Cu Sau Fara Ulei 2t In Combustibil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu unul il folosesc cu drag si spor de prin 2010....si merge de duduie motorul.
    nu am spart pistoane,omorat turbina...
    Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

    Comment


    • Ai motor echipat cu FAP?
      Ca eu despre genul asta de motoare eram reticent, in legatura cu folosirea uleiului 2T.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Am si cu Dpf(euro 5) si fara (euro3) aici bag si am 570.000km !
        cu un singur set de injectoare schimbat in concediu(Steulea C. poate confirma acest lucru,el si restul colegilor de la Resita )
        Last edited by bobbyred; 19th July 2016, 22:21.
        Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

        Comment


        • De cat timp pui in cel cu DPF? Ca nu te cred ca ai 570 000 cu E5; in 2010 nu era motor diesel pe Logan cu E5.
          Last edited by IancuMIC; 19th July 2016, 22:37.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • Cu euro 3 a spus colegu ca are 570 000km, si doar la cel euro 3 baga ulei, asa a zis , adic eu asa inteleg din ce a scris mai sus. Si eu bag ulei de vreo 20 000 si merge foarte bine masina, acum simt imediat daca nu am bgat ulei, încep sa tzacane injectoarele, momentan are 120 000km. La cele euro 5 sigur nu le face bine uleiul, îns astea noi chiar nu au nevoie de ulei, se aude super încet motorul, zici ca e golf 7, cel putin la relantiu se aude superb dci.ul euro5.

            Comment


            • Uleiul 2T ISO-LEG-D sau JASO FD (normele sunt identice) arde mai bine decat motorina.

              Cand mi se buleste DPF-ul de pe Leguma sunteti primii care aflati.

              Ce am vrut sa va spun e ca, daca tot folositi 2T, sa incercati si un Wolf Synth 2T d-asta la 25 ron/l ca sigur o sa va placa.

              Comment


              • Baga lumea prin Touareg uri prin afara, cu dpf si n au nimic
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • Wolf Synth 2T cat are sulphated ash? Este FD totusi nu?

                  Comment


                  • Logan, 1.5dci, euro 3, 65CP
                    Folosesc ulei 2T in cantitate de 250-300ml la fiecare plin de motorina. Masina are 10 ani, 142k km, fara nici un fel de probleme pe partea de injectie. Pun ulei 2T de aprox 5-6 ani, adica ... cam 80k km.

                    Comment


                    • Am inceput si eu sa pun ulei 2T.
                      Momentan am doar 2 plinuri cu el, unul cu 100ml iar urmatorul cu 130ml.
                      Pana acum am observat ca pare mai silentios motorul.

                      Comment


                      • la un plin de motorina, 40-45litri ,se pot adauga fara probleme 250-300ml ulei 2T

                        Comment


                        • O sa mai cresc cantitatea de ulei la fiecare schimb. Merci

                          Comment


                          • Originally posted by madhorsefuzzy View Post
                            Diferenta de fisa tehnica intre Wolf si celelelate este ca Wolf are vascozitatea la 100 de grade C de 11,4 mm2/s pe cand celelalte au sub 9 mm2/s. Capul injectoarelor se incalzeste la mult peste 100 de grade C de unde cred ca vine si diferenta.

                            Eu zic ca Wolf Synth 2T la 25RON/l merita incercat.
                            Daca tot bagati 2T puneti ceva bun, adica mai vascos la 100 de grade C cum e Wolf-ul de mai sus.

                            Nu se poate compensa prin cantitate vascozitatea. Ca se face "apa" o cantitate mai mare sau mai mica e tot aia. Eu am obtinut efect "UAU" cu doar 100ml la 60l de OMV Bixxol sintetic de 55RON/l.

                            Vorba aia: decat mult si fara rost mai bine putin si prost.

                            Comment


                            • si, daca e mai vascos la temperaturi inalte, nu e mai probabil sa nu arda complet, lasand binecunoscutele depuneri pe capetele pistoanelor ?!

                              Comment


                              • Nu. Ard la fel uleiurile 2T.

                                Exista "binecunoscute depuneri" pe capetele pistoanelor de la uleiul 2T?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google