Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Azi am masurat cu un aparat de masura tensiunea la baterie in timpul in care motorul merge la ralanti si are valoarea de 14,2 V deci banuiesc ca alternatorul functioneaza normal. Am incercat si cu alta baterie care zic eu ca este mai buna ca a mea, fiind mai noua. Rezultatul este acelasi, motorul tremura usor la ralanti. O sa incerc sa fac un film...

    Comment


    • #32
      Si la mine cam la fel e cu tremuratul asta la ralanti ( fara sa-mi afecteze turatia ) dar din ce am observat cam toate fac la fel. Am mai mers cu 16v-uri si am observat la toate vibratia asta la ralanti
      Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

      Comment


      • #33
        Salut pe toată lumea!
        Vă împărtășesc câteva observații proaspete referitor la motorul meu 16 16v. Am 30000km. Nu am schimbat bujiile.
        Am alimentat numai efix 95 și uneori petrom 95(rar). Acum m-am întors din HR și am avut ocazia să retestez mașina pe 2000 de km. Totul perfect până am alimentat de la INA(Croația) 20de litri. Se simțea că nu mai trage și uneori în relanti dadea câte un mic rateu. Chiar m-am speriat că mă lasă pe acolo. Înapoi am bagat OMV95 și parcă și-a revenit. Am observat în schimb ceva greu de crezut și mai ales de explicat: la viteza constantă de 150 /oră am văzut clar cum scade turometrul ca atunci când agață de la 4200 la 3700 pt o secundă, fară să simt ceva, iar după câteva minute aceeași fază dar cu vitezometrul, fară să fie real. În rest nu am avut probleme și pot spune că i-am dat in gușe -M7 l-am făcut cam cu 150 pe toată lungimea.
        Clar motorul e peste caroserie și până la 140 ai control deplin, mai sus orice adiere o simți. Iar consumul crește teribil de la 120 în sus.
        Deci, eu zic că benzina contează foarte mult-nu cifra octanică ci calitatea ei-. bujiile și bobinele pot face figuri oricând, mai ales aproape de termenul de schimbare.
        E posibil ca computerul de bord să facă ”figurile” arătate mai sus? Chiar și mersul neregulat în ralanti de care se plânge Anakin?
        O zi bună.

        Comment


        • #34
          sunt niste spasme ale acelor de bord. mi s a intamplat si mie. nu e grav.

          Comment


          • #35
            Si mie mi s-a intimplat de citeva ori dupa ce trece de 3000 - 3500 rpm

            Comment


            • #36
              Un usor mers neregulat la ralanti are si masina mea, dar e normal pentru 1,6 16V. Cred ca-ti faci probleme degeaba.

              Comment


              • #37
                Mersi, in cazul asta o sa continui sa ma folosesc de ea fara sa-mi fac griji cu tremuratul...insa sint cu ochii pe ea, in caz ca creste in intensitate

                Comment


                • #38
                  Si eu am problemele descrise de voi, numai ca mie imi sta relantiul sub 750, cam pe la 730-740 rpm, iar problema cu tremuratul nu o face tot timpul, cu aceiasi benzina din rezervor sunt perioade in care relantiul este neregulat si tremura, dar poate sa fie si fix si sa nu tremure, dar imi sta un pic sub 750 rpm, mereu.
                  Deci benzina proasta iese din discutie.
                  De pornit porneste ok, nu am alte probleme.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by ferarifan View Post
                    ... la viteza constantă de 150 /oră am văzut clar cum scade turometrul ca atunci când agață de la 4200 la 3700 pt o secundă, fară să simt ceva, iar după câteva minute aceeași fază dar cu vitezometrul, fară să fie real. ...
                    Posesor de 1.6 16v cu 6000km in bord. Am intilnit de citeva ori ca vitezometrul sa coboare cam cu echivalentul a 4-5km/h fata de viteza pe care o indica vitezometrul doar pentru o secunda si apoi sa revina fara sa il pot corela cu vreo actiune sau sunet de motor.

                    Referitor la relanti la mine sta undeva pe la 600rpm si din cind in cind mai creste sa zic pina pe la 750rpm apoi isi revine.
                    Cind stateam la semafor, cu piciorul pe pedala de frina am remarcat de citeva ori ca scade sub 500rpm pentru o fractiune de secunda si pedala de frina se coboara putin, cit sa simt. Initial am remarcat doar partea cu pedala de frina dar am dat vina pe faptul ca poate aluneca covorasul dar sigur nu e asa.

