Ulei Pe Capacul De La Tacheti .

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    la mine uleiul e la nivel. Schimbul il fac la fiecare 10000 km. Mecanicul s-a referit la faptul ca nu e mare problema daca se prelinge putin ulei pe la suruburile alea. Stiu ca e grav daca e ulei peste nivel. Am avut problema cu uleiul inca de cand avea masina 30000 km, acum are 135000

    Comment


    • #32
      daca e 16v,problema se rezolva prin resiliconarea capacului de la culbutori,operatiune ce trebuie facuta in service,ca trebuie blocata distributia,ca axele stau prinse in capac.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #33
        O sa incerc sa vad ce se poate rezolva. De cate ori am fost in service niciodata n-au stiut sa-mi spuna nici cauza si nici remediul. Deja incepusem sa ma resemnez O sa ajung curand la doctor pt ca am probleme si cu flansele sau amortizoarele. Poate rezolv amandoua probleme. Multumesc pt sfat.

        Comment


        • #34
          am fost acum 10 min special sa verific nivelul de ulei(nu am pornit-o de ieri), si ce sa vad...este peste nivel...de aceasta data, Dorel de la Mioveni a completat uleiul...nu am apucat sa fac nici o revizie...cred ca a fost pus mai mult pentru ca au considerat ca il va consuma in rodaj...parerea mea.
          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

          Comment


          • #35
            sunt o gramada care au uleiul peste nivel, completat de dorel direct in uzina,la fel si la foarte multe de noi dadea ulei pe langa.
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #36
              Originally posted by mariannn View Post
              teama mea e sa nu fie bujia slaba sau filetul trosnit...nu m-ar mira...din poza atasata pe unde credeti ca exista rabufnirea aia..?
              Data fiind pozitia bijiilor de la 16v care sunt destul de jos fixate in chiuloasa, nu are cum sa ajunga ulei acolo; are unde sa sa stranga in jurul bujiei; mai plauzibil e ce au spus colegii mai inainte.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #37
                acum ma intorc chiar de la service...pe la 16:45 eram la ei. I-am descris masina, motoul, km, garantie, nu s-a ridicat de pe scaun, mi-a spus direct:"Dvs credeti ca ma ating de ea, fara sa-i fac fisa?", zic: ce mai asteptam? dati-i drumu; "nu nu, cel mai bun caz este garnitura ciupita sau..." sau ce zic? "sau filetul spart"....zic: cine sa sparga filetul, ca inca predomina praful pe aici..."nu nu stati linistit, nu va acuz cu nimic, din fabrica""pana completam actele, mai bine veniti maine...de la 8" si mi-a explicat ca e complicat ca sunt multe hartii de completat, masina este in garantie, capacul culbutorilor e din Aluminiu, si trebuie bla bla bla....cu alte cuvinte M-A TROMBONIT...asa ca pe drum m-am hotarat: unde gasesc specificatii despre acest motor? 1.6 16V? ma intereseaza cupluri de strangere al acelor suruburi...sa le stranga mana mea.
                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                Comment


                • #38
                  Du-te maine de la 8 dimineata si vezi (si nu-i mai lasa).

                  Si la mpi la frate-meu de noua a transpirat oleaca pe la capac, l-au strans in service asa aprox un sfert de spira si n-a mai scapat.

                  PS: mai am un 1.2 16V in familie de vreo 3 ani (luat de nou Clio Cosmopolitan), scapa ulei pe la toate incheieturile...dar merge super OK

                  Comment


                  • #39
                    degeaba le strangi la cuplu. trebuie date suruburile cu o solutie speciala.

                    poti incerca cu asta http://www.daciashop.ro/chimicale-service/sigil-motor

                    eu am avut problema cu un surub care supura si mi a adus cineva din service o solutie din asta. am dat pe floarea surubului cu ea si de atunci nu mai am probleme

                    Comment


                    • #40
                      Ce sa mai zic de mine ca desteptii mi-au bulit filetu la baia de ulei cand mi-au pus baia noua...
                      Abia dupa un an si ceva am vazut si intamplator, nu stiu ce drac' boscorodeam sub ea si am vazut ca e transpirata bine dreapta spate pe colt...
                      Am bagat un surub mai lung, cu piulita peste dar tot degeaba, nu am putut strange destul...transpira si acum dar n-o mai bag in seama (sub ea nu picura).

                      Comment


                      • #41
                        cel mai bine ma duc la ei, daca o fi filetul spart?...
                        Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                        Comment


                        • #42
                          asa imi curgea si mie. se facea balta de ulei in gaurelele alea. du te acolo din nou dar intra mai tare in ei.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by mariannn View Post
                            acum ma intorc chiar de la service...pe la 16:45 eram la ei. I-am descris masina, motoul, km, garantie, nu s-a ridicat de pe scaun, mi-a spus direct:"Dvs credeti ca ma ating de ea, fara sa-i fac fisa?", zic: ce mai asteptam? dati-i drumu; "nu nu, cel mai bun caz este garnitura ciupita sau..." sau ce zic? "sau filetul spart"....zic: cine sa sparga filetul, ca inca predomina praful pe aici..."nu nu stati linistit, nu va acuz cu nimic, din fabrica""pana completam actele, mai bine veniti maine...de la 8" si mi-a explicat ca e complicat ca sunt multe hartii de completat, masina este in garantie, capacul culbutorilor e din Aluminiu, si trebuie bla bla bla....cu alte cuvinte M-A TROMBONIT...asa ca pe drum m-am hotarat: unde gasesc specificatii despre acest motor? 1.6 16V? ma intereseaza cupluri de strangere al acelor suruburi...sa le stranga mana mea.
                            din cate stiu eu capacul de la 1.6 16v nu are garnitura,trebuie doar siliconat
                            Suruburile se strang la cuplu foarte mic,tocmai de aia daca le strangi animalic risti sa intinzi suruburile.Daca ai dinamometrica te poti apuca,dar fara e trist.Plus sa nu te mance sa dai jos capacul )
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #44
                              nu are garnitura, are doar un silicon pus cu foarte mare economie

                              in mod normal si suruburile se dadeau cu ceva. din pacate nu s au mai dat cu nimic

                              Comment


                              • #45
                                Daca ai simt la mana, poti si fara dinamometrica.
                                Eu l-am dat jos pana acum de 3 ori si nu scapa oloi deloc (si am pus tot suruburile alea).

                                O data desfacut la mester, reglat prost culbutorii, a doua oara desfacut tot la mester (acelasi) reglat si mai prost culbutorii, si mai o data desfacut de Tavi, reglat ca la carte culbutorii.

                                Am strans cu simt de raspundere.
                                Dar am vazut la apropiati surub rupt, a insistat oleaca prea mult )

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google