Discutii generale 1,6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutari! 650 de lei e pretul dat de reprezentanta....300 si ceva de euro mi se pare neomenesc, mai bine vand masina)). L-am comandat, cand vine, pun poze. Ideea e ca al meu merge perfect pana la -10 grade, dupa pare ca se "blocheaza". Daca nu se potriveste asta nou, il pun la vanzare.

    Comment


    • Codul dat de bogdan_cr e pentru asta adică E5, acceleratie electronică
      Attached Files
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Pai sintem la subiectul " discutii generale logan 1.6 16v 105cp " eu asa am inteles, poate gresesc eu ...

        @teodormircea : Loganul tau este E4 sau E5 ( adica ai cablu de acceleratie sau nu ? )

        Comment


        • Euro 4, an 2009, cablu acceleratie. As vrea eu fara cablu....

          Comment


          • Piesa aia de treisutesiceva e pentru E5, asa ca am rezolvat-o si pe asta, adica confuzia...

            Comment


            • Acesta e motorasul cu tot cu caracasa. Nu pun link, cred ca nu e voie.
              Cand ajunge, il curat (de data asta cu grija) si vad ce e de capul lui.
              Daca nu merge, asta e, tzeapa 80 ron+curier.....
              Attached Files

              Comment


              • Originally posted by teodormircea View Post
                As vrea eu fara cablu....
                Nu te grăbi cu astfel de afirmaţii.

                Comment


                • De ce spui sa nu ma grabesc....doar pentru lag-ul de acceleratie? Mai rau ca la diesel nu poate fi )

                  Comment


                  • Originally posted by teodormircea View Post
                    ...doar pentru lag-ul de acceleratie?
                    Şi nu este suficient?
                    Plus motorul mai "gâtuit" la Euro 5.

                    Comment


                    • Norma Euro5 e martea pasiunii, nu clapeta de acceleratie electronica.

                      Am masina cu K4M Euro3 cu acceleratie electronica si inainte am avut K4M tot Euro3 cu acceleratie pe cablu- niciun lag sesizabil daca clapeta e curata si garniturile admisiei sunt ok. Ba chiar clapeta electronica e mai capabila in ture mici, impreuna cu softul din ECU ofera un cuplu mai bun.

                      Comment


                      • @ andri :Ai perfecta dreptate. Eu nu simt nici un lag in acceleratie, totul e sa o calci la blana cind vrei sa raspunda motorul...parca are un intrerupator pe la milocul cursei pedalei de acceleratie, daca treci dincolo te infunda in scaun. Asa e softul scris, pina la jumatea cursei pedalei motorul sa raspunda normal, cind treci dincolo sa dea tot ce poate imediat.

                        Comment


                        • Bogdan.cr, ajuta la consum chestia asta. Si la noxele emise, mai putine.

                          Oricum, dupa ce ai trecut de 3500 rpm, masina fuge bine de tot. Doar pisti acceleratie si raspunde foarte frumos, mai ales ca Loganul e usor.

                          Comment


                          • Acolo il si tin, intre 3500 - 6000 rpm majoritatea timpului, asa cum am scris de citeva ori aici pe forum, asumindu-mi misto-urile care au inceput se curga...

                            Comment


                            • Poate are cineva o diagrama a cuplului maxim functie de turatie.Am discuta la obiect si argumentat...

                              Comment


                              • Avem si diagrame. Cea cu 77 Kw este motorul de pe Dacia. Cel de 83 kw este de ep Laguna si Megane cu fulie defazoare- deci distributie variabila. Cel de 98 kw este de pe Twingo RS si Wind.

                                Dupa cum se observa, indiferent de varianta, curba de cuplu este cam asemanatoare pana la 4000 rpm indiferent de versiunea de K4M.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google