Consumul mediu 1.6 16v 105CP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • uitati consum de 16v pe o distanta de 28 km mers 170-200 km/h
    Attached Files
    Last edited by speed_shock; 14 September 2009, 15:11.

    Comment


    • la logan din punctul asta de vedere n-au ce sa scoata. temperatura oricum nu se afiseaza, decat cea de la apa si aia e o variabila critica, deci se afiseaza. doar chestiile non-critice se vor scoate usor-usor...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • @GJ-85-SRY: in conditii de autostrada in Ungaria, cca 20 km am mers cu 185 km/h (viteza de pe bord), cu AC pornit continuu si 4 persoane si nu a sarit de 12,5 - 13 %. Nu am poze, doar martori. Cum ai reusit, fiindca mi se pare un pic cam mult?
        The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

        Comment


        • pai la vitezele astea consumul poate sa difere in functie si de conditiile de mediu.vantul ar fi unul dintre ele.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • De acord cu tine, dar 6 litri in plus? Si nu avem noi munti de urcat cu 180 km / h...
            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

            Comment


            • acu depinde si cum schimbi vitezele.daca il duci numa in zona rosie ...mananca benzina de zici ca e mig.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • @mumus: tu nu poti sa intelegi sau nu vrei sa intelegi ca NU AM CONSUM INSTANT? Vorbeam doar de consumul mediu - ON TOPIC...
                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                Comment


                • Originally posted by GJ-85-SRY View Post
                  uitati consum de 16v pe o distanta de 28 km mers 170-200 km/h
                  Ma gandesc ca aproape tot timpul pe distanta asta ai fost cu acceleratia la podea nu?
                  Atunci se explica valoarea asta mare.
                  Daca o stabilizai la 180 sa zicem, sigurat iesea undeva (zic eu) ~13%.

                  Comment


                  • eu pe autostrada la 210 pe ceas am consumat intre 13.5 si 14%.
                    mumus, daca a tinut-o numai in 170-200-170-200-170-200, e normal sa ia 19%. pe pista am avut consum de 26%, deci nu e neobisnuit. sau tu crezi ca numa super unupatruempetrei consuma putin si restul consuma de se ineaca? revino-ti...nu-i ca-n filme, calugarii nu-s betmen si saispevolti nu bea cum zic taximetristii. la 140 constant 8% chiar nu e mult. si 4.8% la 80km/h iar nu e mult. asa ca lasati parerile, pana puneti mana pe un 16v si mergeti cu el multi kilometrii. si blana si lejer si moderat si atunci faceti-va socotelile. n-am nici un motiv sa laud 16voltiu ca am avut si 1.6empei normal si am fost multumit si de ala. pur si simplu tre' sa recunoastem ca 16v e un motor mult mai reusit decat restul benzinarelor si nu-i asa betiv cum zic unii zgarie-branza care vor 500 de cai la 1500rpm si consum mai mic decat un dizal de 800cmc.
                    de fapt, ce ma mai mir? ca 16v e un motor de rahat, un 1.4mpi remapat merge la fel de tare si consuma mai putin. din nou, sa-i ia dracu pe incapabilii aia de la renou de nu s-or gandit la metoda asta numa' or lucrat ani de zile sa dezvolte 1.6_16v cand aveau superba baza de pornire 1.4mpi...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • dupa ce a trecut vara s-a terminat cu ambuteiajele cu folositu de ac mi-a scazut conumu de la 10.4-11.5 la 8,3-8.7 consum mediu in regim mixt dar mai mult urban dar mi-am schimbat putin stilu de condus incerc so tin in turatii constante nici subturata nici turata...

                      sigpic

                      Comment


                      • hai sa ne calmam ca ne creste tensiunea.raportat la performantele pe care le scoate 16 v are un consum bun.e adevarat ca nu mai e de mult un motor de actualitate dar e cat de cat fiabil.eu ca posesor sunt multumit de consum.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • baieti nu am mers constant cu ea la 200
                          a oscilat viteza intre 170-210km/h
                          schimbat numai la 6000-6500 r/min (pe tr4 175km/h)
                          doar ca atunci candte alergi cu cineva nu schimbi la 2500 r/min )

                          Comment


                          • devenim penibili daca ne tot etalam vitezele astea hiperbolice...
                            seba de la tine nu ma asteptam...

                            sigpic

                            Comment


                            • Pufosule, ma bag in locul lui seba, si vad 2 posibilitati: ori e putin tiganita masina (sunt sigur de asta, la cum il stiu pe seba), si/sau e ceva mai mare eroarea pe ceas. Ca asa a zis omu PE CEAS, deci cu gpsu s-ar putea sa ai alta viteza, stii doar
                              ps: seba, va invidiez, sunt curios cat as scoate cunsum mediu la vreo 10 ture pe circuitul ala de la voi (sunt singurele conditii de "drum" in care n-am testat consumu mediu)
                              If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                              Comment


                              • mah pufosule (aka sonykel), eu am zis ca a mers "pe ceas". real nu cred ca a trecut de 190, tinand cont ca are eroare mare de afisare si roti mai mici. am dat eu acul inapoi, dar asta nu inseamna ca a mers 200. si de ce ma rog nu te asteptai la asta de la mine ?
                                adnruska, consumul ala de 26 l-am avut si la 5 ture si la 25 de ture de circuit. atat papa in regim de a 2-a capat 60-70% din circuit si a 3-a capat 15-20% pe linie dreapta. pe iveco ia mai putin, ca mergi mai mult cu a 3-a.. partea proasta e ca circuitul de la sannicolau nu mai exista, deci ne-a ramas unul singur unde sa ne dam. apropo, saispevoltiul meu n-a fost tiganit cu chiptuning. avea softul stock.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google