Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am si eu o intrebare: toata lumea lauda propretatile uleiului 2T in motorina,dar nimeni nu spune si partile negative al folosirii! Pentru ca exista si asa ceva! Asa ca astept vreun comentariu ,post.....etc de la cineva mai avizat si despre efectele negative!

    Comment


    • nu cred ca o sa gasesti.

      nu stiu sa existe vreunu care foloseste ulei de 2T si sa nu fie multumit

      Comment


      • Originally posted by gabryel72 View Post
        Am si eu o intrebare: toata lumea lauda propretatile uleiului 2T in motorina,dar nimeni nu spune si partile negative al folosirii! Pentru ca exista si asa ceva! Asa ca astept vreun comentariu ,post.....etc de la cineva mai avizat si despre efectele negative!
        Pai lumineaza-ne tu. Pana acum n-a venit nimeni cu o explicatie clara, decat speculatii. Eu, altul, etc care folosim asa ceva, nu am patit nimic si vorbim de motoare incepand cu Logan si terminand cu Touareg.
        Vreau si eu sa vad un motor crapat din cauza uleiului sau macar un catalizator, ceva.
        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

        Comment


        • cunosc Audi A6 3.0 TDI 225 cai care foloseste 2T Motul de vreo 280.000 km. de la 0 kilometri

          in afara de o turbina schimbata pe la 200 si ceva de mii, motorul, pompa de inalte, injectoarele si catalizatoarele merg impecabil.

          cu 1 litru / 70-80 litri de motorina au iesit noxele meru fara probleme.

          are tevile de evacuare mai curate decat orice alt diesel care foloseste motorina curata.

          Comment


          • Hai bre ca n-are legatura utilizarea uleiului 2T cu "frumusetea" tevilor de esapament.
            In cel mai rau caz le face mai negre putin, ca doar e un ulei ce trebuie ars, chiar daca e miscibil cu carburantul.
            Eu unul vad asa problema: multi folosesc, iar din acesti multi, putini spre deloc se plang. Unii in schimb nu vor avea probleme cu motorul (vezi Darkside, ce are motor HDI, pardon de BMW ). Statistic vb, eu mi-as pune daca ar exista sansa sa am probleme cu masina. Altfel, doar de amorul artei, ca sa dau unora banuti pe uleiul ala, si sa ma complic cu alimentarea, nu merci.

            In concluzie, vad ca sunt mai multe argumente pro, decat contra.

            Comment


            • Fratilor eu nu pot sa tin o masina si sa bag tot felu de nebunii in ea si sa sper sa mearga sau super-extra-mega lubrifianti ca asa zice nea mecanicu din vecini. O masina trebuie sa manance strict ce recomanda fabricantul nimic mai mult in alte conditii mai bine scapati-va de ele. Oricum majoritatea faceti sub 30.000 km pe an si masina va tine lejer 10 ani,mai repede sare rugina.Deci de ce agitatia asta si discutia despre ulei care nu s-a dovedit ca ajuta?Nu mai bine bagati motorina de la pompa si aruncati din portbagaj palniile si bidoanele.

              Si audi 3.0 tdi,cam jenant din punctul meu de vedere sa schimbi turbina la 200.000km......
              Last edited by lenard; 5 July 2012, 13:29.

              Comment


              • Originally posted by alessandro View Post
                cunosc Audi A6 3.0 TDI 225 cai care foloseste 2T Motul de vreo 280.000 km. de la 0 kilometri

                in afara de o turbina schimbata pe la 200 si ceva de mii, motorul, pompa de inalte, injectoarele si catalizatoarele merg impecabil.

                cu 1 litru / 70-80 litri de motorina au iesit noxele meru fara probleme.

                are tevile de evacuare mai curate decat orice alt diesel care foloseste motorina curata.
                eu sunt sigur ca ar fi facut aceiasi km si fara ulei 2T eu zic ca nu exista vreo dovada clara ca ar prelungi vreun pic viata motorului. poate la dci euro 3 care avea probleme cu pompa de injectie ajuta sa nu se mai produc[ span. dar la ph2 eu nu cred ca mai e nevoie de asa ceva. ca sa nu mai zic de motorul de audi. ce crezi ca i-a facut uleiul ala ?! eu unul, cel putin, nu voi baga niciodata asa ceva. romanul zice ca "mai bine" e cel mai mare dusman al binelui.. atata timp cat nu exista niciun experiment clar care sa demonstreze efectele benefice, prefer s[ raman la diesel de top si atat.

                Comment


                • eu sunt de parere ca ar trebui recomandat un ulei 2T,aditiv sau altceva numai dupa ce faci,sa zicem 100000km folosind acelasi produs si nu ai probleme deloc cu injectoarele,turbina,fumul excesiv, etc. in rest cred ca fiecare merge pe riscul sau,folosind sau nu,produse aditivate sau ulei 2T

                  Comment


                  • Originally posted by lenard View Post
                    O masina trebuie sa manance strict ce recomanda fabricantul nimic mai mult ......
                    Esti naiv, nu uita ca traiesti intr-o economie/societate de consum.
                    O masina trebuie sa tina atat cat e in garantie. Dupa, e game-over, cu cat se strica mai des cu atat mai bine pentru toata lumea, minus posesorul.

