Probleme Dimineata

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Dimineata

    Salutare, am si eu un logan fabricatie 2007, de vreo saptamana imi porneste foarte greu dimineata, porneste scade turatia pana la 300 dupa urca la 1500, sau in unele dimineti porneste si dupa moare, doar dimineata in restul zilei n.am proleme o ia la sfert de cheie.
    Mentionez ca de vreo luna jumate am curatat corpul clapeta i.am schimbat motorasul pas cu pas, am pus testerul pe ea, totul ok, am gaz pe ea, am facut decat 12.000 d km p gaz pana acum.

    Am filmat sa va arat cum face : https://vid.me/0kdd

  • #2
    Poate fi senzorul de turatie de pe volanta din ce am mai citit la altii
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #3
      Ce rulaj ai avut cand ai pus GPL ? suspectez culbutorii.
      sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

      Comment


      • #4
        Am avut 84.000, Daca era senzorul dupa volanta, pornea greu si la cald

        Comment


        • #5
          e din cauza intalatiei gpl. se memoreaza niste erori de la gpl in calculatorul masinii (benzina). am patit si eu de mai multe ori.
          o dau doar pe benzina , reglez culbutorii , o pun pe tester si reinitializez parametrii , apoi ma duc (doar pe benzina) la montatorul gpl sa-mi resctie parametrii gpl dupa cei benzina.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • #6
            Asta sa fie problema gpl,ca si a mea face tot la fel dupa ce am schimbat cam tot ce tine de aprindere bobina ,fise buji ,senzor turatie ,mpp original rele pompa si injectie ,pompa curatata ,rezervor curatat,verificat presiune pompa pornire la rece prima oara 3,5 bari,benzina proaspata
            Daca resetez parametrii din ddt poneste bine pana da de gpl
            Eu unul sunt exasperat cu pornirea asta,dar rezolvarea la mine e asta ;mers pe benzina distante scurte ,gpl lungi
            Rog cineva cine are un raspuns cum a rezolvat aceasta problema sa mi spuna si mie
            Am facut un test de diagnostigare cu ddt si ce mi a atras atentia timpii de deschidere injectoare ,oscila foarte mult 25 ,7 15 ,in comparatie cu alt logan fara gpl
            La Mavexim Targoviste ,m-au intrebat ave ti gpl?,asta creaza probleme cu pornirea.Am fost si la reprezentanta ,tester diagnostigare original ,testare compresie,am schimbat si oringuri injectoare gpl motiv ca ar scapa gpl in motor si de aceea porneste greu[mavexim]si tot degeabaa
            Am avut piesele in porbagaj plus o pompa de benzina sh probata pe alata masina si le am zis ca ii ofer 100 ron baiatului care mi spune ce are dupa ce am schimbat atatea piese
            pur si simplu au ramas blocati

            Comment


            • #7
              am zis si rezolvarea.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #8
                va salut, dragi gplisti!

                si eu intampin ceva asemanator dimineata, la rece. am un logan 1.4, fabricatie 2007, varianta laureate. am facut de curand 100.000km, am cumparat masina in dec. 2012, avea atunci 75.000 km, in martie 2013 i-am pus instalatia pgl, tomasetto, stag 200 la andrei, zona fudeni.

                simptome: nu-mi porneste de la prima cheie. dau cel putin 2-3 chei ca s-o ia, in rest, merge ok, trage ok, nimic de reprosat. am verificat, bateria e buna, n-am probleme cu electromotorul, alternatorul. n-am schimbat sau curatat nimic pana in momentul de fata. cauzele, din ce-am citit pe aici, pot fi multiple: pompa de benzina, senzor turatie, clapete, culburtori de reglat, benzina invechita in rezervor, ....etc.

                ar fi bine daca cineva (clarvizionar) mi-ar spune direct rezolvarea problemei ca n-am de gand sa schimb la oha herghelii de piese ca sa aflu ca problema e alta

                va multumesc.
                Last edited by iulianscutaru; 26 October 2015, 15:59.

