Mers Usor Neregulat In Regim Ralanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Daca nu ai schimba fisele si bobina sa te gandesti sa le schimbi si bujiile.

    Comment


    • #92
      Eu sint deja la al treilea set de bujii, masina are aproape 68.000 km si face la fel ca in ziua cind am postat prima data. Merg pe principiul "asa face toate" desi am vazut clar ca unele chiar nu fac asa. Consumul e super OK, motorul merge bine, trepidatiile la ralanti nu s-au accentuat (dar nici diminuat) in cei 38.000 km de cind e la mine masina.

      Comment


      • #93
        La mine trepideaza usor dupa pornire pana ajunge la 750 rpm si dupa ce ramane stabil nu se mai simte. Cand este frig afara se simte mai accentuat si parca incepe asa din scurt, se opreste si iar porneste. Dupa ce atinge 750 se simte rotund. La mers nu am ce zice, se comporta normal. Bujiile sunt schimbate anul trecut. Sa fie de la altceva, sau asa e si la altii.

        Comment


        • #94
          O intalnire in bucuresti cu loganisti de 16 v se face?

          Comment


          • #95
            Sa va masurati tremuratul la ralanti cu tremurometrul ?
            96.000 km impliniti si tremura la fel ca-n prima zi.... Bujiile le schimb pe la 20.000 km nu au nici o legatura la mine. Turatia e constanta la 750 rpm

            Comment


            • #96
              Stimati forumisti ! Sunt detinator de logan 1 facelift din 2012 1.6 16V 90CP motor K4M si am o prima problema la relati-ul pe stationare. Turatia sta undeva pe la 650-700(aprox) , iar dupa cateva secunde masina da un mic zvac (gen rateu ca si cum as acelera putin) , acul sare pana pe la 800-850 dupa care turatia revine la normal. Acest ciclu de turatie crescuta apare din 10-10 secunde la relanti. Ca si reparatii pana acum : schimabt injectoare, schimabat bujii, schimbat clapeta acceleratie (care este motorizata nu are MPP) , verificat admisie sa nu traga aer fals, reprogramare calculator injectie , verificare bobine inductie .next step de verificat distribuitia sa nu fie dezaxata cu 1 dinte.
              Mentionez ca masina trage. La tester apareau fel de fel de erori care dupa schimbarea clapetei au disparut.
              A mai avut cineva problema asta ?
              Am facut si un video https://m.youtube.com/watch?v=YyGoO7P4oks

              Comment


              • #97
                1.6_16v ar trebui sa aibe 102-105cp daca e k4m, 85-88cp are k7m, care e cu 8 valve. bobinele de inductie le-ai schimbat? macar sa incerci cu unele de la un amic, sa vezi. la fel, sonda lambda amonte poate ar trebui si aia verificata/schimbata. distributia e ultimul lucru, daca doar la ralanti ai problema si-n rest motorul trage normal.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #98
                  Salutare tuturor.

                  Problema mea este la fel ca cea decrisa de Gicux....relanti instabil la rece si cald....
                  Pe masura ce se incalzeste masina oscilatia se diminueaza, insa oscilatia ramane acolo in permanenta....se misca acul sus jos si parca zici ca trage o gurita de aer fals....nu stiu de la ce e....
                  Eu refuz sa cred ca toate fac asa....Detin de asemenea un logan 2 1.2 (clapeta electronica si acceleratie electronica) nu am vazut sa aibe mpp, si nu face asa....
                  Testat bobine...folosind metoda bobina creion pe fiecare bujie....acelasi lucru.
                  Nu apar erori pe tester....
                  Testat injectoare.... presiune perfecta peste 3.5....
                  Model masina: Logan 1.6 16v euro 5 an de fabricatie 2012 cu corp clapeta electronic, fara motoras pas cu pas.
                  Astept sugesti pareri.....am postat aceasi intrebare si pe forumul cu 1.6 16v euro 5 la categoria cu "motorul se tureaza...."

                  Comment


                  • #99
                    Salut!
                    Aceeasi problema am avut-o si eu la 1,6 16v euro4.
                    Am schimbat mpp, bujii, bobine, dar tot asa facea, problema s-a rezolvat doar dupa ce am schimbat garnitua corp clapeta si garniturile de la admisie
                    Problema ta, chiar daca ai 1,6 16v eiro5 cu clapeta electronica, sunt aproape sigur ca este aceeasi.

                    Comment


                    • Practic sa schimb toate garniturile de pe admisie......si sa etansez galeria de admisie si corpul calpeta electronic....Oare corpul ala clapeta se poate curata? chiar daca e electric?
                      Daca se poate curata....cu ce spary/substanta astfel incat sa nu se strice mai rau? Se calibreaza?

                      adr_ian83 multumesc frumos de informare, o sa incerc si chestia asta. sigur gusta aer fals pe undeva.....pentru ca la pornirea la rece turatia scade constant dar si acolo are mici oscilatii....oscilatiile sunt doar in sus...practic masinii ii creste turatia cu 100-150 rpm doar in sus, dupa scade la 750 dar nu mai jos de 750, dupa iarasi urca un pic. Acest "ciclu nefericit se repeta la fiecare 2-3 secunde sau si mai repede.... Deci comportamentul e ca trage cateva grame de aer fals pe undeva...si probabil corpul clapeta are capacitatea sa remedieze aceste grame de aer fals si sa readuca mereu turatia la 750....
                      Am auzit de la mecanici...vrajeli cu softul.......e posibil si aia....dar nu cred ca cel care creeaza un soft il seteaza sa i se miste turatia intre 750-900...... refuz sa cred.

                      Mai adaug cateva detalii:
                      Masina trage super bine....am mers pe autostrada cu 190 km\h.
                      Consumul este ok. aproximativa 7-8l in afara la mers 120-130 si aproximativ 10-11 in bucuresti cu aglomeratie....
                      Comportamentul masini din punct de vedere pornire la rece, mers, acceleratie este perfect....problema apare si se vede cand este motorul cald....
                      O sa schimb garniturile de la admisie si corp clapeta si vedem dupa cum face, daca rezolv inseamna ca am gasit buba si la euro 5

                      Comment


                      • Corpul clapeta se poate curata cu spray de curatat carburatoare. La cel euro 4, dupa ce am schimbat mpp-ul am pus contactul de 5-6 ori inainte de pornire si totul a fost bine.
                        Si la mine la fel facea turația...cand era rece ramanea turata, iar cand se incalzea oscila in sus cu 200-250 rpm.

                        Comment


                        • Pun un video de pe net unde un alt utilizator are aceasi problema. Urmariti dupa minutul 1.06 ca atunci e motorul cald si o lasa la relanti are o usoara fluctuatie in sus....
                          Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.

                          Modelul lui este cu clapeta mecanica....cu cablu de acceleratie si motoras pas cu pas......dar problema si felul cum face este fix la fel ca al meu

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google