Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acum 3 ani am avut probleme cu injectoarele la 117.000 km. Am schimbat supapele de retur, iar apoi am inceput sa folosesc ulei 2T Outboard de la Valvoline (ulei marin norma tc-w3 americana) care arde fara depuneri si fara fum. E scump dar merita. Proportia este de 100 gr ulei la 20 l motorina. Acum am 170.000 km si daca uit cumva sa pun ulei in motorina, se simte zgomot mai mare, motorul nu trage la fel, nu mai merge chiar asa de rotund. De doua ori am uitat sa pun ulei la peco, dar nu pentru multa vreme... Acum nu mai pot sa merg fara 2T. Masina e din 2006 euro 3, 65 CP, nu consuma ulei.

    Comment


    • Salutare! Am incercat si eu combinatia ulei 2T in motorina. Am pus cam 280 ml ulei la un plin de aprox. 52 l. Am ales un ulei mineral, special pentru ambarcatiuni, care nu lasa cenusa la ardere. Este albastru la culoare si mult mai fluid de cat cel mineral obisnuit.
      I-am pus ce mai buna motorina de la Rompetrol (dar si cea mai scumpa, mama lor de hoti...) si merge Loganu' de zici ca-i racheta- tasneste ca o benzinara..
      Comparativ, cand i-am pus ulei in motorina, la aprox. 60 km / ora, ceasu' imi arata sub 2.000 rot./ min ( aprox. 1.700- 1.800) si imi faceam probleme c-o subturez. Daca-i dadeam oleaca de talpa, sarea ca zarghita la 80 la ora si asata prin oras.. .
      Cand nu i-am mai pus, din start, la aceeasi 60 km/ ora, deja turometru a sarit cam pe la 2.500-2.600 rot./ min. si motorul este mult mai galagios, paraca nu mai fuge asa... Glumind, parca striga dupa ulei...
      Concluzionanad, cred ca voi de acum voi merge permanent pe combinatia ulei+motorina. Oricum parca motorul suna mult mai silentios, totul merge mult mai bine...
      Ce parere aveti?
      Last edited by 77sky; 29th January 2017, 00:49. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • mai exact ce ulei ? cum se numeste ? adica 50 ml la 10 litri ?
        si eu bag numai rompetrol, dar n-am avut niciodata curaj sa bag ulei.
        am auzit ca in timp s-ar depune pe capetele pistoanelor.

        Comment


        • Originally posted by Luke_69 View Post
          Comparativ, cand i-am pus ulei in motorina, la aprox. 60 km / ora, ceasu' imi arata sub 2.000 rot./ min ( aprox. 1.700- 1.800) si imi faceam probleme c-o subturez. Daca-i dadeam oleaca de talpa, sarea ca zarghita la 80 la ora si asata prin oras.. .
          Cand nu i-am mai pus, din start, la aceeasi 60 km/ ora, deja turometru a sarit cam pe la 2.500-2.600 rot./ min. si motorul este mult mai galagios, paraca nu mai fuge asa...
          Ce parere aveti?
          Cumva fara ulei alegi diferit treapta de viteza? Ca altfel n-ai cum sa ai alta turatie la aceeasi viteza in aceeiasi treapta.

          Comment


          • Ideea e ca e clar mai silentios cu ulei.

            Dar alta idee (care s-a mai discutat) nu stiu in ce masura de combina total cu motorina.
            Adica torni oleaca oloi, alimentezi, mai torni oleaca si alimentezi din nou.
            Unii zic ca se combina instant...

            Eu am facut proba intr-o canistra transparenta de 20L, turnat motorina, turnat un pic oloi, iar turnat motorina, iar oloi. In timp ce turnam motorina si amestecam cu un linguroi pe la gatu canistrei, cat de cat sa compensez debitul mare de la pompa de statie peco.
            O parte din oloi s-a amestecat, o parte (buna) a ramas neamestecat (sau in proportie mica amestecata) pe fundul canistrei...

            Poate e mai indicat sa avem de acasa pregatit un bidon cu 150-200 ml oloi combinat cu 7-800 gr motorina si turnat tot la alimentare de plin, asa poate ca se combina mai usor...n-am incercat.