                Comment


                • #9
                  senzor turatie volanta, cauza cea mai des intalnita pentru pornire greoaie, daca bujiile sunt in stare buna
                  la km astia se poate incerca o curatare fina cu peria de sarma si pus la loc
                  Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


                  daca pompa de benzina bazaie la contact, n-are nicio problema
                  culbutorii conteaza, dar nu asa de mult incat sa nu porneasca la prima cheie
                  benzina invechita in rezervor intradevar poate fi o problema, sa-ti ramana 2 litri in rezervor, alimentezi cu 10-15 litri proaspata, mai mergi niste zeci de km tot pe benzina apoi ar trebui sa-si revina

                  mai mergi la andrei sa-ti refaca parametrii gaz si benzina
                  Last edited by 827sam; 26 October 2015, 16:05.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by 827sam View Post
                    senzor turatie volanta, cauza cea mai des intalnita pentru pornire greoaie, daca bujiile sunt in stare buna
                    la km astia se poate incerca o curatare fina cu peria de sarma si pus la loc
                    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


                    mai mergi la andrei sa-ti refaca parametrii gaz si benzina
                    sal, sam!

                    o sa fac asta, vedem daca se rezolva problema.

                    mersi frumos ptr raspuns.

                    PS: completez cand e cazul cu 5-6 litri de benzina (varianta scumpa), ca sa am mereu macar 3 linii pe bord, tocmai ca sa preintampin aceasta problema...dar, nu se stie niciodata.
                    Last edited by iulianscutaru; 26 October 2015, 16:09.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by 827sam View Post
                      senzor turatie volanta, cauza cea mai des intalnita pentru pornire greoaie, daca bujiile sunt in stare buna
                      la km astia se poate incerca o curatare fina cu peria de sarma si pus la loc
                      Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


                      daca pompa de benzina bazaie la contact, n-are nicio problema
                      culbutorii conteaza, dar nu asa de mult incat sa nu porneasca la prima cheie
                      benzina invechita in rezervor intradevar poate fi o problema, sa-ti ramana 2 litri in rezervor, alimentezi cu 10-15 litri proaspata, mai mergi niste zeci de km tot pe benzina apoi ar trebui sa-si revina

                      mai mergi la andrei sa-ti refaca parametrii gaz si benzina
                      Stimate coleg , in afara de ultima fraza ai vorbit cam degeaba . Senzorul de turatie functioneaza si cu un pumn de pilitura pe el daca are contacte bune in mufa (des se intampla sa nu fie cazul). fiind o bobina amarata, e greu sa o faci sa mearga mai bine cu peria de sarma.
                      Si dat fiind ca avem ditamai topicul de pornire greoaie lamasini cu gpl, o sa dau report pentru inchidere.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #12
                        Functioneaza pă dreacu să-l ia cu pilitura pe el.
                        Totusi nu inteleg de ce rahat ai postat, ca pe om clar nu l-ai ajutat cu nimic.
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #13
                          ontopic: cand prinzi un drum intins, mergi 10-20km pe benzina in ture ridicate (4000+)

                          Comment


                          • #14
                            in primul rand, numele topicului este cat se poate de prost, nu este deloc reprezentativ. "Probleme Dimineata"
                            era greu sa scrii "Probleme pornire dimineata"?
                            in al doilea rand, era suficient sa dai un search si gaseai cateva titluri reprezentative unde se discuta deja aceiasi problema, tot dinastia care nu stiu sa de-a un SEARCH inainte...
                            Problema Cand Pornesc Si Motorul E Rece Da Sa Se Opreasca
                            Probleme Pornire La Rece
                            Pornire Grea Gpl (dimineata Vara/iarna)
                            O Problema La Rece GPL Cred
                            Probleme Pornire La Rece Logan Gpl
                            Probleme Pornire Dimineata
                            si un altul cu titlu topic total neinspirat, dar pe aceiasi tema Va Rog Ajutor Urgent

                            aici se inchide, folositi functia SEARCH! e gratuit.
                            stiu, azi sunt irascibil
                            Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google