Bara De Torsiune Fata Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bara De Torsiune Fata Logan

    Cine imi poate da un raspuns de ce "noua Dacie Logan" nu are bara de torsiune pe rotile din fata,pe cand tipurile mai vechi,au aceasta piesa,care dupa parerea mea nu era montata degeaba !

  • #2
    E criza dom`le , si de la dacia ne asteptam sa puna si volanul inclus la optionale ... au ajuns la concluzia ca doar motoarele mai puternice de 1.6 16v si 1.5 90 cp au nevoie de acea bara stabilizatoare
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #3
      pai da...ca alea cu motoare mai "slabe" nu mai iei curba cu ele...16v si 1.5 nu poti sa le tii in frau la cata putere au...intre 2006-2007 au avut cele mai corecte si cele mai bune versiuni...acuma deja e hotie..n as da loganu pe care il am, da sigur nu mi as lua alta masina de la ei...pacat ca isi bat joc asa
      sigpic

      Comment


      • #4
        Oare in loc de bara aia stabilizatoare care e vreo 9 milioane plus bucseraie si montaj, nu poti pune o chestie d'asta ?
        Keyboard error or no keyboard present.
        Press F1 to continue or DEL to enter setup...

        Comment


        • #5
          Una e una si alta e alta
          Bara rigidizare (strut bar) : este un element de suspensie care reduce alunecarea masinii si se monteaza pe capetele superioare ale telescoapelor , pe oale.Rolul principal al acestui element de stabilitate este de a rigidiza caroseria si de a nu permite apropierea extremitatilor , de a spori manevrabilitatea vehicului, crescand stabilitatea in curbe si la manevre bruste.
          Bara stabilizatoare (antiruliu) :micsoreaza inclinarea in viraje, se monteaza pe sub masina
          prinsa in 2 puncte de lonjeroane avand extremitatile atasate basculelor fiind confectionata din otel calit.Actiunea ei depinde de rigiditate si dimensiuni. O bara antiruliu prea rigida va diminiua confortul, dar va ameliora capacitatile dinamice ale masinii. Daca bara antiruliu va fi prea rigida pe fata masina va avea tendinta sub-viratorie, adica masina tinde in curbe sa pastreze deplasarea spre inainte si sa nu “asculte” comanda soferului.
          Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

          Comment


          • #6
            astea nu pot functiona una fara cealalalta..daca pui bara de rigidizare, da masina sse inclina in curba tare degeaba
            sigpic

            Comment


            • #7
              Apropo de lamuriri din partea constructorului ; eu am doi ani de cand incerc sa aflu oficial daca se poate spune asa,daca exista deosebiri constructive intre motorul de 1,6 pe benzina si cel de 1,6 pe GPL. Am avut parte de foarte multe "pareri" dar ceva garantat-nu. Deci de aceasta vad eu utilitatea ca cineva competent(a nu se interpreta) sa ne mai lamureasca din cand in cand.
              Last edited by SELU; 10th December 2010, 19:20. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Pai la motor nu difera decat pistoanele, scaunele de supape mai dure, supape nitrurate, fusta piston grafitata si cam atat...ma rog si bujiile sunt altele, dar deja nu mai conteaza.
                Aaaaa si era sa uit...la ph2 capacul de la culbutori si baia de ulei sunt mai subtiri, ca doar deh e criza, mai taiem din ele da-le dreq ;))))
                Keyboard error or no keyboard present.
                Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                Comment


                • #9
                  Bara antiruliu nu mai este necesara, si alte marci au renuntat la ea la tipurile sub 1000 kg, partea de antiruliu este preluata de bratele australe folosite de Logan. Sincer cred ca este un lucru bun disparitia barei si a bucselor aferente si nu am auzit pe nimeni plangandu-se ca nu poate lua o curba cu 80 la ora pentru ca nu are bara antiruliu.

                  Comment


                  • #10
                    acum se monteaza din nou la toate modelele. cel putin asa se zice prin servizuri. o fi fost o incercare de cost-cutting pe ideea "las ca nu se observa".
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • #11
                      Are bara de torsiune

                      Originally posted by SELU View Post
                      Cine imi poate da un raspuns de ce "noua Dacie Logan" nu are bara de torsiune pe rotile din fata,pe cand tipurile mai vechi,au aceasta piesa,care dupa parerea mea nu era montata degeaba !
                      Toate masinile au bara de torsiune!!!! Vezi ca Ing. de la dacia i-au schimbat pozitia, este mult mai sus pe la nivelul farurilor (langa lonjeron), din portfuzeta exista ca o bieleta de directie care se uneste cu bara de torsiune.(au ascuns-o nitel)

                      Comment


                      • #12
                        pune o poza, ca din descriere, ce spui tu seamana cu tirantul cadrului motor mai degraba decat cu o bara stabilizatoare. poate ma insel, dar o poza ar fi edificatoare pt toata lumea.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          [IMG]file:///C:/Users/K%20T%20A/Desktop/bara%20stabilizatoare%20logan%20cup-001-500x500.jpg[/IMG]



                          incerc sa inteleg ca un necunoscator de ce bara este prinsa de oala si nu de capetele amortizorului? adica nu risti ca acele gauri pe care le dai cu montajul bari pe oala sa rugineasca de jur imprejur si la o groapa mai serioasa sa-ti smulga bara cu tot cu oala? aceasta bara rezolva unghiul de inclinare la curbe doar cu amortizoare sport sau se rezolva si fara amortizoare adica cele stock?
                          Last edited by cata89ro2000; 29th May 2012, 01:34. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Sesimte chiar foarte bine si la stoc...nu rugineste ca intai tratezi gaurile cum trebuie, nu pui bara direct pe tabla la suspensia mcpherson nu se preteaza prinderea pe capetele amortizoarelor
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Da. Sa scoata bara antiruliu - care a fost pusa degeaba atitia ani pe toate masinile -, sa scoata discurile de frina ventilate, sa puna simple, ca in fond se poate mege si cu 60 km/ h, ce atita viteza, deci nu e necesara ventilatia discurilor, da si frina pe spate nu e necesara in fond, nu-i asa ? Ca la bicicleta, frinezi decit cu frina fata ....

                              ( sper ca s-a inteles mistocaraia ... )

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google