Ulei Pe Capacul De La Tacheti .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ulei Pe Capacul De La Tacheti .

    Buna am ulei pe capacul de la tacheti de ce se intampla asa ceva mai trebuie stranse suruburile???????????????????????????
    Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

  • #2
    cum sa strangi suruburile?

    dai jos capacul chiulasei, schimbi garnitura ( e 12 lei), si le strangi la cheie la cuplu dupa cum zice manualul, nu va apucati voi sa strangeti dupa muschi

    146 cai?
    Last edited by DeLuXe; 12 July 2010, 19:28.
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      da este modificata,dar este si noua are 10000 km.
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • #4
        mai taie din ele )

        Comment


        • #5
          Originally posted by tvstar1 View Post
          da este modificata,dar este si noua are 10000 km.
          Probabil ca de la cei 146 cp, sa ai scapari de ulei, sunt prea inghesuiti intr-un 1.6 16V si dau pe-afara.

          Comment


          • #6
            Probleme cu scurgerile de ulei au aparut si la mine: la capacul de deasupra motorului si la baia de ulei (in ambele cazuri probabil garnituri).
            Am fost la service, masina fiind in garantie, si m-au trimis acasa: "N-are domne nimic, o tii sub observatie si revii la urmatoarea revizie, unde vezi dumneata ca e ulei picat" .
            Bine macar ca au spalat locurile respective...
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Originally posted by sirV View Post
              Probleme cu scurgerile de ulei au aparut si la mine: la capacul de deasupra motorului si la baia de ulei (in ambele cazuri probabil garnituri).
              Am fost la service, masina fiind in garantie, si m-au trimis acasa: "N-are domne nimic, o tii sub observatie si revii la urmatoarea revizie, unde vezi dumneata ca e ulei picat" .
              Bine macar ca au spalat locurile respective...

              Pentru prima poza - nu stiu ce sa zic, cred ca ar trebuii un pic umblat pe la suruburile alea...
              Pentru poza 2 - aici pot spune 99% este de la nivelul de ulei, Ai avut ulei peste maxim... sfatul meu e sa pui un pic sub maxim (la 1.6 16v joja are 8X, eu pun ulei 7X, ultimul il las gol - asta la rece, cand se incalzeste creste pana la jumatatea ultimului X). Fa testul asta si o sa vezi, nu schimba garnitura aia pana nu faci testul asta, o sa-ti para rau daca incep aia sa demonteze cadru motor, baia ...

              Data care vine ii dai in cap cu cartea masinii unde scrie clar sa nu se depaseasca nivelul maxim la ulei, deoarece se poate strica motorul.

              Comment


              • #8
                Originally posted by sirV View Post
                .....................................
                Am fost la service, masina fiind in garantie, si m-au trimis acasa: "N-are domne nimic, o tii sub observatie si revii la urmatoarea revizie, unde vezi dumneata ca e ulei picat" .
                Bine macar ca au spalat locurile respective...
                Pai si tu ai plecat acasa si gata?! La ce service ai fost?
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by sirV View Post
                  Probleme cu scurgerile de ulei au aparut si la mine: la capacul de deasupra motorului si la baia de ulei (in ambele cazuri probabil garnituri).
                  Am fost la service, masina fiind in garantie, si m-au trimis acasa: "N-are domne nimic, o tii sub observatie si revii la urmatoarea revizie, unde vezi dumneata ca e ulei picat" .
                  Bine macar ca au spalat locurile respective...
                  aceias problema am avuto si eu acum cam 2 luni si nu mau trimis acasa deloc miau oprit masina in service si au pozato au trimis pozele pe email la dacia si au primit ca raspuns
                  schimb distributie complet
                  schimb curea accesorii
                  schimb pinion + simering la vibrochen
                  etansare capac chiulasa
                  plus ceva suruburi care nu stiu pe unde veneau
                  parerea mea dute inapoi peste ei si amenintai ca suni la vocea clientului si ar trebui sa se rezolve
                  bafta multa

                  Comment


                  • #10
                    Clarificari

                    Da.
                    Se pare ca sau trezit tot mai multi cu aceasi problema la motorul de 1.6 16v.
                    Vedeti si postul "Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie".
                    Nu va faceti probleme. rezolvarea e simpla.
                    Desfaceti usor suruburile (pe rand!) unde vedeti mizguiala de ulei in jurul bobinei(bujiei). Stergeti cu grija si cat mai bine. Apoi pe buza surubului aplicati putin mastic sau silicon rezistent la temperatura (nu mult!) Apoi strangeti usor, cu mare atentie, pt. ca puteti da peste cap filetul in chiuloasa, sau crapa capacul! Am facut eu treaba asta la doua suruburi ,iar acum doi ani la un surub mi-au facut acelasi lucru in service cand am fost la revizie. Probabil din fabrica sunt stranse cu prea mare grija, adica insuficient. Momentan nu mai am urme de ulei acolo unde am actionat. Oricum pierderea e infima, dar pt. noi tine de imagine, nu?
                    Pt. tvstar1. Esti sigur ca ai atatia cai? Si cum ai reusit? Eu m-am oprit simplu la aproximativ 116cp. printr-o remampare facuta de Doc.

                    Comment


                    • #11
                      Doc face remaparea iar mecanici modificari mecanice.
                      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                      Comment


                      • #12
                        ferarifan ptr suruburile alea exista cheie dinamometrica , in felul asta sigur nu strici nimic.
                        Pain brings out the truth in us all...
                        ...how much truth can you stand?

                        Comment


                        • #13
                          Am scapat de problema am mai strins cu simt suruburile si acum gata nu mai apare pete de ulei.
                          Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                          Comment


                          • #14
                            Deci dupa cum zicea colegu mecanicii fac modificari mecanice :d bine ca ai scapat de pb. Sergiu!
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              sa ne zici si noua de modificarile mecanice alea modificate de mecanici poate mai invatam si noi una alta
                              sigpicMy ride

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google