1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ICEMAN View Post
    Eu zic ca daca vrei sa depasesti cum trebuie, opresti A.C.-ul, luminile, inchizi geamurile pt. aerodinamica, arunci lucrurile nefolositoare din masina, apesi acceleratia, te lasi un pic in fata ca sa schimbi centrul de greutate, iti faci un pic de avant si daca ai pasageri in masina sa-si faca si ei avant, strangi un pic din fund, si rogi si pasagerii sa faca la fel,.... si cred ca poti incepe depasirea aia......
    Tare de tot )))

    Comment


    • Liam...lasa ca ii fac o remapare si atunci nu imi mai pun intrebarea de ce consuma mult.cat consuma ea asta e, masina merge bine asta conteaza sunt mult de motor atat.bafta

      Comment


      • Btw un sfat pentru cei care scot limitarea de viteza, nu am citit chiar prin toate paginile dar nu am rabdare pentru inca 6 pagini. Nu scoateti limitarea. 1. Motorul nu e facut pentru tratamente dure. 2. Daca vreti sa depasiti viteza data de producator, fiti siguri sa aveti cauciucuri foarte bune facute pentru viteze mari si frane foarte bune.
        Si marcile straine sunt limitate din aceleasi considerente. Si DACIA putea sa o lase sa mearga pana la 210-220 Km/h insa insemna frane pe disc si pe spate si cauciucuri si mai bune, ceea ce creste costul de achizitie al masinii.
        Logan Prestige 1.6 16v 105cp stock - 23000km
        Honda 2.0 Accord Executive M/T - 21000KM

        Comment


        • Originally posted by Octavian___28 View Post
          Bine sau rau ca o sa ai un MCV 16V? Esti figura ) Eu zic ca-i bine...si cu motorul nu-ti fa probleme ca e ok. E facut pe aici pe la noi, prin Turcia cred.
          Cica, din cate am mai citit si auzit, e facut in Spania la Valladolid

          Comment


          • Motorul e asamblat la Mioveni, cu piese turcesti, spaniole, romanesti si din alte tari.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • Ce am observat la loganul meu.....Imi taie benzina in 7000 rpm!!!Am si martori!!!(nu am resoftare sau ceva de gen asta)
              Frana de mana trasa pana in tavan,treapta a-II-a cu pedala in fund.....peste 5000 rpm=DRIFT nu altceva!

              Comment


              • Originally posted by Stuke View Post
                Ce am observat la loganul meu.....Imi taie benzina in 7000 rpm!!!Am si martori!!!(nu am resoftare sau ceva de gen asta)
                asa patesc si la al meu dar cred ca asta e de-acuma e de bun simt, chestie de protectie a motorului. Oricum e interesant ca la 16v ii taie injectia la limita turometrului fata de 1.4 la care din cate am auzit o taie la 5000. Am facut o treaba de asta intr-a-ntaia, am tinut mai mult pedala. Ajungea la 7000, ii taia alimentarea, apoi cum scadea turatia ii dadea iar drumu' la benzina si ajungea din nou la 7000. Per total zgomotul facut alternanta de scaderi si cresteri de turatii ma cam sperie . Am renuntat sa mai turez motorul chiar pana la rosu, il cred ca poate dar am ajuns la concluzia ca trebuie respectat ca sa te "respecte", sa nu te lase cand ti-e lumea mai draga.

                Comment


                • La 1,4 si 1,6 MPi alimentarea se taie la 6000 rpm.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • Originally posted by andrei View Post
                    La 1,4 si 1,6 MPi alimentarea se taie la 6000 rpm.
                    vazusem pe You tube la cneva la care la 4900 de fapt ii taia alimentarea.
                    o fi diferenta intre versiunile mai vechi si astea de pe vremurile noastre?

                    Comment


                    • Din moment ce puterea maxima se obtine la 5500 RPM la benzinar, cum sa taie benzina la 4900RPM????Poate era un 1.4 cu limitator pe el!
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • nuuu, mai mult ca sigur era un DIESEL ca doar la alea taie sub 5000rpm injectia

                        Comment


                        • Originally posted by darksid3 View Post
                          Din moment ce puterea maxima se obtine la 5500 RPM la benzinar, cum sa taie benzina la 4900RPM????Poate era un 1.4 cu limitator pe el!
                          De un 1.4 vorbeam mai devreme dar am uitat sa precizez.

                          Comment


                          • Nu avea cum sa fie 1,4 MPi, sigur. Ce ai vazut tu, injectia se taia in sarcina la 4900 rpm sau in gol?
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • Originally posted by andrei View Post
                              Nu avea cum sa fie 1,4 MPi, sigur. Ce ai vazut tu, injectia se taia in sarcina la 4900 rpm sau in gol?
                              omul accelera cat putea si la 4900 atingea turatia maxima. Mai sus nu se ducea.
                              o sa incerc sa regasesc filmuletul ca sa nu mai vorvesc doar din amintiri.

                              Comment


                              • Era diesel, clar. 1.4 si 1.6 taie la 6000. La mareom, 16v, taie la 6500.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google