            Comment


            • Originally posted by B997NDL View Post
              mai exact ce ulei ? cum se numeste ? adica 50 ml la 10 litri ?
              si eu bag numai rompetrol, dar n-am avut niciodata curaj sa bag ulei.
              am auzit ca in timp s-ar depune pe capetele pistoanelor.
              Salutare! Am folosit uleiul mineral XADO Atomic Oil TC-W3 Mineral - pe care l-am comandat de la nicol technology. Are norma NMMA TC-W3 deci ardere fara cenusi, reziduuri, etc. Au incercat initial sa-mi bage pe gat si o chestie revitalizanta pentru motor- metaloceramica care face si drege la motor dar sincer nu-i cred..si am spus pas. Uleiul mi-a ajuns intr-un bidon de tabla, este de culoare albastra, mult mai fluid de cat uleiul de motor obisnuit. Am masurat aprox. 250-280m, pe care i-am amestecat intr-un borcan cu motorina. Cand am alimentat cu aprox 50-52 l motorina buna- cea mai buna de la Rompetrol am avut grija sa pun intai uleiul si apoi am alimentat. Repet constatarea anterioara. Parca motorul devine mai puternic si mai silentios.
              La drum, in mod normal, la 60 km/ ora sint in a III-a. Aici am constatat diferentele: cu ulei in amestec, la 60/ ora turometru imi arata aprox. 1.800 rot/ min.. Daca o calcam oleaca sa ajung pe la 2.500 rot/ min., masina o sbughea catre 70-72- km/ ora.. Invers, cand nu i-am mai pus ulei, motorul a devenit mai zgomotos si la 60km/ ora, treapta a III-a, ceasul imi arata deja 2.500 rot/ min....

              Originally posted by Saint666 View Post
              Cumva fara ulei alegi diferit treapta de viteza? Ca altfel n-ai cum sa ai alta turatie la aceeasi viteza in aceeiasi treapta.
              Ba da, asta m-a surprins si pe mine...In aceeasi treapta - a III-a, pe vitezometru 60 km/ ora-in oras, cu ulei aveam aproximativ 1.800- 1.850-hai 1.900 rot/ min iar cand nu i-am mai pus ulei, cu acelasi tip de motorina, conditii meteo apropiate, la 60 km/ ora, treapta. III, deja turometru imi arata 2.350--2.400-2.500 rot/ min.. Cantitatea de ulei folosita, cam 250-280 ml, la aprox. 50-52l motorina de la Rompetrol, dar cea mai buna motorina.. e drept, am constatat ca se duce mai repede gazul...

              Originally posted by Octavian View Post
              Ideea e ca e clar mai silentios cu ulei.

              Dar alta idee (care s-a mai discutat) nu stiu in ce masura de combina total cu motorina.
              Adica torni oleaca oloi, alimentezi, mai torni oleaca si alimentezi din nou.
              Unii zic ca se combina instant...

              Eu am facut proba intr-o canistra transparenta de 20L, turnat motorina, turnat un pic oloi, iar turnat motorina, iar oloi. In timp ce turnam motorina si amestecam cu un linguroi pe la gatu canistrei, cat de cat sa compensez debitul mare de la pompa de statie peco.
              O parte din oloi s-a amestecat, o parte (buna) a ramas neamestecat (sau in proportie mica amestecata) pe fundul canistrei...

              Poate e mai indicat sa avem de acasa pregatit un bidon cu 150-200 ml oloi combinat cu 7-800 gr motorina si turnat tot la alimentare de plin, asa poate ca se combina mai usor...n-am incercat.
              Eu am luat un vas pe care l-am masurat in prealabil- o borcanisca de la nus' ce suc, si i-am verificat cu o seringa gradata capacitatea, sa incapa cam 250- 280 ml. ulei- cam pe unde ar fi. Am desartat apoi uleiul masurat intr-un alt borcan mai mare si am pus peste motorina. l-am amestecat bine si cam a doua zi l-am pus intr-un pet si m-am dus sa alimentez. Am pus mai intai amestecul de ulei si apoi am inceput alimentarea, cu 50- 52 l. Cam asta e..

