Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Daca nu ai schimba fisele si bobina sa te gandesti sa le schimbi si bujiile.

    Comment


    • #92
      Eu sint deja la al treilea set de bujii, masina are aproape 68.000 km si face la fel ca in ziua cind am postat prima data. Merg pe principiul "asa face toate" desi am vazut clar ca unele chiar nu fac asa. Consumul e super OK, motorul merge bine, trepidatiile la ralanti nu s-au accentuat (dar nici diminuat) in cei 38.000 km de cind e la mine masina.

      Comment


      • #93
        La mine trepideaza usor dupa pornire pana ajunge la 750 rpm si dupa ce ramane stabil nu se mai simte. Cand este frig afara se simte mai accentuat si parca incepe asa din scurt, se opreste si iar porneste. Dupa ce atinge 750 se simte rotund. La mers nu am ce zice, se comporta normal. Bujiile sunt schimbate anul trecut. Sa fie de la altceva, sau asa e si la altii.

        Comment


        • #94
          O intalnire in bucuresti cu loganisti de 16 v se face?

          Comment


          • #95
            Sa va masurati tremuratul la ralanti cu tremurometrul ?
            96.000 km impliniti si tremura la fel ca-n prima zi.... Bujiile le schimb pe la 20.000 km nu au nici o legatura la mine. Turatia e constanta la 750 rpm

            Comment


            • #96
              Stimati forumisti ! Sunt detinator de logan 1 facelift din 2012 1.6 16V 90CP motor K4M si am o prima problema la relati-ul pe stationare. Turatia sta undeva pe la 650-700(aprox) , iar dupa cateva secunde masina da un mic zvac (gen rateu ca si cum as acelera putin) , acul sare pana pe la 800-850 dupa care turatia revine la normal. Acest ciclu de turatie crescuta apare din 10-10 secunde la relanti. Ca si reparatii pana acum : schimabt injectoare, schimabat bujii, schimbat clapeta acceleratie (care este motorizata nu are MPP) , verificat admisie sa nu traga aer fals, reprogramare calculator injectie , verificare bobine inductie .next step de verificat distribuitia sa nu fie dezaxata cu 1 dinte.
              Mentionez ca masina trage. La tester apareau fel de fel de erori care dupa schimbarea clapetei au disparut.
              A mai avut cineva problema asta ?
              Am facut si un video https://m.youtube.com/watch?v=YyGoO7P4oks

              Comment


              • #97
                1.6_16v ar trebui sa aibe 102-105cp daca e k4m, 85-88cp are k7m, care e cu 8 valve. bobinele de inductie le-ai schimbat? macar sa incerci cu unele de la un amic, sa vezi. la fel, sonda lambda amonte poate ar trebui si aia verificata/schimbata. distributia e ultimul lucru, daca doar la ralanti ai problema si-n rest motorul trage normal.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google