Lag Acceleratie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu fata de cum a fost reglata din fabrica am mutat agrafa cate putin catre varful acelui tub albastru pana ce m-am asigurat ca daca am pedala la fund clapeta este deschisa la
    maxim iar cu pedala pe liber permite revenirea completa a clapetei. Cu cat pozitionezi agrafa in sensul indicat de mine cu atat tensionezi cablul. Daca exagerezi clapeta nu va mai revenii complet, vei avea relantiul mai sus de 750 si probabil ca te vei intreba de ce nu mai porneste ca inainte. Din contra daca lasi cablul detensionat, pedala va avea o cursa in care nu se intampla mai nimic si nu vei obtine puterea maxima.

    Comment


    • #17
      Salut

      Am si eu un fel de laq la acceleratie, cand schimb viteza din 1 in 2 si din 2 in 3 si ridic piciorul de pe acceleratie, motorul continua sa se tureze cu inca cateva sute de ture. Dar numai in treptele astea, sau cel putin nu am obs ceva semnificativ in vit a 4-a si a 5-a. Este normal acest comportament si carui fapt se datoreaza daca are cineva idee? Mentionez ca masina are 300km este E5 si are acceleratie electronica. Multumesc.
      Last edited by Dimebag; 8 June 2011, 13:07.

      Comment


      • #18
        Momentan mai mergi cu ea, dupa 300 km nu poti evalua corect daca e ceva sau nu.

        In mod normal si pe acc fara cablu cad lasi pedala tre' sa-si dea in bot fara intarziere.

        Comment


        • #19
          @ddor71, nu are nimic... asa face la inceput... dupa rodaj nu o sa mai faca asa...
          My Ride - Prestige 1.6 16v

          Comment


          • #20
            asa face si a mea , n-are legatura cu rodajul(eu am 2500 km). Este vorba de acceleratia electronica. Cel mai evident este in treapta a 3-a cand iau piciorul de pe acceleratie in loc sa faca imediat frana de motor, ramane un pic accelerata si abia apoi reactioneaza.

            Comment


            • #21
              voi sunteti siguri ca aveti cablu de acceleratie la 1.6 16V???
              eu zic ca e cu senzor.
              eh?

              Comment


              • #22
                are dreptate cristiubs, nu are cablu de acceleratie,cablul ala in camasa, ala de vine sus care se vede de pe luna e ambreiajul !
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #23
                  fratee 16v are cablu de acceleratie. doar varianta euro 5 are clapeta electronica .

                  auzi senzor de acceleratie

                  Comment


                  • #24
                    samy, tu ai corp clapeta cu ambreiaj?
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      Multumesc de raspunsuri. Daca asa face asta e, mai vad in timp daca se mai schimba ceva. Probabil in momentul in care "ramane un pic accelerata" daca apas ambreiajul apare efectul de turatie suplimentara.

                      Comment


                      • #26
                        nu seba, dar odata ce se sustine ca nu are cablu de acceleratie, cablul ala ce mai poate fi ? ambreiaj, nu ? dupa ce au tot explicat altii inainte faptul ca au reglat cursa clapetei de acceleratie fix din cablu, vine unu si le da peste ochi cu faptul ca are senzor )
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #27
                          Am si eu 1.6 16V, acceleratie electronica. Intr-adevar are o intarziere in scaderea turatiei cand faci forfecarea, dar asta se poate rezolva usor cu o ridicare fina a acceleratiei inainte de a calca ambreiajul.E chestie de obisnuinta. Si daca tot am intrat aici, vreau sa va spun ca al meu motor uneori la pornire, urca pe la 1500-1750 rpm, scade catre 750 rpm, acolo unde ii este locul, dupa care are o variatie ducandu-se spre 500 rpm apoi revine la 750 rpm. asta se intampla dupa ce motorul se incalzeste, o opresti 20 de min si ii dai cheie iar. Precizez ca nu intotdeauna face asta...e un mister pt mine sa descifrez algoritmul.Stie cineva ceva? Ati mai auzit?
                          Multumesc!

                          Comment


                          • #28
                            La 1.6/16v eURO 4 accleratia este prin CABLU.Se poate regla pedala de acceleratie prin repozitionarea surubului din plastic prin care trece cablul..Momentul de intarziere la apasarea brusca a acceleratiei este dictata de CPU care isi "consulta"senzorii care ii dau informatii despre starea motorului.La pornire in lipsa clapetei de soc,aceiasi senzori dicteaza turatia motorului.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #29
                              nu, mai, e un senzor. pune omul poza cu cablul, cu agrafa de reglaj si pna la urma ne trezim c-avem abreiajul la galeria de admisie si-un senzor in loc de pedala de acceleratie...
                              iar lagul, in urma unui studiu de caz, comparatie intre 16v si 8v, eu zic ca vine din constructia galeriei de adimisie. 1.6_8v are plenum mai mic, deci senzorul de vacuum "vede" o scadere brusca a presiunii cand atingi pedala, ecu reactioneaza instant, la 16v, datorita volumului mare de aer din galerie, presiune scade mai incet, de acolo diferenta intre cum "sare" un 8v si-un 16v. daca la 16v scoateti rezonatorul si plenum-ul, va reactiona (aproape) la fel de repede la pedala. zic "aproape" pt ca nu e un motor care din constructie nu se accelereaza bine sun 2000rpm, pe cand 1.6mpi cam incepe sa raspunda de pe la 1500-1800rpm.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google