              Originally posted by Luke_69 View Post
              Salutare! Am folosit uleiul mineral XADO Atomic Oil TC-W3 Mineral - pe care l-am comandat de la nicol technology. Are norma NMMA TC-W3 deci ardere fara cenusi, reziduuri, etc. Au incercat initial sa-mi bage pe gat si o chestie revitalizanta pentru motor- metaloceramica care face si drege la motor dar sincer nu-i cred..si am spus pas. Uleiul mi-a ajuns intr-un bidon de tabla, este de culoare albastra, mult mai fluid de cat uleiul de motor obisnuit. Am masurat aprox. 250-280m, pe care i-am amestecat intr-un borcan cu motorina. Cand am alimentat cu aprox 50-52 l motorina buna- cea mai buna de la Rompetrol am avut grija sa pun intai uleiul si apoi am alimentat. Repet constatarea anterioara. Parca motorul devine mai puternic si mai silentios.
              La drum, in mod normal, la 60 km/ ora sint in a III-a. Aici am constatat diferentele: cu ulei in amestec, la 60/ ora turometru imi arata aprox. 1.800 rot/ min.. Daca o calcam oleaca sa ajung pe la 2.500 rot/ min., masina o sbughea catre 70-72- km/ ora.. Invers, cand nu i-am mai pus ulei, motorul a devenit mai zgomotos si la 60km/ ora, treapta a III-a, ceasul imi arata deja 2.500 rot/ min....



              Ba da, asta m-a surprins si pe mine...In aceeasi treapta - a III-a, pe vitezometru 60 km/ ora-in oras, cu ulei aveam aproximativ 1.800- 1.850-hai 1.900 rot/ min iar cand nu i-am mai pus ulei, cu acelasi tip de motorina, conditii meteo apropiate, la 60 km/ ora, treapta. III, deja turometru imi arata 2.350--2.400-2.500 rot/ min.. Cantitatea de ulei folosita, cam 250-280 ml, la aprox. 50-52l motorina de la Rompetrol, dar cea mai buna motorina.. e drept, am constatat ca se duce mai repede gazul...



              Eu am luat un vas pe care l-am masurat in prealabil- o borcanisca de la nus' ce suc, si i-am verificat cu o seringa gradata capacitatea, sa incapa cam 250- 280 ml. ulei- cam pe unde ar fi. Am desartat apoi uleiul masurat intr-un alt borcan mai mare si am pus peste motorina. l-am amestecat bine si cam a doua zi l-am pus intr-un pet si m-am dus sa alimentez. Am pus mai intai amestecul de ulei si apoi am inceput alimentarea, cu 50- 52 l. Cam asta e..
              P.S. Am vazut intr-un clip un tip care isi adapa Loganu cu ulei alimentar. Am mai auzit-o si pe la mine la bloc.. Este o cretinatate de inalt nivel..Cred ca respectivele loganuri au mai trait 3 zile cu alaltaieri..Stiu de la un tip care a lucrat la fabrica de ulei alimentar ca acesta ...polimerizeaza (daca nu am inteles gresit..) oricum, in rezervoare, vase, formeaza cruste , depuneri...si tot felul de cenusi prin arderi. Deci adio injectoare...Sa nu va ispiteasca....

