Ulei Pe Capacul De La Tacheti .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by sirV View Post
    Probleme cu scurgerile de ulei au aparut si la mine: la capacul de deasupra motorului si la baia de ulei (in ambele cazuri probabil garnituri).
    Am fost la service, masina fiind in garantie, si m-au trimis acasa: "N-are domne nimic, o tii sub observatie si revii la urmatoarea revizie, unde vezi dumneata ca e ulei picat" .
    Bine macar ca au spalat locurile respective...
    ca in poza 2 am si eu...

    Comment


    • #17
      Originally posted by DeLuXe View Post
      sa ne zici si noua de modificarile mecanice alea modificate de mecanici poate mai invatam si noi una alta
      Pai cand iti mai faci rost de inca 8V am mai putea vb despre modificari ,sorry.
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • #18
        de aberatii poate
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          am si eu putina murdarie de ulei pe langa o bobina , sper sa am timp sa remediez problema pt ca am obs ca acum mi-au pus putin mai mult ulei cand au facut schimbul, oricum aveam murdaria de ulei si inainte sa fac schimbul

          Comment


          • #20
            De ce va agitati atat?
            Daca nu ajunge la distributie cu ce va deranjeaza?
            E boala la motoarele cu 16V de la renault (1.2 / 1.4 / 1.6 / 2.0 etc) sa rasufle vapori de ulei pe la suruburile de la capacul de chiuloasa.
            Am la a mea asa ceva de pe la 5.000 si acum am 44.000 si nu imi fac probleme.
            La o revizie sau ceva de genul ...nu mai tin minte i-am spus mecanicului ca uitasem in receptie. Raspunsul lui - se poate rezolva imediat, dar nu e nevoie. Mi-a explicat care e problema, de unde e uleiul si m-a intrebat "mai vrei sa desfacem sau o lasi asa?".
            Am preferat sa o las virgina si murdara decat deflorata dar curata.

            Comment


            • #21
              in poza cu senzorul de aer , se vede clar ca uleiul provine din admisie ,si este de la recircularea gazelor de carter , nu ca scapa pe la capac .
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                asa cum am zis,ca si in poza 2 am si eu
                solutia de la service "sc.lazarservice tg jiu"-schimbat garnitura de la baie

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ferarifan View Post
                  Da.
                  Se pare ca sau trezit tot mai multi cu aceasi problema la motorul de 1.6 16v.
                  Vedeti si postul "Da Ulei Pe La Cureaua De Distributie".
                  Nu va faceti probleme. rezolvarea e simpla.
                  Desfaceti usor suruburile (pe rand!) unde vedeti mizguiala de ulei in jurul bobinei(bujiei). Stergeti cu grija si cat mai bine. Apoi pe buza surubului aplicati putin mastic sau silicon rezistent la temperatura (nu mult!) Apoi strangeti usor, cu mare atentie, pt. ca puteti da peste cap filetul in chiuloasa, sau crapa capacul! Am facut eu treaba asta la doua suruburi ,iar acum doi ani la un surub mi-au facut acelasi lucru in service cand am fost la revizie. Probabil din fabrica sunt stranse cu prea mare grija, adica insuficient. Momentan nu mai am urme de ulei acolo unde am actionat. Oricum pierderea e infima, dar pt. noi tine de imagine, nu?
                  Pt. tvstar1. Esti sigur ca ai atatia cai? Si cum ai reusit? Eu m-am oprit simplu la aproximativ 116cp. printr-o remampare facuta de Doc.
                  Exact cum a facut ferarifan am facut si eu...desfacut suuburi, curatate bine, silicon(mastic pt temperaturi inalte 260 grade cu aprox) la capul suubului si stranse la loc dar cu mare grija(recomandat sa stranga suubuile un mecanic cu experienta sau daca nu cu o cheie dinamometrica).Ca sa nu mai am pobleme le-am facut aceasta opeatiune la toate suruburile de la capacul chiuloasei sa nu ma mai deranjeze pe viitor si acum dupa 5-6000km capacul de la chiuloasa este curat ca nou.
                  https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

                  Comment


                  • #24
                    Problemele astea cred ca sunt asa preponderente, datorita faptului ca in motoarele astea 1.6 16v este pus mai mult ulei decat trebuie (peste maxim).

                    Eu cand am luat masina de noua, avea nivelul peste maxim. Vanzatorul mi-a spus: "N-are nimic, ce e in plus il consuma" Cum service-ul era inchis la ora cand am ridicat masina, n-am ridicat pretentii, fiindca n-am vrut sa imi stric ziua. I-am spus totusi vanzatorului ca nu este deloc normal ca nivelul de ulei sa treaca de maxim pe joja, fiindca deterioreaza garniturile motorului prin presiunea suplimentara creata de uleiul in plus.

                    Pe la 700 km parcursi, n-am mai stat cu mainile in san si am scos uleiul in plus = 0.5 litri

                    Am tot citit pe forum ce patesc diversi posesori de logan la schimbul de ulei --- tot mai mereu mecanicii pun ulei in plus, peste maxim.

                    Atunci sa nu ne mai miram de astfel de probleme.

                    Cand am luat masina de la dealer, avea furtunul de respiratie a gazelor din carter umezit de ulei si de asemenea era ulei pe un surub de la capacul chiulasei.

                    Acuma nu am mai vazut probleme. Aveti grija la schimbul de ulei sa va puna doar 4 l si dupa aia va mai completati singuri cu grija pana la maxim.

                    Comment


                    • #25
                      Revin si va zic ca problema nu a mai aparut si deja am facut 20000 de mii km.Ideea e ca acum imi da pe jos pe la baia de ulei , o sa rezolv si acea problema dar sa mai dea caldura ca acum brrrr e prea frig. Am sa revin cu detalii si cu poze daca nu uit :P
                      https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

                      Comment


                      • #26
                        am si eu aceeasi problema, ulei pe capacul dde la culbutori doar la bujia 2 de la distributie spre cutia viteze...
                        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                        Comment


                        • #27
                          teama mea e sa nu fie bujia slaba sau filetul trosnit...nu m-ar mira...din poza atasata pe unde credeti ca exista rabufnirea aia..?
                          Attached Files
                          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                          Comment


                          • #28
                            nimeni priceput?
                            Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                            Comment


                            • #29
                              Salut! Aceeasi problema o am si eu, doar ca la mine se prelinge pe la suruburile de la capac. Sunt aproape sigur ca si la tine e la fel. La 2 dintre suruburi au pus cate o garnitura si am scapat de ulei dar acum curge pe la alte 2 suruburi. Mecanicii zic ca nu ar fi nici o problema

                              Comment


                              • #30
                                cand ati facut schimbul de ulei ? asa-i ca l-ati lasat pe dorel sa bage ulei dupa capul lui si ca vi-a zis ca nu are nimic daca e prea mult
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google