Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Daca te increzi in ingineri "de la Dacia" te mananca lupii. Pe forumurile din Germania se vorbeste foarte mult despre o metoda care sa contracareze lipsa Sulfului din motorina si lubrifierea partilor in miscare ale pompelor de injectie, iar solutia cea mai deasa e folosirea de ulei 2 T intr-o anumita cantitate.
    In alta ordine de idei, multi care sunt mai catolici decat Papa in ale mecanicii, nu dau doi lei pe o dieta sanatoasa sau beau Cola in cantitati industriale, in schimb acorda o atentie exagerata la detaliile ce sunt discutabile.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #62
      Originally posted by dragos firoiu View Post
      Un ulei bun calitate/pret este Mol Dynamic 2t(norma jaso-fc),pe care il si folosesc de ceva vreme.Off:Scuza-ma,nu mi-am dat seama ca aici se discuta despre schimbatul vitezelor!
      din ce an este masina?
      cati km are masina?
      probleme ceva ??

      Comment


      • #63
        Originally posted by darksid3 View Post
        Daca te increzi in ingineri "de la Dacia" te mananca lupii. Pe forumurile din Germania se vorbeste foarte mult despre o metoda care sa contracareze lipsa Sulfului din motorina si lubrifierea partilor in miscare ale pompelor de injectie, iar solutia cea mai deasa e folosirea de ulei 2 T intr-o anumita cantitate.
        In alta ordine de idei, multi care sunt mai catolici decat Papa in ale mecanicii, nu dau doi lei pe o dieta sanatoasa sau beau Cola in cantitati industriale, in schimb acorda o atentie exagerata la detaliile ce sunt discutabile.
        ce treaba are dieta?! ce e sanatos nu e gustos. asa ca prefer 100 kg decat sa mananc balarii. daca ai avea diesel tu ti-ai pune ulei ca asa ai auzit prin vecini sau pe forum ?
        si nu...nu ma incred in inginerii de la dacia. o sa-i cred doar pe cei de pe forum care sunt doctori, bucatari ,ospatari....etc. nu?!
        Last edited by B997NDL; 24 January 2012, 18:53.

        Comment


        • #64
          eu am pus la a mea in jur de 200g la 50 l motorina si a mers mai bine masina ce sa zic......pe viitor nu sunt eu sigur ce efect are asupra injectoarelor etc
          sigpic

          Comment


          • #65
            Am diesel cu DPF si am incercat de vreo doua ori, ulei 2T dar cum nu folosesc masina aia, pe timp de iarna, nu mi-am facut un obicei din asta.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #66
              ideea e ca oricum nu stie nimeni de pe forum, sigur ca e bine de pus ulei si ca nu ii faci mai rau in timp.

              Comment


              • #67
                Mecanic nu ai ce rau sa-i faci, ba dimpotriva. Semnul de intrebare sta la DPF.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #68
                  @antonica 78-an 2007,50k,fara probleme.In alta ordine de idei, celor din categoria" Gica Contra" le transmit sa stea calmi,pentru ca, nu o sa vina niciun doctor,bucatar sau ospatar de pe acest forum, sa le bage cu japca, ulei in rezervor!
                  ubi concordia ibi victoria

                  Comment


                  • #69
                    Am vazut in Carrefour ulei 2T (parca Elf), 45 lei litrul, pe eticheta caruia e specificata compatibilitatea cu catalizatoarele.
                    Acum, desi nu am probleme la 90000 km, am sa incerc si eu minunea

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by darksid3 View Post
                      Am diesel cu DPF si am incercat de vreo doua ori, ulei 2T dar cum nu folosesc masina aia, pe timp de iarna, nu mi-am facut un obicei din asta.

                      Pune tu incontinuare, ca e doar vreo 7000 lei un DPF

                      NU MAI BAGATI PROSTI IN MOTOARE. Doar motorina buna si nu o sa aveti probleme. Eu am doua dci-uri 60.000 cu fiecare si nicio problema. 2T este pt motoare in 2 timpi. Parerea mea de specialist in motoare, NU BAGATI ulei 2T in dieseluri.

                      Stiu ca o sa sariti pe mine, dar credeti-ma, asta e adevarul.
                      Last edited by adicata2003; 24 January 2012, 21:19. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #71
                        Imi asum riscul si chiar am sa expun aici daca vor fi probleme. Un DPF are durata de viata de ~200.000 km fara regenerare sau curatare. Orice "colapsare" cu mult inainte de acest interval va insemna ca e vina uleiului 2T, pana atunci, e doar o axioma picatul filtrului strict din vina uleiului. Sunt cauze mai grave (motorina proasta, nivel ulei peste Max, stil de condus subturat)
                        Last edited by darksid3; 24 January 2012, 21:22.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #72
                          "Un DPF are durata de viata de ~200.000 km fara regenerare sau curatare."

                          Tu crezi ce scrii aici?????


                          Cum 200000 fara regenerare. Regenerarea se face in mod regulat, atunci cand incarcarea a ajuns la un anumit nivel. Procesul de regenerare in comanda calculatorul de motor.
                          Nu mai aruncati vorbe aiurea, ca sunt altii ce nu stiu si va cred.

                          Comment


                          • #73
                            Ma refer la regenerarea care se face cu comanda speciala pe tester si se face maxim o data.
                            PS: Vezi ca si cu regenerarea asta e cu cantec, depinde despre ce masini vorbim, nu au toate aceleasi caracteristici.

                            Si mai relaxeaza-te ca faci riduri prematur.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #74
                              Voi sunteti dusi c pluta sa bagati ulei de 2 timpi in motorina.

                              Cum adica ''a mers mai bine''??

                              Dupa ce ca motorina se ingroasa ca naiba iarna, mai bagati ulei (2T ) ) sa ''unga'' mai bine.

                              Eu eventual bag ceva benzina in motorina sa fie mai puternica explozia (infina cantitatea) nu ulei.

                              Sunteti dusi...rau!

                              Comment


                              • #75
                                Mixura nu are nici un efect asupra vascozitatii motorinei sau a punctului de inghet, vorbim de aportul de lubrifiere care inainte era dat de Sulf, iar acum este prea mic gratie normelor de poluare.
                                Si ideea de Pamant rotund a parut halucinanta candva...
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google