1.6 16v + JH3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    salut tuturor!
    vitezometrul la logan are eroare intradevar de 6%.
    la viteze la mici poate e undeva la 5%, caci formula de calcul ar fi x*1.02 + 3km/h, unde x este viteza reala.

    Comment


    • #17
      Confirm cele din postul anterior, eu circul cu gume 205/55/16, avand diametrul cu 1.8% mai mare, iar eroarea este aproape constanta pe toata plaja de viteze variaza intre 2 si 4 km/h...

      Comment


      • #18
        Deci mergeti incet, de-aia nu avem strazi fara gropi !

        Comment


        • #19
          Oameni buni nu va mai ""certati"" atat pe faptul ca ai o viteza la bord si o alta viteza dupa gps.
          Eu am vazut mai multe reportaje pe Dyscovery legate de aceasta problema cu viteza pe care o arata acul la bord si viteza pe care o ai dupa gps.
          Toti fabricantii de automobile construiesc aceaste masini intentionat ca sa iti arate o viteza mai mare la bord fata de viteza reala.Acum care este procentajul de diferenta de la fiecare masina in parte nu mai stiu.
          Credeti voi oare ca nu ar putea astia sa calibreze acul de bord cu gps-ul?
          Mai mult ca sigur ca pot sa faca acest lucru,,dar este o chestie de siguranta,au spus acesti oameni in interviurile date pe canalul Dyscovery.

          Comment


          • #20
            Cred ca aeasta combinatie ( K4M + JH3 ) este cea mai buna pentru berlina, mai ales la capitolul viteza si demaraj. In schimb JR5 este proiectata mai mult pentru consum si pentru rezistenta la cuplu mare.

            Comment


            • #21
              Oricum JH3 nu s-a proiectat pentru autostrazi la 130 km/h ai 4000 rot/min. Asta inseamna ca motorul este turat consum mai mare. Cuplu maxim nu inseamna consum optim. La 2800-3000 rot/min are consumul cel mai bun, dar sa vad cine merge pe autostrada cu 80-90 km/h.Deci la partea asta ar trebui sa se gandeasca inginerii de la fabrica Mioveni. S-a aratat ca la Seat Leon treptele 3-4-5 s-au refacut sa fie mai lungi, pt autostrazi. Poate noua Dacia se va face mult mai optim, adica poti circula cu treptele mai mici si chiar poti adapta o viteza pe plac si consum.

              Comment


              • #22
                Poti face asta, cand si motorul iti permite.


                PS: la 4000 rpm ai 140 km/h. La 3000 ai 105 km/h.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Kovy View Post
                  Nu m-am putut lamuri. Cu ori ce combinatie de rapoarete fac calculul mie nu-mi iese viteza de 74 km/h la o turatie de 2000 rpm. Am alt tip de cutie, sau acul minte?
                  pai eu vad ca acolo pe bord ai 74 la 2000 rpm. sau nu e bordul tau ?


                  eu nu am inteles nimic din ce se vb pe aici. care are rapoartele mai lungi ? jh3 sau jr5 ? pe 1.6 mpi si dieseluri e aceiasi cutie ?
                  Last edited by alessandro; 4 February 2010, 12:10.

                  Comment


                  • #24
                    cutiile astea jh3 si jr5 si-au dovedit fiabilitatea si faptul ca-s simple si ieftine le va face sa mai fie montate inca 5 ani pe loganuri...de curiozitate, megane 1.6_16v are in tr6 acelasi raport ca loganul in tr5, degeaba are 6 trepte din punctul asta de vedere. la fel si dizalele noi in 6 trepte, facute pt un sprint mai bun, au in ultima treapta cam aceeasi viteza ca un dizal mai vechi, de aceiasi cai, in tr5...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by marx View Post
                      pai eu vad ca acolo pe bord ai 74 la 2000 rpm. sau nu e bordul tau ?


                      eu nu am inteles nimic din ce se vb pe aici. care are rapoartele mai lungi ? jh3 sau jr5 ? pe 1.6 mpi si dieseluri e aceiasi cutie ?
                      pai tu compari bordul cu erorile de kilometraj sau de cauciucuri cu viteza calculata si reala din raportul cutiei ?
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #26
                        Pai n-are degeaba 6 trepte, are o etajare mai buna (clar) decat asta in 5.
                        Pt un 1.6 tr V e OK, deloc scurta (adica se putea si mai scurta).

                        Comment


                        • #27
                          am inteles ca MCVul este foarte turat in a5a ...la 120-130
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #28
                            Eu am inteles ca are cu ~250-300 rpm mai mult pe tr V (daca nu in toate chiar).
                            Daca ar fi pusa cutia de pe MCV pe berlina, iti dai seama ce reprize bune ai avea ) (cred ca si demaraj mai bun).
                            Cam asa e si la Focus 1.6 (la ~3800-3900 rpm are 130).

                            Comment


                            • #29
                              deci eu ce cutie am pe 16 v ?

                              Comment


                              • #30
                                daca ai berlina ai JH3

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google