Martor Apa Aprins In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Parerea mea este ca termostatul este dus, asa a patit si un amic al meu.Ramasese blocat pe inchis sau deschis nu mai stiu.Incearca sa pui un termostat de la un amic si vezi daca mai face sau dute la service.

    Comment


    • #32
      Daca ramane blocat pe inchis, chiar e o problema; pe deschis probabil. Oricum in astfel de cazuri se incepe cu termostatul; e cea mai simpla si ieftina solutie; stresul incepe dupa ce nici aceasta solutie nu aduce la ...lumina cele 4 pavele.
      In orice caz, problema se incadreaza mai bine aici;http://www.loganclub.ro/forum/doar_2...-t1126p64.html
      Last edited by IancuMIC; 31 May 2012, 09:59.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        I Salutare.inca nu am ajuns la service,dar vreau sa va zic simtomele din dimineata asta.m-am urcat in masina si am pornit motoru,nici o linioara,dupa nici 2 km au aparut doua linii atunci m-am gandit sa o alerg putin in ture sa vad daca se ridica nivelul apei si bineinteles a ajuns la 4.Am mai mers vreo 30 de km cu ea la 4linii.cand am ajuns in fata bloculii am ridicat capota sa vad daca furtunul este cald si chiar frigea.Dupa 1 min de mers pe loc a pornit si ventilatorul ceia ce ma face sa cred ca mers termostatul.Toate bune pana aici.Dupa 15 minute am repetat acelasi stil de mers agresiv si poate chiar mai rau dar nimik.apa a ramas doar la 2 linii.nu stiu ce sa cred.voi ce ziceti?O zii buna.

        Comment


        • #34
          Ai raspuns pe topicul asta;http://www.loganclub.ro/forum/doar_2...-t1126p64.html.
          Aici titlul e clar; cei care vor cauta probleme legate de martor apa, vor gasi aici alte discutii; sa nu facem varza pe aici.
          Mersi.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google