GPL Pe Logan 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    am scris mult offtopic... rog un moderator sa-mi stearga toate posturile... ms
    DB16COS

    Comment


    • #47
      consumul real la diesel in bucuresti este 7,5-8, dar am auzit si 10 mai ales la dieselurile mai potente, nu dci65 care-l bate si mobra la viteza

      Comment


      • #48
        respect @PCH.ai fost super tare cu posturile tale.am ras cu lacrimi.esti bine de tot!bafta!

        ieri am facut un plin la gpl,am facut fix 90 km si apoi am facut iar plinul si mi-a intrat gpl de 22 lei.am mers cei 90 de km prin oras.ce ziceti?nu e bine?
        Last edited by leopardu; 16 June 2012, 16:05.

        Comment


        • #49
          si ca sa nu spuna lumea ca sunt eu ala rau, am incropit repede un excel cu costuri GPL vs diesel

          sa tinem cont totusi ca consumul mediu real la diesel este undeva la 5% ( desi e putin )
          iar la benzinar am pus 9 % ( desi e mult ) sa scoti 9 pe GPL i dai goarna rau

          am evidentiat cheltuielile unde se face diferenta ( am exclus piese precum placute de frana, roti etc pentru ca alea sunt la fel )

          si sa dea domnu ca in astia 100.000 km sa nu pice nimic la diesel si sa mearga perfect fiabil ca altfel ii jale

          si sa nu ma intrebati de ce am comparat 1.6 8v cu DCI 90

          sursa preturilor si datelor Dacia.ro & piesenet.ro
          Attached Files

          Comment


          • #50
            ai un consum foarte bun. eu de obicei fac cam 300km cu un plin (120 lei), si de multe ori 250km cu 100 lei, 33l gaz, ca nu-l las sa stea pe rosu. sa vad eu dizelar sa faca 250km de bucuresti cu 100 lei. si sa nu mearga la consum, ci s-o alerge si sa stea si prin aglomeratii. cel mai bun consum al meu a fost de 450km cu un plin, adica 52L, sau 135 lei. sa nu uitam ca vara gazul scade, motorina creste la pret. motorina era ieri 6.1 lei, si gpl-ul 2.93, la lukoil. gpl cam 44% din pret diesel, in conditiile unui consum cam la jumatate, ca vara consumul de benzina este infim, doar cat invarte de 10 ori motorul la pornire.

            in excelul tau, ai exagerat rau costurile de revizie la gpl. eu am 90 de lei la 6 luni sau 15.000km, doar in garantie. dupa ce termin 3 ani de garantie, adica 540 lei, voi face la an ca la benzina, ca de fiecare data scot filtrele perfect curate. am auzit cag de gpl care a schimbat prima oara filtrele la 100.000km, nestiind ca se schimba ceva deci cost revizii 0.
            Last edited by razvanamza; 16 June 2012, 16:17.

            Comment


            • #51
              cel mai bun consum la mine a fost cu un plin de gpl cu care am facut 470 km,dar am avut si de urcat si pana in poiana brasov in acei km.in rest un plin de gpl numai prin oras la mine tine cam 360-370 km,depinde de conditiile de trafic,iar la demaraj nu prea se simt diferente intre benzina si gpl,cel putin cand e masina goala.se simte un pic cand e masina incarcata si am de urcat un deal.

              Comment


              • #52
                @ razvanamza

                stai asa ca se vor gasi comentatori sa spuna ca se consuma 5 centilitri de benzina la pornire si ca nu i am pus in excel si ca se duc scaunele de la supape, si ca dieselul are cuplu...geez

                Comment


                • #53
                  scaune de supape de rectificat, o data la 300.000 de km nu-i bai. dar turbina de schimbat+injectoare+pompa la diesel faci ipoteca la casa. iau motor cu totul la 10mil, hai 15, ce sa stau sa-l rectific?

                  Comment


                  • #54
                    am facut o greseala la revizie GPL. 1000 in loc de 5500

                    deci usor peste 5000 lei avantaj in cazul benzinarului
                    Attached Files

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by razvanamza View Post
                      ai un consum foarte bun. eu de obicei fac cam 300km cu un plin (120 lei), si de multe ori 250km cu 100 lei, 33l gaz, ca nu-l las sa stea pe rosu. sa vad eu dizelar sa faca 250km de bucuresti cu 100 lei. si sa nu mearga la consum, ci s-o alerge si sa stea si prin aglomeratii. cel mai bun consum al meu a fost de 450km cu un plin, adica 52L, sau 135 lei. sa nu uitam ca vara gazul scade, motorina creste la pret. motorina era ieri 6.1 lei, si gpl-ul 2.93, la lukoil. gpl cam 44% din pret diesel, in conditiile unui consum cam la jumatate, ca vara consumul de benzina este infim, doar cat invarte de 10 ori motorul la pornire.

                      in excelul tau, ai exagerat rau costurile de revizie la gpl. eu am 90 de lei la 6 luni sau 15.000km, doar in garantie. dupa ce termin 3 ani de garantie, adica 540 lei, voi face la an ca la benzina, ca de fiecare data scot filtrele perfect curate. am auzit cag de gpl care a schimbat prima oara filtrele la 100.000km, nestiind ca se schimba ceva deci cost revizii 0.
                      Al meu face in jur de 210 km cu 100 lei si cred ca un DCI poate face 250 km cu 100 lei. Cu masina mea nu merg niciodata la consum, sau sa fiu atent la frane de motor si altele, a.i. sa iasa consum bun.
                      Drept dovada, in ultimele zile, pe o distanta de 100 si ceva de km, am afisat consum de 10.6 , si asta pt un 1.6 hdi.

