Pai normal, de cele mai multe ori cand dai la un sofer ''dizalar'' un benzinar pe mana, juma' de ora schimba treptele in 2000 rpm (max 2500) si e dezamagit ca nu trage.
Dar nu e normal la un benzinar sa pui raport(V) cutie de dizal.
Aratati-mi voi mie macar un exemplu de motor 1.6 benzinar in 5 trepte care la 150-155 (pe ceas, ca abatarea e cam valabila la toate) sa aibe ~3900-4000 rpm. Nici macar Megane-ul cu 6 tr nu face treaba asta.
In concluzie, despre ce ''imbunatatire'' vorbim?
Ca de consumat 6,5% la 140 (mai tare ca un dizal ...) cum spune Marx, never ever, lucru dovedit ca nu poate sustine (Marx) pariul facut cu mine.
Dar nu e normal la un benzinar sa pui raport(V) cutie de dizal.
Aratati-mi voi mie macar un exemplu de motor 1.6 benzinar in 5 trepte care la 150-155 (pe ceas, ca abatarea e cam valabila la toate) sa aibe ~3900-4000 rpm. Nici macar Megane-ul cu 6 tr nu face treaba asta.
In concluzie, despre ce ''imbunatatire'' vorbim?
Ca de consumat 6,5% la 140 (mai tare ca un dizal ...) cum spune Marx, never ever, lucru dovedit ca nu poate sustine (Marx) pariul facut cu mine.











Nici dCI-ul de 85 cp nu scoate consumul asta la 140 km/h.





. inainte la drum lung dadeam tr. 5 la 80, acum dau cam la 90-100, fara crestere de consum. ce am pierdut la demaraj castig prin viteza de croaziera ceva mai mare - pot merge lejer cu 120-130 fara zgomote in habitaclu. inainte la 120 trebuia sa cam urli.....





Comment