Evacuarea finala afumata ca la un diesel stricat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Poza promisa, luata de pe net, nu am reusit sa gasesc inca fisierul cu pozele toate, sa pun una cu toata chiulasa, sa se vada clar ca-i destul de curata peste tot, cu depunerile in curs de ''evacuare''. Depunerile le-a facut la primul proprietar probabil, la mine a scanteiat numai bujia de iridium sau V-line.
    Motorul avea 99.9xx km, nu fac absolut nici un misto vis a vis de rulaj.
    Attached Files
    sigpic

    Comment


    • #32
      tata are 16v faza 1 cel mai stock posibil. de la 0 km merge numai cu benzina de 100. carrera alto 101 mol evo sau 99+

      la 2000 schimba treapta. tampoanele de la motor sunt duse si mult imbatranite inainte de vreme de la trepidatiile generate de mersul subturat

      tzeava de la toba este absolut curata. o murdaresc daca pun mana pe ea la modul cel mai serios. este curata curata curata

      dupa ce mi am facut traseul si am schimbat finala am bagat numai benzina scumpa de 100. sa fiu al naibii daca s a mai afumat tzeava. e impecabil de curata
      Last edited by alessandro; 15 May 2011, 22:09.

      Comment


      • #33
        Numai ce-mi afumai evacuarea cu JR, amu juma de ora spre TM
        sigpic

        Comment


        • #34
          eu am avut un 16v stock inaintea astuia si tot ca la dizal arata evacuarea. la fel si la 1.6mpi, cu si fara remapare. 1.4-le nevestii-mii tot cu duda neagra se lasa cand il iau eu, cand merge ea, nu. eu zic ca-i clar, cand dai ca orbu in pedala aia mica, merge in amestec bogat si face funingina. simplu.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            cand zici dai ca orbu la ce te referi ? cox ?

            Comment


            • #36
              nu , cand merge cu mainile la ochi
              dr.mke ...chiulasa aia a fost tinuta in ploaie inainte de poza?)
              hai sa ma laud si eu cu a mea de pe balcon .
              Attached Files
              Last edited by Cristi_Xp; 16 May 2011, 19:45.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #37
                Era demontata de 1-2 ore cand am pozat-o. NU ma deranjez sa caut restul pozelor in care se vede si partea ''spalata'' corespunzatoare cilindrului 1 unde a fost arsa garnitura de chiulasa, care arata aproximativ idem, cam la fel de ''afumata''
                La 100.000 km calamina depusa nu se duce cu apa de ploaie, nici chiar cu apa sfintita. A propos, iti place cum sclipesc bujiile ?
                Alte mistouri mai sunt de facut ?
                sigpic

                Comment


                • #38
                  si eu am 16v si e teava neagra neagra...pai e ceva normal can la 100km\h ii dai din tr 5 tr 3 sa se duca, scoate si ceva funingine dar lasa sti macar ca nu e infundat catalizatorul

                  Comment


                  • #39
                    eu nu o sa inteleg niciodata de ce amestecul trebuie imbogatit in ture .
                    sau mai de graba se imbogateste de la sine putere fiindca la 5000 6000 rpm pistoanele nu mai trag aer corespunzator cu benzina injectata.

                    Comment


                    • #40
                      Incepe sa imbogateasca in acceleratie ,de pe la 3500-4000 in sus , unu pentru ca e avans mai mare si asa se evita din detonatii si doi ca se face racirea pistonului cu benzina , chestii care s-au discutat de zeci de ori ...
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #41
                        pistonul se raceste pentru ca amestecul bogat arde la temperatura joasa. cantitatea de benzina injectata este insuficienta pentru racirea pistonului.
                        motorul se comporta cel mai bine la un afr de 14 adica usor bogat.
                        unde gasesc o diagnoza care poate sa imi faca un grafic de afr in sarcina si in functie de turatie ?
                        Last edited by alessandro; 5 June 2011, 12:38.

                        Comment


                        • #42
                          afumarea tobei poate sa fie si de la benzina proasta!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google