                      Comment


                      • #56
                        adica 100 si ceva de km cu 60-65 de lei. ca sa faci pe oras 250 de km cu 100 de lei inseamna 250km cu 16.39L, adica 6.5% pe oras.

                        Comment


                        • #57
                          Si ti se pare deplasat pt un dci? Mie mi se pare ok, mai ales ca a mea reuseste 7.5 in oras, in conditiile in care are 1.7 tone.

                          Comment


                          • #58
                            GPL de 30 000 km!

                            Am instalat GPL pe Logan 1.4, in APR-2011 si am 30 000 km!
                            Consumurile sunt urmatoarele: B95 exterior: 5,5--6 L/100km
                            B95 interiorB: 9--12 L/100km
                            GPL exterior: 7--8,4 L/100km
                            GPL interiorB: 9--12 L/100km
                            Am facut pana acum 2 revizii: 88 RON/revizie-schimbat 2 filtre(TomasettoSTAG200)
                            Am Reglat personal jocul la supape: 46 RON-Costul seturilor de unelte
                            Am schimbat filtru de ulei, ulei si siltru aer dupa 23 100 km!

                            Si nu are nici pe dracu!

                            Pretzurile combustibililor le stitzi si Singuri, asa ca va las sa faceti calculelede rentabilitate.

                            Comment


                            • #59
                              Originally posted by db16cos View Post
                              nu tre sa intreb.. citeste mai sus la razvanamza... are consumuri de 11.5-13 in oras si 8.5 in afara. Si astea sunt consumuri zic eu adevarate (spre deosebire de alti colegi care se mint singuri cu consumuri de 4 in afar si 8 in oras de benzina). Un loga diesel in afara ia 4% si in bucuresti maxim 6 deci mai putin de jumatate decat cele pe gpl. Dar la consumurile de gpl mai pune la total si niste cl de benzina care o folosesti pana se incalzeste motorul... Personal n-am incredre in gpluri pt ca umbli la masina. Bagi fire, dai gauri ... Asa dieselul este din fabrica fara nicio modificare asupra caracteristicilor masinii... + in afara am vazut foarte multe zone (garaj, spatii inchise, parcari supermarket) in care ai accesul interzis masinilor cu gpl
                              Pretenash', fac taxi cu Logan dCi de 85 cp. iar in oras pe timp de vara am 5.8-6.1 fara a porni A/C-ul la mers la consum! Asta insemnand a schimba treptele la 2800-3000 rpm. si mers constant a 3-a la 2200 rpm. (sa lucreze turbina cum trebuie, injectoare, tot), caci daca dau a 4-a la 60 km/h scade in 1500 rpm. si este subturata. Cu 70 de litri, plinul pana in buson sa dea afara, fac aproximativ 1200 de kilometri in Bucuresti. Alergata tot timpul scot 10 %, dar cox nemilos, aia FUGA.

                              Acum, iarna, in Bucuresti pe frig scot minim 7.3 % iar pe ger de crapa pietrele, consum minim de 8 %.

                              Am si Logan 1.4 GPL, care pe timp de vara imi consuma 8% pe GPL mers la consum fara A/C pornit. Iti fac pe proba, motorul cald, alimentam, cu 30 RON fac 130 km. in Bucuresti, caci la 60 km/h pot merge cu 1.4 cu treapta a 5-a constant fara sa ma tem ca as putea infunda sau strica ceva ca in cazul dci-ului. La cox grav pe timp de vara scot 14 %.

                              Iarna cu 1.4 GPL, cel mai mic consum era de 10 iar cel mai mare in cox ca eram nesanatos la cap si am testat odata 100 de kilometri pe Bucuresti alergatura fara mila, 15.4 , repet pe ger de crapa pietrele dar era uscat pe jos.

                              Cost revizie de 10.000 km. la dci, cam 350 RON, motorul are aproape 150.000 km. si trebuie sa-i schimb debitmetrul de aer caci masina nu fuge deloc. Daca scot mufa debitmetrului trage de dracii o ia.

                              Cost revizie de 10.000 km. 1.4 MPI GPL, 110 RON (ulei Elf 10w40 cum recomanda cartea, filtru de aer si filtru de ulei). Motorul are aproape 225.000 km. fara probleme.

                              Tata, dupa ce a mers pe taxi un timp cu dci 85... regreta 1.4-ul GPL, ca si profit produs dupa toate cheltuielile pe care le cere masina. Dci este mai scump ca si costuri decat 1.4 GPL, este cruda realitate si sunt sigur ca 1.6 16v pe GPL la mers frumos ar consuma mai putin decat 1.4-1.6 MPI cu GPL.

                              Originally posted by alfabit View Post
                              V-ati luat 1.6 16v sa mergeti pe GPL ?

                              Lumea nu va inceta niciodata sa ma surprinda !

                              Facea-s-ar benzina 12 RON pe litru si sa te vad in autobuz. Atunci gazul va fi 6 RON. Plina lumea de fuduli. Visez la Lancer EVO pe GPL. Restul sa mearga pe benzina, problema lor, eu sa fiu ala "taran" ca-mi raman bani in buzunar.

                              Aici in cartier toti sufera de BMW-uri cu benzina pe rosu sau alte marci cu benzina pe rosu, iar la o plimbare in oras sau sa mergem undeva "haideti cu asta cu Loganu' ca are gaz, n-am bani de benzina".
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment


                              • #60
                                Intrebare intrebatoare: de ce la Mall uri scrie ca e interzis sa intrii cu GPL in parcarea subterana?
                                Intrebare fara misto si fara rautate.

                                As prefera un raspuns daca stie cineva concret, nu presupuneri si misto uri.
                                Care ar fi cauza? Exista pericol de explozie?
                                Saab 9-5 Aero

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google