                    Va las pe voi sa trageti concluzii pentru ca eu nu am nici o idee care poate fi cauza

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by gion View Post
                      Posesor de 1.6 16v cu 6000km in bord. Am intilnit de citeva ori ca vitezometrul sa coboare cam cu echivalentul a 4-5km/h fata de viteza pe care o indica vitezometrul doar pentru o secunda si apoi sa revina fara sa il pot corela cu vreo actiune sau sunet de motor.

                      Referitor la relanti la mine sta undeva pe la 600rpm si din cind in cind mai creste sa zic pina pe la 750rpm apoi isi revine.
                      Cind stateam la semafor, cu piciorul pe pedala de frina am remarcat de citeva ori ca scade sub 500rpm pentru o fractiune de secunda si pedala de frina se coboara putin, cit sa simt. Initial am remarcat doar partea cu pedala de frina dar am dat vina pe faptul ca poate aluneca covorasul dar sigur nu e asa.

                      Va las pe voi sa trageti concluzii pentru ca eu nu am nici o idee care poate fi cauza
                      cam la fel patesc si eu, relanti la 600-700, si cateodata coboara si la 500 chiar si la 400 tot pe franare sau la virare pe loc. restu mersul usor tremurat la relanti il are de cand am cumparat-o. inainte imi statea pe la 700, dar cand am mers anu asta la mare am bagat benzina cu apa sau ceva de genu pt ca dadea rateuri si nu puteam sa sar cu ea de 100-110 km/h si asta cu acceleratia la fund si cu trepidatii puternice, dupa consumarea benzinei nasoale(la sfatul unui mecanic) am bagat un 30 de litri iar si si-a revenit imediat. de atunci turatia imi mai scade si sub 500.
                      Last edited by Danny_86; 23rd November 2011, 00:25.

                      Comment


                      • #41
                        La 400 ar face ca un tractor motorul, nu sta niciun motor care merge in parametri la asemenea valori. Turometrul la Logan incepe de la 500 RPM, deci linia din mijloc (intre prima si cea de 1000) reprezinta 750 RPM nu 500. Ralanti-ul sta la ~760 RPM cand e cald motorul. Chestia cu vitezometrul sa faca o miscare brusca se intampla la majoritatea dar rar, nu cred ca e o problema. Sa scada sub 750 RPM nu e normal decat daca porniti multi conmsumatori de o data (faruri + proiectoare + dezaburire si muzica), are o fluctuatie si isi revine.

                        PS - de altfel se si vede ca intre 1000 RPM si 2000 RPM e fix dublu ca "distanta" fata de unde incepe turometrul si 1000, e simplu sa iti dai seama ca incepe de la 500 RPM nu de la 0.
                        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                        Comment


                        • #42
                          In momentul in care apar consumatori e normal ca turatia sa scada. turatia scade cand pornesti aerul, cand calci frana pe loc, cand pornesti dezburirea, cand deschizi/ inchizi geamul electric, cand invarti de volan pe loc. Cred ca astea sunt cele mai mari consumatoare si nu am uitat niciunul.

                          Se poate sa aveti o mica eroare la ceasuri, sa nu fie calibrate exact. La mine, turometru avea abatere. La 6000 de ture aveam o abatere de 200 rotatii.

                          Atat timp cat motorul nu tremura excesiv la renati motorul este ok si nu mai fiti asa speriati cu orice ca asa fac toate

                          Comment


                          • #43
                            adevarul e k nu am motorizarea ta, eu ma lupt cu 1.6 mpi, si ma lupt cu el din 2005, aceiasi problema pe care ai descris-o tu eu o am de cand am cumparat masina ... multzi mi-au zis k e din cauza faptului ca masina atunci cand e la relanti sta la 500rot/min si cica ar fi trebuit sa fie p la 800 ... nu m-am preocupat sa intreb de acesta problema p altii si dupa un timp(dupa ce m-am obisnuit) am inceput nici sa nu mai iau in seama acest lucru. cert este ca nu am avut nicio problema tehnica legata de acest aspect pana acum desi am peste 120000 km facuti.

                            Comment


                            • #44
                              chiar sunt curios sa vad cum iti sta tie relantiul la 500 rot. Te rog sa faci o poza sa vedem si noi si poate si un filmulet. La mine la 500 masina trepideaza destul de serios.

                              Comment


                              • #45
                                Aveti dreptate in ceea ce priveste faptul ca turatia pleaca de la 500rpm. Acum m-am uitat mai bine.
                                Deci imi revizuiesc spusele astfel: In mod normal acul turometrului sta ca in poza atasata dar se intimpla sa scada si sub linia de 750 rpm stind la un semafor mai lung cu piciorul pe frina. Mentionez ca in acel moment nu pornesc si nu opresc nici un consumator, nu rotesc volanul deci nu ar fi nici un motiv.(pornit doar lumini intilnire, radio si aeroterma pe pozitia 1).
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google