              Originally posted by Luke_69 View Post
              Salutare! Am folosit uleiul mineral XADO Atomic Oil TC-W3 Mineral - pe care l-am comandat de la nicol technology. Are norma NMMA TC-W3 deci ardere fara cenusi, reziduuri, etc. Au incercat initial sa-mi bage pe gat si o chestie revitalizanta pentru motor- metaloceramica care face si drege la motor dar sincer nu-i cred..si am spus pas. Uleiul mi-a ajuns intr-un bidon de tabla, este de culoare albastra, mult mai fluid de cat uleiul de motor obisnuit. Am masurat aprox. 250-280m, pe care i-am amestecat intr-un borcan cu motorina. Cand am alimentat cu aprox 50-52 l motorina buna- cea mai buna de la Rompetrol am avut grija sa pun intai uleiul si apoi am alimentat. Repet constatarea anterioara. Parca motorul devine mai puternic si mai silentios.
              La drum, in mod normal, la 60 km/ ora sint in a III-a. Aici am constatat diferentele: cu ulei in amestec, la 60/ ora turometru imi arata aprox. 1.800 rot/ min.. Daca o calcam oleaca sa ajung pe la 2.500 rot/ min., masina o sbughea catre 70-72- km/ ora.. Invers, cand nu i-am mai pus ulei, motorul a devenit mai zgomotos si la 60km/ ora, treapta a III-a, ceasul imi arata deja 2.500 rot/ min....



              Ba da, asta m-a surprins si pe mine...In aceeasi treapta - a III-a, pe vitezometru 60 km/ ora-in oras, cu ulei aveam aproximativ 1.800- 1.850-hai 1.900 rot/ min iar cand nu i-am mai pus ulei, cu acelasi tip de motorina, conditii meteo apropiate, la 60 km/ ora, treapta. III, deja turometru imi arata 2.350--2.400-2.500 rot/ min.. Cantitatea de ulei folosita, cam 250-280 ml, la aprox. 50-52l motorina de la Rompetrol, dar cea mai buna motorina.. e drept, am constatat ca se duce mai repede gazul...



              Eu am luat un vas pe care l-am masurat in prealabil- o borcanisca de la nus' ce suc, si i-am verificat cu o seringa gradata capacitatea, sa incapa cam 250- 280 ml. ulei- cam pe unde ar fi. Am desartat apoi uleiul masurat intr-un alt borcan mai mare si am pus peste motorina. l-am amestecat bine si cam a doua zi l-am pus intr-un pet si m-am dus sa alimentez. Am pus mai intai amestecul de ulei si apoi am inceput alimentarea, cu 50- 52 l. Cam asta e..



              P.S. Am vazut intr-un clip un tip care isi adapa Loganu cu ulei alimentar. Am mai auzit-o si pe la mine la bloc.. Este o cretinatate de inalt nivel..Cred ca respectivele loganuri au mai trait 3 zile cu alaltaieri..Stiu de la un tip care a lucrat la fabrica de ulei alimentar ca acesta ...polimerizeaza (daca nu am inteles gresit..) oricum, in rezervoare, vase, formeaza cruste , depuneri...si tot felul de cenusi prin arderi. Deci adio injectoare...Sa nu va ispiteasca....
              Uitasem.. inainte de ulieul Xado am folosit altul, parca Cititgo, made in USA, la fel pentru ambarcatiuni, tot ulei mineral. Interesant este ca in prezentare scria ca este folosit ca adaos in combustibil pentru a se evita producerea spanului in urma frecarii componentelor motoarelor.. Si ala a fost tare bun, numai ca nataraii nu au mai adus, desi tipul de la vanzari de la care am comandat mi-a zis ca are zeci de solicitari, in special de la firme care au flote de Logan diesel..
              Last edited by Luke_69; 11th February 2017, 23:49. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Originally posted by Luke_69 View Post
                Aici am constatat diferentele: cu ulei in amestec, la 60/ ora turometru imi arata aprox. 1.800 rot/ min.. Daca o calcam oleaca sa ajung pe la 2.500 rot/ min., masina o sbughea catre 70-72- km/ ora.. Invers, cand nu i-am mai pus ulei, motorul a devenit mai zgomotos si la 60km/ ora, treapta a III-a, ceasul imi arata deja 2.500 rot/ min....
                Este primul ulei / aditiv care schimba raportul de transmisie din cutie. Laser frate!