                    2T in motorina pune si neamtul si francezul. Injectoarele si pompele common-rail pica si in vestul europei, diferenta e ca gaura in buget e sensibil mai mica. Se vorbeste ca pica la km mai multi din cauza motorinei de calitate. Partial adevarat, cauza principala e ca in Ro motoarele parcurg mai putini km raportat la timpul de functionare. In tarile cu autostrazi, majoritatea timpului un diesel vede treapta 5 sau 6(daca are).

                    Nici eu n-am pus ulei in motorina (am zis ca decat sa ma complic cu bidoane prin portbagaj mai bine las sa pice pompa/injectoare si cu banii de ulei imi amortizez o parte din piese), dar au inceput sa-mi clantane injectoarele urat de tot si de atunci am bagat cel mai bun Motul 2t pe care l-am gasit si guess what... s-au potolit.

                    Comment


                    • Originally posted by Cezar View Post
                      Hai bre ca n-are legatura utilizarea uleiului 2T cu "frumusetea" tevilor de esapament.

                      In concluzie, vad ca sunt mai multe argumente pro, decat contra.
                      inhiba producerea cenusei specifice motorinei. face arderea mai completa. inca odata ... nu orice ulei 2T de drujba face asta

                      prin postul meu cu Audi doream sa evidentiez ca nu dauneaza cu nimic uleiul de 2T in combustibil

                      Comment


                      • atunci sa votam: 1) ce ulei 2t este mai bun ptr. logan adaugat in motorina. 2) cat la suta baga ulei 2t si cat la suta nu baga ulei 2t. pareri pro si contra uleiului 2t.

                        Saptamana trecuta am alimentat de la o statie MOL si m-am dus la raftul cu ulei 2T si am citit pe eticheta MOL Dynamic Sprint 2T ,daca amestecul cu motorina este benefic.Din pacate este interzis.Raftul iera plin cu bidoane ulei 2T.Astazi am alimentat de la aceiasi statie MOL si mi-am aruncat privirea la raftul cu bidoane si am vazut numai un singur bidon ulei 2T dynamic Sptint. Chiar se baga ulei 2T in motorina?
                        Last edited by gabryel72; 5 July 2012, 20:27. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • DA, eu bag, am 20.000km cu el, o sa bag in continuare indifrent de ce ce speculeaza
                          Last edited by f0rdiesel; 5 July 2012, 22:02.
                          Cainele care latra nu musca!

                          Comment


                          • Originally posted by alessandro View Post
                            inhiba producerea cenusei specifice motorinei. face arderea mai completa. inca odata ... nu orice ulei 2T de drujba face asta

                            prin postul meu cu Audi doream sa evidentiez ca nu dauneaza cu nimic uleiul de 2T in combustibil



                            Apropo, tu ai putin habar de ce scri aici, ca vad ca eti asa de hotarat.


                            Si inca o chestie. Cum ma sa ai A6 si sa bagi ulei in rezervor. Jenant!!!

                            Comment


                            • Atunci ce ulei 2T trebuie sa folosim ? In asa fel incat sa se poata amesteca cu motorina si sa nu infunde catalizatorul?

                              Comment


                              • Originally posted by adicata2003 View Post
                                Apropo, tu ai putin habar de ce scri aici, ca vad ca eti asa de hotarat.


                                Si inca o chestie. Cum ma sa ai A6 si sa bagi ulei in rezervor. Jenant!!!
                                am alocat timp de studiu suficient de mult problemei incat sa fiu 100% sigur si sa stiu ce vorbesc.

                                vad ca voi nu prea gasiti argumente. se infunda injectoarele ? face depuneri pe turbina ? nu ies noxele ? se strica DPF sau catalizatoare ? nu !

                                se unge mai bine pompa de motorina ? inhiba formarea cenusei ? opreste formarea depunerilor pe turbina ? da !

                                ai idee ca motorul diesel fie el dci, PD, HDI, crdi etc poate functiona numai cu ulei de 2T ? am incercat eu

                                stii ca motoarele diesel atmosferice merg fara nici un fel de problema cu ulei vegetal ? ulei de fast-food, ulei de ricin etc , fara gram de motorina

                                stiai ca uleiul de fastfood face mai putine depuneri in motor decat motorina ? de ce ? pentru ca depunerile le a facut deja cand a fost incins la peste 100 grade cand se prajeau cartofi in el. am mers cu asa ceva incat sa fiu sigur pe ce vorbesc

                                sunt fapte verificate si stiute. totul este sa stii unde sa cauti si sa gasesti informatia. ceea ce iti pot spune cert este ca nu o gasesti in reprezentantele Dacia sau in manualele de service


                                @ valli foloseste cu incredere Motul Scooter Expert si nu vei avea nici cea mai mica problema.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google