Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ...cred ca asa e si cu 4.8% ala - tot pe ceas si cu roti mai mici ;)

    Comment


    • La fel cum a spus si pufosul. Mai terminati cu vitezele astea ca de-aia sunt considerati Loganistii spaima soselelor . Ati mers cu 200, treaba voastra dar sa nu credeti ca o sa primiti aplauze. Cel mult fluieraturi.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • Originally posted by GJ-85-SRY View Post
        .....................................
        schimbat numai la 6000-6500 r/min (pe tr4 175km/h)
        ..................................
        Atunci inseamna ca ai scos bun consum ~19%

        Comment


        • Originally posted by ParuLuScorilo View Post
          ...cred ca asa e si cu 4.8% ala - tot pe ceas si cu roti mai mici ;)
          nu, la ala chiar aveam rotile lui lau_swat, kormoranele standard. inca nu apucasem sa tiganesc rotile si ceasurile de bord. 210-le a fost cu 195/50 r15 si acul vitezometrului dat inapoi cu 5-10km/h. la ochi, ca masuratori n-aveam cum sa fac, pe bord neexistand gradatia "-10km/h"
          in alta ordine de idei, unii se pot agita cat vor. n-am mers blana sa culeg aplauze sau fluieraturi, fac ceva pe ele. m-am atacat doar cand am vazut ca unii posesori de 1.4mpi nu cred ca la viteza maxima saispevolti nu consuma mai mult de 14% (se stiu ei aia "gica-contra", fosti piloti de kart, care au la avatar o poza cu un logan rosu, un caine si o casca )
          hai sonykel, omoara-ma cu pietre c-am indraznit de cateva ori sa-i dau maximul la logan. mai rau, am si nesimtirea sa-i contrazic pe aia cu 1.4 care traiesc cu falsa impresie ca au un motor super economic. asa, si?
          Last edited by Seba; 15 September 2009, 15:05.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • nu ma enervez, doar ma agit putin
            cand zicea colegul ca a mers 190-200 si i-a consumat 19, tu te gandeai ca-n treapta a 4-a?
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Originally posted by GJ-85-SRY View Post
              baieti nu am mers constant cu ea la 200
              a oscilat viteza intre 170-210km/h
              schimbat numai la 6000-6500 r/min (pe tr4 175km/h)
              doar ca atunci candte alergi cu cineva nu schimbi la 2500 r/min )
              Scuze ca te intreb si ma bag asa, dar sigur ca ai 175 la 6000-6500rpm??? ca eu cam asa schimb in majoritatea timpului cand nu am vre-un parinte foarte rar in masina!!!! si nu am avut nici o data 175 la 6500, ba chiar nici 100% nu era acul la 170 si turatia era deja taiata, si asta e dupa 7000rpm! scuze de deranj!si cu consumul ala e (spun eu)ca non stop lasai din acceleratie si accelerai si asta manaca, ba chiar mai mult dacaincerci sa accelerezi in treapta a 5-a!

              Comment


              • la ecu stock limitarea e la 6500rpm. in tr 4 decupleaza pe la 170-175km/h. daca ai limitarea la 7000, ar trebui sa treci de 180 la limitare pe tr4.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • saptamana trecuta am facut cam 600 km 300 dus 300 intors bucuresti-alexandria -craiova undeva aproape de calafat la dus singur in masina in localitati cu 50-60 afara cu 110 -120 consum pe cb 6.1 la intoarcere masina ful in portbagaj +3 persoane 7.1 si cu aerul pornit tot timpul

                  Comment


                  • offtopic: acuma inteleg de ce s-a insistat sa se mentina topicul deschis (ne mai distram si noi de cate unul ce se tureaza)
                    ontopic: referitor la consumul lui george, care sa fie aportul incarcarii masinii fata de cel al AC-ului la acel litru suplimentar?
                    Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...

                    Comment


                    • Din cate am vazut eu, mai ales pe extraurban, ac-ul se simte destul de putin la consum. in schimb nr de pasageri conteaza destul de mult .
                      Cam la aceleasi consumuri ma incadrez si eu ca si @george. undeva la 6.2-6.3 la mers normal (pe DN-uri), undeva la 7.0 (dn-uri+daca am ceva autostrada, unde merg 130-140 si mai urca media), iar minim ~5.5 dar asta doar cand merg la "consum" si nu trec de 80.
                      Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                      Comment


                      • Poti sa spui lejer 7,5-8% la mers 130-140 pe DN-uri.

                        Comment


                        • daca merge numai pe portiuni de cativa km 130-140 si-n rest 80-90% cu 110, cam ala e consumul. sub 7...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • teoretic, pe caldura e mai economic sa mergi cu AC decat cu geamul deschis - si nu numai la viteze foarte mari. Greutatea se simte la consum - inclusiv toate troacele de prin portbagaj...

                            Comment


                            • seba mie la 7000 r/min imi taie acceleratia
                              cu tr 2- tu cat i-ai dat
                              baieti consumul il face nr de la adidas..daca vi se pare ca consuma mult d ce v-ati luat 16v...trebuia sa va luati 1.4
                              uitati spre exemplu la octavian el le stie pe toate..nu e thread sa nu zica ceva..stie tot si de 1.4...1.6...1.6 16v intrebati-l pe el daca aveti nelamuriri...nu atatac pe nimeni dar mai usor cu caterinca
                              seba nu te mai agita ca nu ai pentru cine

                              Comment


                              • Consum de 4.4l/100km
                                Traseu : Bascov - Teiu (50km) pe A1
                                Viteza maxima : 80km/h pentru ca ploua foarte tare

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google