Bara De Torsiune Fata Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    la ce pret ebara stablizatoare

    Comment


    • #47
      Moama, atatea confuzii si pareri neavenite nu am mai vazut de mult.
      1. Bara de torsiune este la autoturisme ca Oltcit in locul arcurilor elicoidale de la suspensie, deci nu are legatura cu directia.
      2. Bara stabilizatoare este extrem de importanta pentru stabilitatea masinii atat in mers drept cat si in viraj, incercati sa o scoateti si veti vedea cum dansati pe sosea la cea mai mica groapa. La unele masini exista bara stabilizatoare si pe puntea spate, din aceleasi considerente, de obicei la masinile 4x4.
      3. Toate masinile cu tractiune fata sunt supraviratoare, adicatelea tind sa mearga inainte si sa nu vireze, fata de cele cu tractiune spate care sunt supraviratoare, adicatelea fuge fundu in exterior in viraje. Concluzia este ca Loganul asa trebuie sa se comporte la banii astia. Exista sisteme de control al traciunii si alte sisteme de siguranta in ceea ce priveste aderenta, tractiunea si stabilitatea pe traictorie in viraje precum si anvelope, suspensii si alte minunatii care se afla in dotarea altor masini mai stabile si mai " destepte". Trebuie doar sa ti le permiti financiar.

      Comment


      • #48
        Toate masinile au bara stabilizare punte spate. Inclusiv loganul. Toate loganurile au punte stabilizare spate. Si vechia dacia are bara stabilizare spate. Este mult mai importanta pe spate acea bara.

        Comment


        • #49
          Ronin, trebuie sa comentez putin... sa nu te superi...

          Punctul 1: am avut Oltcit, avea bara de torsiune, de acord cu tine... insa nu avea bara stabilizatoare... si statea bine in curbe...
          Punctul2: Loganul are suspensiile moi... de aia se leagana... mai degraba...
          Punctul 3: Masinile cu tractiune fata sunt subviratoare, mai degraba...

          Comment


          • #50
            a zis supraviratoare la ambele si tractiune fata si spate, dar a explicat bine. cu siguranta se referea la subviratoare.
            bara stabilizatoare pe spate am vazut si pe niste modele lancia sedan cu suspensie independenta spate (tractiune pe fata).
            internal combustionizer

            Comment


            • #51
              Scuze de greseala, ai dreptate Martian, subviratoare sunt cele cu tr. av. Despre stabilizatoare spate iar am gresit deoarece am vazut si pe alte masini, tr. fata sau spate sau integral. Clar ca Loganul e moale la suspensie si are nevoie de stabilizatoare dar nu am inteles exact, exista Logane din fabrica fara stabilizatoare fata? asta e crima daca e asa. Eu la a mea am avut rupt un tirant de la stabilizatoare si valsa de mama focului dar fara bara de tot!?.

              Asa, imi pare rau ca scriu in alta postare, dar eu unu nu am observat nici o bara stabilizatoare nici la Dacia cea veche nici la Logan pe spate in schimb la Niva ce o am in dotare are o ditamai bara stabilizatoare ca nu tre sa te apleci ca sa o vezi.
              Last edited by Ronin; 13th December 2012, 20:04. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #52
                Ronin, exista si fara bara stabilizatoare, al meu Logan din 2009 e asa...

                Parerile despre cat de tare se simte diferenta intre masinile echipate cu stabilizatoare si cele fara sunt impartite... Eu am condus Logan cu bara stabilizatoare si chiar am fost atent la comportamentul masinii si... n-am simtit vreo diferenta.

                Tind sa cred ca Seba are dreptate cu ce a spus cateva posturi mai sus... e si o chestie psihologica...

                Ziceam de Oltcit si mai devreme... nu avea stabilizatoare, dar avea o suspensie ma rigida... nu se legana si statea bine in curbe...

                Comment


                • #53
                  Oltcit am avut si eu vreo 4 si intradevar tot ansamblu punte fata era conceput altfel si intradevar se tinea bine in curbe mai ales daca o lasai un pic mai jos si intareai suspensia, eu l-am alergat pe unu cu o Micra pana a gafait, nu-i venea sa creada ca se tine Oltcitu asa bine pe sosea.

                  Comment


                  • #54
                    As mai fi zis multe de bine despre Oltcit, dar e in afara subiectului...
                    Oare s-a gandit cineva sa faca un topic cu Logan vs Oltcit?

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Ronin View Post
                      Oltcit am avut si eu vreo 4 si intradevar tot ansamblu punte fata era conceput altfel si intradevar se tinea bine in curbe mai ales daca o lasai un pic mai jos si intareai suspensia.............
                      Daca o tranteai pe burta suspensia devenea mai rigida. Dintr-o greseala de montaj o parte am lasat-o mai jos si atunci mi-a venit idee sa o las toata pe burta (cred ca numai vreo 10 cm avea garda la sol)

                      Pe curbe dadeam clasa la Golf2, nu se putea tine de mine, motorul micut (1.1) dar oricum mai nervos decat o Dacia 1310 )
                      O masina buna dar nu pt romani la vremurile acelea.

                      Comment


                      • #56
                        Concluzia... Oltcit rulzzzzzzz!!!!! )

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by Martian View Post
                          As mai fi zis multe de bine despre Oltcit, dar e in afara subiectului...
                          Oare s-a gandit cineva sa faca un topic cu Logan vs Oltcit?
                          Tare as fi curios sa stiu daca ruginea vreo masina mai repede ca oltcitul.
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #58
                            einstein1984, Dacia 1300 cu siguranta ruginea mai repede...

                            Comment


                            • #59
                              Cu singuranta 1300 nu ruginea, poate 1310 ... 1300 a avut o tabla a naibii de buna pe ea. La logan visezi sa ai asa tabla.
                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Eu am apelat la protectia consumatorului si bineinteles am primit o scrisoare sa ma prezint la service pt montarea acestui element. Cei de la dacia au primit o amenda de 36mil lei vechi. Prima data mau tinut cu vorbe si la urma am cerut in scris , deoarece eu am fost dus in eroare de catre reprezentanta ca la acest model de autoturism in prospect era scris tip Mcperson cu bara stabilizatoare.Conform art. din protectia consumatorului am avut dreptul la despagubiri ori schimbarea autoturismului, cea ce nu.io placut, insa mi-au montat gratuit. Dupa ce mi-au confirmat ca modelul Laureate 1.4 2008 nu are bara stablizatoare, desi cand am platit cash acest autoturism nu mi s-a zis ca uite ba lipseste colierul de la teava de alimentare, ba bara si alte elemente. Eu am inceput sa observ ca se balanganea pe autostrada cu viteza la 120 mai ales la vant puternic. Va spun dupa montare nu am mai simtit acel fenomen.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google