally posted by sorin1983 View Post
          hai ca deja exagerezi... du-te la service eu cu 1.4 nu am avut probleme NICIODATA sa ajung la 140-160 cu aer conditionat si sigur mergea si mai sus dar nu prea are rost.
          cu vant in fata iei fara probleme 160 ? poate cu a 4 a pana in limitare. Daca o iei frumos cu a 5 a nici nu misca peste 130.
          My Ride ! B - 29 - TmT

          Comment


          • sa avem rezon frate nu prinzi 170 cu 1,4 decat la vale, daramite cu vant in fata. cel mai mult mi-a,,batut" peste 155 cu 2 pers. si bagaj pe o autostrada in Germania, unde nu aveam vant si am ajuns destul de greu la aceasta viteza. nu poti cere la o asemenea caroserie cu 75 c.p. ce nu poate da. cat despre consum peste 130 rupe.

            Comment


            • Pe autostrada merg cu 130 - 135 (dupa vitezometru). Consuma aproximativ 10%. Cam tot atat consuma si in Bucuresti, in timpul saptamanii (evident la viteze mult mai mici)

              Comment


              • Acest consum îți este indicat de computerul de bord sau făcut de tine? Cam mare pentru viteza aia
                My Ride ! B - 29 - TmT

                Comment


                • Eu cu 110km/h(vitezometru) pe autostrada, aveam putin sub 5 consumul (in masina 4 persoane, portbagaj plin) cu mers constant timp de cateva minute. In oras(Calarasi) daca nu merg tare, am intre 4-6(da stiu, 4 ala e mic, asa arata, dar cred ca este computerul stricat-aiurea rau), in Bucuresti nu pot sa merg cu ea sub consum de 7 dar
                  daca am drum liber si nu "hartuiesc barcuta", mers lejer, cam ca-n Calarasi, 4-6.
                  Mers cu 160+km/h(vitezometru)-(hardughia imi arata 10 si ceva, ma dadeam la ea, crestea de ajungea la 16).
                  Astazi am facut drum dus+intors Calarasi-Slobozia, mers lejer, 80-110km/h trafic nemaivazut, 7 si ceva lua, aveam AC pornit, ventilatie la maxim.

                  Comment


                  • Deci : la 110 km/h ai consum sub 5.
                    dus-intors calarasi slobozia,mers 80-110 km/h, ai 7 si ceva. Cum vine asta ?
                    My Ride ! B - 29 - TmT

                    Comment


                    • asta cu 110km/h sub 5 nu cred niciodata! am acasa asa ceva masina tatalui meu de noua si nu exista asa cv, consum de 5 abia daca l-am scos mergand numai 80-90 maxim si foar
                      te foarte batraneste!

                      Comment


                      • Unora le place sa se mai si laude, cu 1.2 din dotare, am avut consum 4,9 l/100 km instant la 110 km/h pe sectorul de drum Comarnic - Ploiesti, fiind la vale, am scos si consum mic.

                        Comment


                        • Cand am mers pe autostrada, cu acea viteza, nu mi s-a părut consum extraordinar de mic, iesit din tipare, ca dupa postările voastre voi spuneti ca mint.

                          Una este austostrada, nefiind trafic, chiar foarte liber, si nici măcar nu aveam ventilatia pornita darămite AC pornit, iar altul este drumul Calarasi-Slobozia, unde, repet, cu ventilator la maxim si Ac pornit si cu toate ca am mers lejer, am facut destule de multe incetiniri si câteva plecari un pic mai rapide, din cauza traficului putin mai intens. Ambele cazuri cu 4 persoane in masina si portbagaj plin.

                          Din nou, nu ma laud cu nimic, si nu îmi place. Data viitoare cand mai am drum pe autostrada, o sa fac o fotografie, poate chiar un mic filmulet, masina nu e chiar asa de mâncăcioasă. (:

                          Comment


                          • Bai nu stiu frate cum, unii aveti consumuri de diesel pe 1,4 , altii va laudati ca ia 170-180 lejer, ce masini aveti frate ? au fost construite ceva loturi speciale ? sau am nimerit doar unii din noi alea care deabia prind 150 la vale si consuma de le ia naiba.
                            Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

                            Comment


                            • consumuri de disel poate face dar pe distante mici si mai mult in frana de motor/drum usor inclinat. spre ex pe vreun 1.5-2km mers constant, nimeni in fata mea,, cu motor la 4 linii, resetat cb, mers la 60km/h, tr 4, clima oprita, geamuri inchise arata un consum de 4.6% ) bine inteles ca dupa ce s-a precipitat un pic traficul a urcat pana la 6%

                              acu de ex am consum de 6.5% pe ~1100km, mers destul de haotic (adica si regim de autostrada si mers mai lejer)+a.c; bunicel consumul zic

                              eu visez la o hibrida sau la o masina full electric; o tesla ceva si i-am pupat pe basca pe baetii destepti cu combustibilul; o reincarc de acasa cu 2-3 euro-500 de km autonomie sau daca ma mai si mut intr-o tara civilizata o incarc gratis. de altfel, au facut unii un traseu pe ruta oslo-londra la bordul unui model tesla p85d iar toata calatoria i-a costat 5 lire )

                              oricum, motoarele termice au devenit total ineficiente, odata cu aparitia si implementarea mainstream a tehnologiei full electric pe masinile de serie. ba chiar mi s-a aprins fitilul cu privire la posibilitatea maririi autonomiei; daca in botul masinii, de o parte si de alta, in bara fata jos ar monta 2 turbine care sa transforme energia eoliana provenita de la rezistenta la inaintare pe care o intampina masina in energie electrica pe care sa o bage in baterii; tehnologia deja exista de la hidrocentrale, e exact aceeasi chestie, ar trebui numai redusa la o scala mai mica...practic bateriile s-ar incarca, chiar daca nu in aceeasi masura cu care se consuma, gratis, doar pt ca masina se afla in miscare
                              Last edited by cristi....; 24 May 2015, 23:10.

                              Comment


                              • braila - bucuresti (centru) pe A2, consum final 7,9%. maxim am avut 170/h pe ceas iar pe gps 162/h si retur consum final 7,4%. am lasat-o mai moale ca batea vantul din fata si viteza medie ~ 88/h. tot timpul singur in masina si AC pornit cu intermitente.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google