1.6 16v + JH3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    un JH3 cica o idee mai bun decat pe 1.6 8v...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #32
      intrebare : cam pana la ce cuplu si putere la o banzina se merge pe rapoartele astea ca la 1.4 1.6 si 16v ? am mers azi cu un bmw de 200 cai si le avea identice. la 2750 cu a 2 a avea 40 kmh si la 3000 cu a 5 a avea 110.
      intreb fiindca am observat sa rapoartele acestea sunt foarte raspandite printre benzine.

      Comment


      • #33
        Se potriveste?

        Inainte sa incep sa va spun ca pe 1,6 16v motor k4m pe berlina este cutie JH3 057 nu alt indice, doar 057 si atat.Duminica asta la intalnire m-am tavalit pe sub masini si am verificat la un model de 2007ph1 si unul de 2009 pH2.
        Eu am o problema cu, cutia mea de viteze si vreau sa iau una SH. Intrebare: se potriveste Jr5 pe berlina1,6 16v? Daca da, va rog sa argumentati.
        https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

        Comment


        • #34
          Stiu ca JH5 e montata pe diesel si am auzit pe cineva ca nu se potrivesc cutiile de diesel pe motoarele pe benzina (alta prindere pe blocul motor) - insa nu am verificat informatia.

          Totusi e montata o cutie JR5 pe Duster 1.6 16v
          Last edited by ion_R5; 17 February 2012, 23:37. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #35
            din moment ce s-au facut 1.6mpi cu cutii jr5, cred ca merg pe orice benzinar. indicele de dupa jr5 are legatura cu trenul demultiplicator, ala probabail ca difera intre jr5 de diesel si jr5 de benzina, la fel ca si-n cazul dizalelor echipate cu jh3.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #36
              Am gasit cutie de viteze la un dezmembrari.Nu am gasit jr5-ul dar am gasit cutia originala JH3.M-a ajuns 10 mil si cred ca e un pret bun avand in vedere ca, cutia a fost demontata in fata mea de pe motor si am vazut si masina de pe care s-a demontat aceasta avand 33 322 km.La fix pt ca eu am aprox 32000 .Luni o montez pe masina si marti voi face prima proba...sper sa fie totul ok ca altfel
              Last edited by Seba; 22 February 2012, 23:19.
              https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

              Comment


              • #37
                Dar de curiozitate, cutia originala a masinii ce a patit la km astia ?
                Dacia Logan Prestige 1.6 16v - B 21 xxx

                Comment


                • #38
                  Originally posted by bossake View Post
                  Dar de curiozitate, cutia originala a masinii ce a patit la km astia ?
                  Buna intrebare .Am schimbat burduful de la planetara din stanga(cel de la interior) si meseriasul de la service nu a etansat bine burduful si in timp sa dus uleiul din cutie, eu am fost plecat din tara iar taicamiu a mers cu masina pana a inceput sa scartaie. .Acum imi caraie cand bag in treapta a patra si fluiera treapta a cincea...in fine am luat alta, abia luni am programare la service sa o schimb.Am sa revin si cu informatii cat ma costat, timp de lucru, etc.
                  PS. Oricum am sa o fac si pe cea originala, numai sa vad ce trebuie sa ii cumpar sa o repar.
                  Last edited by AlinVRS; 24 February 2012, 21:12.
                  https://encrypted-tbn1.google.com/im...ypHtCgqRoOrJ3T

                  Comment


                  • #39
                    la JH uri treapta 5 se duce prima. are un sistem care nu asigura o ungere foarte buna

                    Comment


                    • #40
                      pai e prima care ramane fara ulei .
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #41
                        problema e din sistemul d eungere, niste tije de plastci care culeg ulei d epe arbore si il lasa sa se prelinga pe trenul de tr5, care e in afara cutiei, eu de 25000km am rupt stutul ala de plastic si megre ok, nu caraie, nu suiera. probabail l-am "tunat" involuntar
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #42
                          @ seba

                          a mea scoate un tziuit foarte foarte fin in acceleratie dar nu imi dau seama daca este de la cutie.
                          -tziuie doar in acceleratie. pe frana de motor sau mers constant nu face.
                          - crezi ca este o idee buna sa scot plasticul ala care prelinge ulei ? ma gandesc ca ala scuipa ulei pe pinioane si nu e tocmai ok sa lipseasca

                          Comment


                          • #43
                            exact aia face si excat de aia nu-i bine sa lipseasca. al meu s-a rupt, nu e scos de tot :P
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #44
                              @seba , la tine vede rar a 5a de aia nu e problema .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #45
                                aveti idee daca se gaseste pe undeva plasticul ala care unge treapta 5 ?

                                se poate cumpara ca piesa de schimb ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google