                Comment


                • Originally posted by robbie_ro View Post
                  Este primul ulei / aditiv care schimba raportul de transmisie din cutie. Laser frate!
                  Habar nu am... Am incercat si eu.. Inainte de a-i pune ulei am cautat de nebun un aditiv special pentru motorina produs de cei de la Delphi. I-am sacait pe cei de la Comercial Delphi Iasi (Aftermarket parca...) sa mi-l aduca dar nu au vrut din varii motive, ca nu s-ar mai produce..etc. Vorbind cu mecanicul care imi facea revizia m-a asigurat ca-i foarte risant sa folosesc aditivii laudati intrucat exista riscul ca aditivul sa starneasca toate mizeriile depuse si sa termine pompa de inalta. Mi-a exemplificat cu un Ford (tot sistem Delphi...) al unui cunoscut comun care a folosit un superaditiv-curatator-refacator-de-toate si i-a mai mers motorul cam 2 zile dupa care a dat cam totul jos...

                  Mi-a recomandat insistent uleiul 2T, intrucat mareste efectul de ungere al motorinei diminuat prin eliminarea sulfului si-i mareste cifra cetanica. Regreta ca nu a stiut sa-mi spuna de cand masina avea primii km..L-am ascultat...

                  Comment


                  • Avei grij cu dozajul. Dozajul difer în funcþie de norma de poluare a motorului.
                    Euro 4 necesit un gramaj mai mic decât euro 3.
                    Nu se stric nimic dac punei prea mult. Doar c o s fie motorul foarte lene.
                    Eu bgam i la E3 i la E4, ulei 2T din cel mai ieftin, românesc, Hexol.
                    La 1.4 tdci e4 o jumtate de litru la 40l diesel. Când i-am pus 1L a devenit lene.
                    La e3 2.0 dti se simea i auzea imediat uleiul. 1L la 50L diesel nu se simea.
                    O s comand i eu niste LM cu norma.Jaso fc sau fd, c e prea ludat. Sunt curios dac o s se remarce în al meu 1.4.

                    Trimis de pe al meu GT-I9505 folosind Tapatalk

                    Comment


                    • Am împlinit 300.000 km fără sa bag nimic in motorină, fara sa imi dau cu părerea după 10.000 km ca alții.
                      Loganul e euro 3, 65 cp. Nici o problema la motor, injecție, turbină, doar chitul de ambreiaj la 270.000 km.
                      Va pot spune ca fost posesor de trabant ca uleiul pt motoare in 2 timpi nu arde tot in motor si este aruncat pe eșapament. A trebuit in decurs de 7 ani si 140.000 km să curăț la trabant de două ori toba intermediară înfundata de uleiul depus pe ea. Vă imaginați cam ce se întâmpla cu uleiul din motorina care este evacuat de motoarele de la Logan in filtrul de particule???
                      Last edited by LoganPetre; 26th October 2018, 22:57. Reason: Greșeli gramaticale

                      Comment


                      • Pe tema asta s-a discutat si rasdiscutat. E un adevar ca uleiul acela, face bine sistemului de injectie; ca nu face acelasi lucru si sistemului post combustie, iarasi pare sa fie un adevar.
                        Se tot povesteste despre uleiuri care nu lasa reziduri, dar eu am serioase indoieli ca e asa, nu nu folosesc la dCI E5 cu FAP; nu din motive legate de ecologie. Prefer sa pun motorina doar de la Mol iarna si Rompetrom in rest si sa evit (pe cat posibil) motorina aia super aditivata si uscata; doar cand se anunta temperaturi sub 20, 25 de grade.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Va salut!
                          De curand am achizitionat SH, Sandero Stepway 2015 ,motor K9K,1.5 DCI,90CP,E6 si va rog sa-mi recomandati ce ulei sa folosesc in amestec cu motorina.
                          Este cumva contraindicata adaugarea de ulei in motorina la motoarele cu norma de poluare Euro 6?
                          Va multumesc!

                          Comment


                          • Da, nu se recomanda, nu aduce aproape nimic in plus, ba chiar inrautateste, in cazul Euro 6.
                            Bucura-te de masina, merge foarte bine dieselul asta pe ea. Felicitari. Pune-i cel mai bun ulei pe care ti-l permiti, si baga motorina buna. Eu folosesc una usor aditivata cu detergenti pentru curatare.
                            Last edited by gecmc94; 1 week ago.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google